kokt får huvud haha
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Anenkefali Det är en tanke jag förträngt, så antagligen inte.. Men jag vet inte om du tänder på 40-50 åringars hängbröst?
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
magnetism För det första kan bilderna vara tagna under början av deras relation, för det andra kan det vara unga föräldrar - vad vet jag? Men nej, hängbröst är inte min grej. Inte riktigt.
Anenkefali Sant där sa du något, haha. Men så var det inte i detta fallet.. Tycker ändå det är rätt sjukt med en bild på sin frus bröst upphängda på sin anslagstavla..
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
magnetism Ganska sjukt, ja xD Hon kanske sexstrejkade, så han fick en bild på anslagstavlan i stället...Köra sitt eget race om kvällarna ^^
Hahahah, you never know! ;) Iofs hade den familjen 5 barn så sexstrejkade har jag svårt att tro hahaha.
Hangaround
2008-06-24 23:08
Kom på en sak nu. En av mina klasskompisars storebror var riktigt mystisk. Han var 2 år äldre än mig. När jag var och hälsade på hos min klasskompis ville storebrodern vara med och leka. Han var en sån där som man kan se i filmer, sjukt smart för sin ålder och allt. Han hade fullt med egna uppfinningar i sitt rum. Ett larm som gick av om man gick in på hans rum, om han hade slagit på det. Han kunde låsa sin dörr med en tv-dosa och han hade en massa lego.
Om någon var en van legobyggare så vet ni vad isplaneten är. En serie ur lego med futuristikt tema som skulle utspela sig på en isplanet. Denna storebror hade tydligen varit där och det tyckte jag var riktigt sjukt. För det första var det ju lego, och för det andra så förstod jag att han ljög. Men han vart arg om man påpekade det. Jag tror han lider av mytomani.
I senare ålder (då gick jag i 3-4 kanske och han i 5-6) då han började på gymnasiet, och jag hade tappat kontakten med familjen fick jag höra av min kusin (som gick i hans klass under hela låg, mellan och högstadiet) att han gick runt och kopplade om en massa trafiljus och liknande. Han fortsatte på sin bana med att uppfinna och vara snilleblixt. För smart var han, sjukt smart. Men riktigt konstig. Här om dagen, då jag drack en öl med min kusin (som gick i samma klass som honom) så pratade vi om gamla klasskompisar. Då kom denna storebror upp på tal och han hade tydligen bytt namn till Lena. Nu är han en tjej.
Isplaneten:
spt HAHAHAAHAHAHAHAHAHA älskar hur du avslutar det hela, ahahaha. Får fan tårar av allt.
Då kom denna storebror upp på tal och han hade tydligen bytt namn till Lena. Nu är han en tjej.
HAHA! kom på en sjuk! En utav mina BÄSTA polare´s farsa hade innan en tavla med bara foto från resor & lite sånt. Så va där visa udda bilder typ som hans morsa topless i duschen & han själv naken på stranden och sånt. Så den va ju uppe när han hade fest där, snacka om att alla stog och kolla på det. Så efter ett par ggr plocka han ner den & gömde den :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det där med att itne bli bjuden på mat grundar sig i den svenska grejen att inte bjuda för då belasta den bjudna med att bli "tvungen" att bjuda tillbaka. Jag tror snarare det beror på att när landets ekonomiska utveckling nått det stadium där utfodring av främmande barn kan vara aktuellt så växte ett husmodersideal fram. Själva kärnan i detta ideal är familjemåltiden som en god husmoder var dag med omsorg framställer åt sin man och sina barn. Att föda en annans barn är då att neka hans moder hennes gudagivna rätt och förpliktelse att göra det själv.
I mitten av det förra seklet åt dessutom som vi alla vet alla middag samtidigt och barn hade sina lekkamrater på kort gångavstånd (som då var mycket längre). Ur det följer naturligt att meningen med förfarandet är att det gästande barnet som inte utfordas ska gå hem till sig och med sin familj äta den måltid hans moder lagat åt honom för att sedan återvända och återuppta leken om så önskas. Att det gick er förbi och att ni satt och tryckte i era vänners rum och hungrade är kanske inte så konstigt för det ideal era vänners föräldrar växte upp med var när ni var barn sen länge dött.
SpT - Favoriten hittills!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Min kompis hade inga handtag på dörren till sitt rum på flera år. Han hade en strumpa i hålet i stället.. haha.. har även för mig att hans brorsa inte gillade mat, så för att få energi hände det att han käkade ett 20-tal sockerbitar istället.. men kommer fan inte på något överdrivet konstigt..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
SpT P21 - Bäst so far, haha. Blev som en punchline med att han nu var en tjej.
/ Ergonomi är en viktig faktor
jag hade ett par iranie vanner som jag aldrig hejjade, dom hade allt i plats i sitt vardagsrum, funderade fett lange pa varfor ..
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Min kompis pappa hade ett militärflygplan i garaget, det var rätt underligt.
New job. New Life. Good life
Hahaha så sjuka saker folk har varit med om i sin barndom. Det enda konstiga som jag kommer ihåg just nu var hemma hos en kompis som hade en sjuukt pedantisk mamma. Man fick inte ta med sig sin ryggsäck in på kompisens rum för då kunde det komma grus på golvet. Man fick inte heller sitta på kompisens säng eftersom den då blev skrynklig.
jag minns mest konstiga lukter när man kom hem till nån kompis hos en luktade det cykelolja så fort man kom in, hos en annan var det typ honung och gammal musmatta lol
SPT LA DEN FETT SKÖNASTE är väl inget överspeciellt för mig förutom att hos en kompis får man va i alla rum förutom i vardagsrummet där tv n står , så fort man är där och ser på tv så dampar hans morsa att vi inte får va där för det är hennes egna rum och enda rummet hon kan va ifred i :S tur att kompisen har tv på sitt rum och att man kan se film på datan
diska hårdare! kvinna!
inget specielt men det du nämnde att man fick sitta i rummet medans kompisen och dess familj åt har jag vart me om flera gånger oxå när jag va liten... konstiga är att det alltid va mina svenska kompisar. medans hos invandrare va man mer eller mindre tvungen att äta me dem även om man itne ville typ Exakt samma grejj med mig. Dock hade jag inga hel invandrarvänner(utan utlänsk mamma, svensk pappa osv.) när jag växte upp för de fanns knappt i det samhället jag bodde i. Fanns nog 2familjer eller så. Jag hade en vän som man inte ens fick en liten macka hos.(Hansomknarkar, alla skåningar är inte givmilda=) )
Jag hade också vänner som man var tvungen att gå hem för de skulle äta.
Jag hade en polare ett tag som alltid var tvungen att bädda innan jag kom o lägga något extra överdrag för mina päron rökte och de lukta i mina kläder. och för han inte palla så var vi aldrig hemma hos han nästan(jag fick de förklarat senare varför.) det är jag fortfarande förundrad över, de var ganska nojjiga mot ciggrök.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
GreAt_rEtarD F22, naaw strackars
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Producent
2008-06-25 23:36
min polares föräldrar köpte typ 2 chipspåsar varje gång dom var och handla, och min polare fick ta 1påse varje fredag. ändå fanns det bara typ 3-4påsar varje gång man var i källaren hos dom...
Konstigt: Konstigt.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
vilka konstiga saker många vart med om... ja har inte någon sån här "upplevelse" som ni andra fan haha aja keep on writing
Sleep is the cousin of death
jag har haft det motsatta problemet med matgrejen, hos en kompis blev jag bjuden på mat som kompisens mormor tagit med sig, maträtten var flygande jakob, det var första gången jag hörde talas om maträtten och blev genast ganska skeptisk, bara av namnet. Nu börjar det läskiga/jobbiga. Jag lägger upp en portion(ganska stor), med ris och flygande jakob. När jag sedan stoppar in första gaffeln med ett lass på i munnen så får jag en chock. det känns nämnligen som att jag tuggar på en pungkula! det kändes som EN pungkula med pungskin utanpå, det var liksom segt, hårt OCH nått hårliknande på köttet. Jag fick kväljningar och slutade andas med näsan och tuggade maten extremt lite och svalde pungstora köttbitar hela. allt under övervakning av mormor'n. det var hemskt och jag har sen dess aldrig ätit flygande jakob även om massa folk försökt övertala mig att det är gott och inte innehåller pung.
PAO!
Trrism Hahahaha fy fan va nasty ja har aldrig ätit flugande jakob och kommer aldrig de heller efter din berättelse skabbisch
Jag har alltid fått mat hos mina vänner no matter what.. kanske för att jag är så jäkla snigg. Har hittat en porrblaska hos min bästa polare, i hans farsas sovrum.. Egentligen inte så konstigt.. det var bara det att den var svartvit och fett gammal.
Hangaround
2008-06-26 17:25
Ett annat minne, det har inget med hem att göra, men låt gå. En snubbe som gick två klasser över mig, jag i 4:an och han i 6:an ströp mig inne i ett klassrum en dag. Han var rätt argsint av sig. Det gjorde ont, och han släppte efter ett tag. Han ville bara skrämmas. En vecka efter var han med i Jr.Jeopardy vilket gjorde mig riktigt arg. Vad skulle den bråkstaken ha att göra där om han inte visste bättre än att strypa någon som var mindre. Ja, det är ett härligt minne... Börjar fundera över om jag väste upp i ett samhälle där läkare bara placerade psykiskt störda.
Toastare
2008-06-26 19:19
SpT, hahaha sjukt bra historia... Hoppas han inte vann i JrJeopardy då ;) Ja nu kom jag på en ny sak. En kille i klassen hade kalas, han var lite märklig.. blåste slembubblor och fick utbrott. I alla fall. Hans pappa hade en gayporrfilm i sitt sovrum och hela klassen (vi var kanske 10 år då) blev helt förfärade. Efteråt har jag ju förstått att pappans "kompis" var hans pojkvän. Och det får mig att tänka på mitt första ridläger jag var på utanför Bjärnum i Skåne. Det var två kvinnor som hade det och de bodde i ett hus mitt i skogen. När min mamma för några år sen droppade kommentaren "Men vaddå, har du inte förstått att de var lesbiska?" Blev jag chockad. Lite konstigt att jag aldrig ens tänkt på det. offtopic.
Jag skyller allt på Emma!
jag känner också igen det där...jag vart fan aldrig bjuden på mat när jag va hos kompisar...men när jag va hos en kompis som va invandrare så tjata de på mig att jag skulle komma ner :P det kanske är nåt med oss svenskar å inte bjuda med sig :P
Hej, Träffat Jacob?
Toastare
2008-06-26 20:09
Nej ni har bara fattiga polare...
Jag skyller allt på Emma!
Moderator
2008-06-26 20:46
Apati skrev
Jag tror snarare det beror på att när landets ekonomiska utveckling nått det stadium där utfodring av främmande barn kan vara aktuellt så växte ett husmodersideal fram. Själva kärnan i detta ideal är familjemåltiden som en god husmoder var dag med omsorg framställer åt sin man och sina barn. Att föda en annans barn är då att neka hans moder hennes gudagivna rätt och förpliktelse att göra det själv. I mitten av det förra seklet åt dessutom som vi alla vet alla middag samtidigt och barn hade sina lekkamrater på kort gångavstånd (som då var mycket längre). Ur det följer naturligt att meningen med förfarandet är att det gästande barnet som inte utfordas ska gå hem till sig och med sin familj äta den måltid hans moder lagat åt honom för att sedan återvända och återuppta leken om så önskas. Att det gick er förbi och att ni satt och tryckte i era vänners rum och hungrade är kanske inte så konstigt för det ideal era vänners föräldrar växte upp med var när ni var barn sen länge dött. och hade rätt i det. Så ni behöver inte fundera över det mer nu.
Jag hade två kompisar som var bönder och den familjen var lite konstig. Det var helt omöjligt att höra vad deras far sa, dels för att han hade ett väldigt tätt skägg som inte släppte ut så mycket ljud, dels för att han talade otydligt och dels för att han hade en lite konstig röst.
Men det var kul att leka kurragömma bland deras hö och slutligen hota med att köra en högaffel lite här och var när man inte hittade.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Trrism Kan inte heller äta flygande Jacob. Blev också bjuden hemma hos en kompis (jag var livrädd för kompisen och vågade inte säga nej). Problemet var ju att jag avskydde banan och ananas i mat (gör fortfarande, en del saker går inte att växa ifrån), och de hade proppat såsen full med det. För att inte framstå som oförskämd fick jag sitta och tvinga i mig stora bananbitar och motarbeta kväjlningarna. Mår illa bara jag tänker på det.
My heart lives in my vagina.
Moderator
2008-06-26 21:19
Flygande Jacob hade varit så sjukt gott om det inte vore för den jävla bananen. Jag blev bjuden på rödbetssoppa en gång. Ingen höjdare om man verkligen ogillar rödbetor. Hungrig som en varg var jag också så det var bara att trycka i sig och äta många mackor till. Och hos mina bondevänner som jag skrev om blev jag bjuden på bondeomelett. Det var inte heller särskilt gott. Inte gott alls faktiskt.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
sjukt bängt att inte låta sina barns kompisar äta, självklarhet att mina polare fick käk när jag var liten och jag är svensk som fan.. och när ens barns kompis sover över?? vad fan det är ju helt bissart, låta ens barns vänner bokstavligt svälta? finns det verkligen folk som gör så? har aldrig varit med om det hos några vänner av någon nationalitet..
min polare hade alltid katthår i smörpaketet.
Careface..
Hangaround
2008-06-26 22:33
Vilken katastrof =) Näst intill hårresande när jag läste det om smöret.
Hade en kompis vars mormor alltid var hemma hos henne och lagade världens middag till oss efter skolan. Det var alltid räkmackor med ägg och majonnäs, köttfärssås och spagetti och hallonglass med maränger och fruktcoctail till efterrätt. Varje dag, samma sak. En stund efter det kom hon alltid upp på rummet med kakor, godis, chips, läskn osv. Och när vi hade stoppat i oss allt satt hon på golvet i rummet medan vi lekte och gjorde våra läxor. Tröttnade dock på att behöva äta sådär mycket, var gång man kom dit, och hon var inte nån hejare på matlagning heller faktiskt. Men det va ju schysst att slippa göra läxorna. Hade en persisk kompis vars morsa alltid gav mig onda ögat om jag inte tog på mig badtofflor innan jag gick in på toaletten... tyckte de kändes obehagligt haha.
Hade en kompis också som slickade på golvet framför spisen en gång hemma hos mig när min morsa laga mat för hon spillde sås på golvet... fick aldrig mat hos henne, undrar lite ibland om hon fick det själv. Sjukt undernärd var hon också.
Jag var sjukt impad av att min kompis hade guldfärgade kranar i sitt badrum. Tyckte också att det var sjukt coolt att dom hade en trappa i huset.
Jag var också fett avundskjuk på en plastgubbe han ägde som föreställde baloo från luftens hjältar.Och han älskade att skryta om sina leksaker så jag knyckte den ifrån honnom. Men sedan blev jag så nojig att han skulle se den hemma hos mig så jag kastade iväg den istället :(
Och sen, WTF? blev inte era föräldrar oroliga när ni inte kom hem till midagg? Och dubbel WTF på att ni inte fick mat? Specielt när ni skulle sova över. Och sedan, Trippel WTF på
Min polares farsa brukade gå runt naken hemma....Sen drog han fram en kondom o töjde den länge efter det drog han in sin hand i kådisen och sa; "kolla, den håller till o med för en karl som mig". Pedofil!
-Cut -Break -Action Jag lyckades hitta en dildo hos min bästa kompis mamma och pappa. Den låg i en låda i nattduksbordet. Den var guldfärgad.
Jag hade en Serbisk kompis och en albansk kompis när jag var liten..lekte aldrig med dom 2 samtidigt vilket kanske är underförstått..Hemma hos albanen fick jag aldrig vara.. Men roligt när den serbiska familjen bjöd på mat,så frågade dom om jag lekte och var kompis med albanen..för dom skulle minsann inte ha nån alban-älskare vid deras bord. Jag blev rädd och svarade att jag inte var kompis med han,sen sa min serbiska kompis nånting till sina föräldrar på sitt språk,sen blev alla helt knäpptysta och stirrade på varenda rörelse jag gjorde under middan. Sen hade han en storebror som alltid kom in på hans rum och gav honom stryk och frågade hela tiden om jag tyckte det var roligt att se på. Men annars var dom båda 2 jättebra kompisar:)
...
Hangaround
2008-06-27 11:22
MCKrillah Haha, jag kände lite Romeo Och Julia- moral över din text.
Sen hade han en storebror som alltid kom in på hans rum och gav honom stryk och frågade hela tiden om jag tyckte det var roligt att se på. Hahahahhahahaha!
Jag var hemma hos en polsk vän när jag var liten, kommer inte ihåg vad vi gjorde för att reta upp hans morsa men hon piskade på honom som fan med ett läder skärp mitt framför ögonen på mig. Sedan så hade vi en afrikan i klassen, i första klass när jag kom hem till honom för första gången blev jag fett överumplad när han hade en mörk morsa.... jag hade liksom inte kopplat att mörka barn oftast även har mörka morsor... vart nästan lite rädd =) Har även vart med om att en polare till mig öppnade dörren hem till mig samtidigt som jag blev slagen av min styv far.... inte så kul, minns fortfarande hans min.
Rock out with your cock out!
Kan förklara för er hur det är med barn och mat! Är man inte ekonomiskt oberoende och har 3 barn som i sin tur har olika vänner som ofta äter hos en drar hushållsbudgeten iväg snabbare än man tror. Har själv sagt åt mina barns vänner att dom får gå hem och äta om dom nu inte bor jättelångt borta
/P Strom Producent och Allvetare.
ang. aromat på popcorn måste det nog vara en Brunflo-grej.
mr incognito P51 Har själv sagt åt mina barns vänner att dom får gå hem och äta om dom nu inte bor jättelångt borta Jo men inte om dom ska sova över va?
Rock out with your cock out!
Hangaround
2008-06-27 15:17
ang. aromat på popcorn måste det nog vara en Brunflo-grej. Fel
two_grand givetvis inte om det är övernattning på G :) SpT Jo jag känner flera därifrån som äter aromatpopcorn :D
Hangaround
2008-06-28 07:04
mr incognito P51 Haha okej, inte jag. Men gott är det, men äter inte popcorn. Överskattad skit.