Producent
2008-06-28 18:50
hansomknarkar P19 Mitt inlägg var dock inte det :)
på juldagen så slänger man ihop alla olika rester från julafton på en fet macka, det godaste som finns i hela världen :)
http://www.myspace.com/loosecannonbv
På julafton kan man trycka upp en FET horse macka
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
Dopeness P27 fyfan , jag sitter och garvar åt "köttbullar & raklödder" än idag hahahahahahahahhahahahahahaha
pizza med tomat, ost, champinjoner, oxfilé, kyckling, kebab och bea. fast det är inte konstigt bara bästa munchet som fins :D
Min polare tycker att macka med makrill och nutella är jefligt gott, jag har inte smakat skiten...
---___---___---___---___
en glas med vaniljglass och cola är ju en given klassiker
"Cannabis är olämplig om man ska ägna sig åt brott. Man vill helst bara sätta sig i ett hörn och lyssna på musik" - Leif GW Persson
Min brorsa käkar Makaroner och korv med sylt till, hur ovanligt det är vet jag inte riktigt förutom att jag känner bara en person och det är han.
Live Hard, Die Young
Producent
2008-06-29 22:00
Min brorsa käkar Makaroner och korv med sylt till, hur ovanligt det är vet jag inte riktigt förutom att jag känner bara en person och det är han . stackars... kanske dags att stänga ner datorskärmen ett tag?
Jag brukar käka polarbröd med jordnötssmör och bananskivor. Riktigt göttans. Tyvärr så har jag inget av det hemma....
Would I shit you? You're my favourite turd.
jag tror ni ljuger allihopa!
Vad är det här, någon form av slogan?
Producent
2008-07-01 00:15
burkfiskbullar och nudlar! alltså nudlar utan soppan då såklart. eller yoghurt och nudlar! sjukligt gott.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
har ni testat räkpasta nångång? det är typ en brun massa gjord på räkor. Kommer i en burk. Man tar ett Granny Smith äpple och doppar det i räkpastan. mums
forever feels like home
En röra gjord på kalla makaroner & krossade jordgubbar, OM NOM NOM!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Mariekex med stark ost och chilisås. Fan så gott det är!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
haha "snor", kort o gott ba
..
precis! som ja gillar d ;)
Har ingen specifik blandning men däremot ketchup på allt! tex, snitzel, fiskpinnar, soppa, pannkaka, allt kött! Godaste är nog kyckling, ris och currysås å blanda ketchup!
www.samyprod.com
mm vissa grejer här låter jätte goda :) Men måste hålla med mjukglass med pommes är skit gott, men inte speciellt ovanligt väl?
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Kylskåpsmacka. KYLSKÅPSmacka.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
björklöv
Men lika glad är jag för det!
Minns en grejj jag åt i Thailand.... Det var på kvällen, jag och mina föräldrar var på en kvälls marknad och då ser mamma att det står en massa ungar runt en wokpanna och mamma blev nyfiken och säger att vi kan testa 3st såna grejjer som låg i grytan. Men killen fattade inte va vi sa och gav oss en halv godis påse med det som låg i woken. Vi går en bit ifrån och börjar äta det där. Som ni vet är det kväll och vi ser inte vad vi äter. Jag tyckte det smakade helt okej smakde liksom chips. Och då säger mamma vi går under lampan där borta och ser vad vi fick. När vi kommer under lampan så tittar mamma och pappa ner i påsen och börjar skratta. Jag står där nyfiket och undrar vad dom står och skrattar åt och då har jag nyss stoppat in halva saken i min mun. Och så håller jag andra delen i handen och så ser jag till slut vad jag har stoppat i min mun. Friterade gräshopper (hade stoppat huvudet i munnen)... MUMS... Ja i mörkret var det gott men när man såg va man åt så blev man lite äcklad.
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
Konstigt X20 Va menar du?
Live Hard, Die Young
Socker på stuvade makaroner....sjukt gott
Mandarinskal när mandarinerna tar slut.
fan aldrig riktigt gjort nån skumm combo.. där emot har jag en kusin som körde mycket ketchup på knäckemackorna och även på pizzan när han var yngre! haha