flytta inte hit.. vi är gangsters som visar inte respekt.
Peace
Toastare
2008-06-30 18:11
Narkel, don't be cool -stay in school!
Jag skyller allt på Emma!
Uhhh, jag blev ärrad för livet på järntorget.. såg en kär whoait bli insläpad i en piketbuss utan byxor.. =/
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Toastare
2008-06-30 18:22
Säkert ModernDrunkard...
oh jag bor i gamlestan, stoppet innan bellevue. Här var svinnajs.. tills nån tyckte de behövde min bil mer än mig. Men sånt händer givetvis överallt. Flytta du dit du kan, och fortsätt att kolla andra områden. Jag bodde i Billdal (rikemansområde med privat väg, fast långt åt helvette) ett litet tag, och kan säga att jag överlag trivs bättre i gamlestan trots eländet med bilen.
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
Toastare
2008-06-30 19:16
Ja, allt är ju indivduellt. Trivs du inte så har du i alla fall en lägenhet och kan söka dig vidare..
men "bara 15 minuter till stan" whoopdeedooo tar ju 15 minuter till stan från kållered till och med
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Jag skulle fan aldrig bo där... bodde på rymdtorget när jag var 17, fan hellre det! Vet inte hur det är nu för tiden men back i mitten/slutet på 90 talet var det fan ingen fröjd i hammarkullen. Jag kände många där men ser ut som en klen svensson så rätt kört för mig på t ex spårvagnshållplatsen när jag var själv. Jävla luffare! Skitsnack att det är likadant i alla förorter, har bott i masthugget och majorna som barn och vuxen, aldrig några problem.
Rock out with your cock out!
Jaja det spelar ingen roll vad alla säger.. Inget slår att bo i centrum eller västra centrum =)... Resten kan gå och kamma sig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är folk verkligen så jävla otåliga? 15 minuter är ju ingenting, snabbspåret är ju bara en fröjd. Hellre 15 minuter på snabbspåret än 20 stopp på 20 meter i innerstan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hammarkullen är rätt mysigt ändå, det är inget farligt område så. Jag bor i Alby i Stockholm, också ett sådant område som folk säger är så himla farligt, man blir nerslagen och rånad hit och dit. Aldrig någonsin varit med om det, inte ens hot. Är jättelugnt här, jobbigt med 30 min in till city dock.
Skivsamlare
2008-07-02 12:58
Bountyboo Man ska inte låta bli att gå ut bara för att man är kvinna. Men man ska vara införstådd med vad som kan hända och också inse att man oftast är svagare än en förövare och kitta sig där efter. Känns som att det blivit en vana sista tiden, men: WORD! Allt snack om att stanna hemma eller gå tillsammans med en vän (gärna manlig brukar det påpekas) när man är ute och går sent skapar ju en offerroll för de kvinnor som trotsar dessa oskrivna "regler". Iochmed att man offerförklarar sig själv så accepterar man ju även ett underläge gentemot förövaren automatiskt. Då säger jag hellre som en tjejkompis: Låt dem komma. Hon brukar alltid avsluta det hela med en kniv-i-buken-sen-vrida-om-illustration. Oavsett om hon skulle kunna med att göra det vare sig psykiskt eller fysiskt så ger det henne en tryggare utstrålning och en större chans att försvara sig.
http://www.kulturkompaniet.nu/
bor nu i kortedala! är sjukt nöjd! växt upp i biskopsgården! love it aswell! Har inte så mycket till övers för hammarkullen! har några kompisar som bor där och dom trivs. Har vart i Alby en ggn, och jag digga det som FAN!! Hoppas du trivs i hammarkullen, om inte, sök dig till gamlestan/k-dala/kviberg/bellevue! (eller vart som helst för den delen), men inte hjällbo! SHIT!over and out!
www.ishoesme.se www.flowpics.posterous.com www.lovelymonday.tumblr.com
flytta till örgryte, här är det garanterar förjävla trevligt..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Ingen som snackat om Latinoklubben runt hörnet där det är ett säkert kort om man är ute efter att ragga. Iaf om man är hetrosexuell kille. Vad knepet är tänker jag inte berätta utan det får ni komma på själva.
I make a lot of money, riding big cars, everybody know me!
Toastare
2008-07-02 19:41
Åkersberga, SVIIIIKARE TJALALALALA SVIIIIIKARE TJALALALALA Lasse K är ju fo life!
flytta dit, de är ing aproblem så länge du inte skapar några, och att bli överfallen är större risk i city. men ingen ställe är bättre eller värreä n de andra i angered, radhusområdena i förorterna kan va lite lugnare men räkna med liv annars :)
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
flytta ditt,m det är inga problem.......men räkna med liv hahahahahaha
Jag tycker inte det är mycket till liv. I Majorna eller Linné osv är det mer liv om kvällarna. Och att någon blir huggen då och då är bara människor som brukar ha skumma saker för sig. Det är inget som påverkar oss som slipper spana över axeln hela tiden.
I make a lot of money, riding big cars, everybody know me!
hammarkullen e ett pissställe!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
när jag sa liv så mena jag gå av i hk på torget kl 2på dagen så ser du va jag menar, de är kul o växa upp i förort men flytta när de dags
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle