I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kom o tänka på en sak alla har ju nått skummt dom äter

Övrigt - Blandat

2008-06-24 13:49

kom o tänka på en sak alla har ju nått skummt dom äter

alla har ju nått skummt dom äter

tex senap på pankakorna

min hmm vad ska man döpa den till sockerbomben kanske

sockerbomben

1X kola sås tub av märket ohoj
1x en påse zoo apor

så här gör du

du tar tuben o klämer ut allt i ett stort glas
sedan tar du zoo påsen o häler ner det i samma glas
tar en sked i geggar runt lite

sen stoppar du in glaset i kylskåpet ca 10-15 min

sen e det bara att sleva i sig

nu till min fråga har du nått skummt eller nån skumm blandning du äter

2008-06-24 13:54
Det där lät...lite... inte alls så gott :)
men funkar det för dig så.

Själv har jag nog ingen blandning. Håller mig till standard.

Skulle dock vilja testa att doppa geléhallon i beasås ;)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-24 14:01
Jag kan och försöker ha bbq-sås och parmesanost på så mycket som möjligt. Inte mycket som åtminstone något av de två inte passar på.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér

2008-06-24 14:05
geléhallon i beasås lät ju vidrigare en sockerbomben:)

2008-06-24 14:07
Va? Nej! :)
Haha, tänk dig den underbara smaken av bea plus det sega och sötman från hallonen.
Låter sjukt gott ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-24 14:10
sockerbomben verkar ju underbar, haha
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2008-06-24 14:43
Rostat bröd med honung och kaviar. Sött och salt på samma gång.

Annars kör jag på BBQ-sås till allt jag med. Har precis hittat en ny, HP spicy BBQ, den är helt sjukt god.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2008-06-24 15:12
Vissa tycker att surströmming är skumt, så typ det.

Annars är en lina kaviar på en ostskiva grymt.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2008-06-24 15:25
florsocker på ugnspannkaka
Rädda en ko, ät en vegetarian!

2008-06-24 15:32
Iranie som jag är....

salt på rabarber.. mums,,, "ni" kör ju me socker å bläää, hur kan man....

sen har vi grillade majskolvar som vi doppar i vatten med massa massa salt...

Naturel yougert med massa salt och peppar,, mums,,, samma där,, "ni" har ju socker i yougurten, BLÄÄÄ...

saltiiiiit, de e saltiiiiiiit

=D
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP

2008-06-24 15:40
Yoghurt, salt och olivolja! sjukt gott
http://kevinseymer.blogspot.com/
Politik och Musik is the Shit!
Poet

2008-06-24 15:41

http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Poet

2008-06-24 15:44
Tomatskivor med citron på, det är fett gött!
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2008-06-24 15:49
Hahaha jävla munchare ni är.... :D
2GC - 2 Gram Cannabis
2MA - 2 Much Alcohol

Moderator

2008-06-24 15:58
Pepparkakor med chokladsås är ju en favorit...
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2008-06-24 16:03
Annars kör jag på BBQ-sås till allt jag med. Har precis hittat en ny, HP spicy BBQ, den är helt sjukt god.

Inhandlas var?
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér

2008-06-24 16:12
OLW's Holiday dip på pizza är sjukt gott.

2008-06-24 16:36
inte så ovanligt men.. en fet bit brieost inrullad i en skiva pepparsalami, thats fuckin heaven

2008-06-24 16:43
pommes med vaniljglass
samt att jag har äppelmos på blodpudding.

2008-06-24 16:48
fasa P25

Jag bor i Reykjavik. Vet inte om den finns i Sverige, men det borde den nästan göra. HP sås finns ju. HP BBQ verkar finnas i tre sorter, mild medium och hot.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2008-06-24 16:52
pannkakor med senap käkar jag, + senap på allt.
45 clash är fett underskattat

2008-06-24 16:54
Fan vad nasty grejer ni äter alltså.

Skäms
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2008-06-24 17:07
Också en klassiker, men kanske inte i sverige: amerikanska pannkakor, med knaperstekt bacon och lönnsirap. Det kanske låter skumt, men det smakar magiskt, testa!

2008-06-24 17:34
Detta är en av många anledningar till varför jag tycker de flesta personer är äckliga haha. Hur får man ens för sig att slänga ihop såna svinerier?

omeee

Första vettiga bidraget i tråden :)
va?

2008-06-24 17:41
Pannkakor och Rhode island dressing :P
be the change

2008-06-24 17:49
Pommes med vaniljglass?? IN MY ASS!!! hahaha,, neee,.. nee, *uppstötningar* det funkar ju inte asså.... neeee. vägrar tro dig...

2008-06-24 17:56
Jag äter guacamole till allt.. förutom söta saker.. men allt annat ska de va på, mitt nya beroende
Leker live eller?

2008-06-24 19:10
Solid
Jag käkade faktiskt pommes frites med vaniljglass hos en polare när jag var yngre, det gjorde vi dessutom rätt ofta hemma hos honom, det låter äckligare än vad det är (sen drack vi även coca-cola med vaniljglass, fast den kombinationen tycks dock vara vanligare).

2008-06-24 19:14
många som kör donkens pommes och deras mjukglass i kombo, personligen tror ja de är asskabbigt, men de förekommer ,D

2008-06-24 19:17
Doppa pommes i milkshake (Y)
be the change
Rappare

2008-06-24 19:38
Konstigt och konstigt. Jordnötter är gott i och till allt, och det är få saker man inte kan hälla salsa på.

2008-06-24 19:48
pommes i milkshake är ju gött, har gjort sen jag var liten.
mitt ex käkade pannkakor med korv, bacon och sylt blandat. borde fattat att det inte skulle hålla vid det laget haha.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2008-06-24 19:57
*krypandes tillbaka efter spytt på toan*

*springer tillbaka*

2008-06-24 20:08
bacon och pankakor är ju rätt vanligt. Pannkakor med alla möjliga kombinationer är rätt så vanligt. Aldrig varit i Frankrike mina barn? Mina favorit crepes är med rökt lax, philadelia ost och rocolasallad plus rödlök. sjuuukt gott. Dock är det ingen ovanliga kombination. Men jag var tvungen att dela med mig.

Jag doppar mitt bröd. vet inte om det är så ovanligt men jag droppar allt mitt bröd i typ youghurt,glass och annat jag har tillgängligt. Favorit doppbröd är källarfranska och Bagels. Även andra ljusa nybakta bröd är favoriter funkar även med rågbröd. Doppa ska man!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."

2008-06-24 20:12
Våfflor/pannkakor med stenbitsrom, rödlök och gräddfil. Är ju naturligtvis inte min idé men fett gott och relativt ovanligt.

2008-06-24 20:18
mjuk pepparkaka med yoghurt- passions smak.
(funkar med hård pepparkaka oxå)

... :)

2008-06-24 20:30
Pannkaka med kaviar. Inte min idé, testade häromdagen efter att ha hört det från ex-tjejens farsa. Gott.

2008-06-24 20:36
som ni säger...

pannkakor passar faktiskt allt. sött som salt.. eftersom i många länder som frankrike så är pannkokor lite mer åt vanliga bröd hållet och används som det typ... lite mindre socker så..
samtidigt som den klassiska med glass å allt är sötare och mer som en "bulle/kaka" typ.

2008-06-24 20:43
Ibland kör jag råa prinskorvar (dyrast möjliga för högst köttkvalité) som jag rullar in i ost (färdigskurna i valfri smak) och doppar i skånsk, grovmalen senap. Och coca cola till det. kanske inte så konstigt men smarrigt=)
Jag brukar försöka komma på nya kombinationer av mat. Senaste jag provade var chokladdelfiner som jag doppade i kall risgrynsgröt, men det var inte alls gott. Efter en lång arbetsdag, utsvulten, lät det genialiskt i mitt huvve iaf.
Knatte, Fnatte, Tjatte fuck up!
Poet

2008-06-24 20:43

En gång åt jag pannkakor med kokade cocktailfrukter i,
det var i Polen och det var så sinnessjukt äckligt.

Jag tror inte jag äter så överdrivet sjuka saker..
har haft en period då jag körde ketchup på nudlar men
det är inte så himla äckligt.
What I said, yo!
Toastare

2008-06-24 20:51
Fred_undead, är du skåning? Så där gör jag med. Prinskorv från saluhallen, stark ost och sen skånsk senap eller stark/söt senap typ Edwins.

och den som skrev amerikanska pannkakor med bacon och lönnsirap. I skåne äter vi fläskpannkaka och det söta vi har till är lingonsylt...
Jag skyller allt på Emma!
Toastare

2008-06-24 20:51
eller skånsk äggakaka med fläsk är det för att vara riktigt redig.
Jag skyller allt på Emma!

2008-06-24 21:06
Jag har i mina bardoms år provat o blanda i senap och ketchup i ett glas coca cola det slutade med att jag spydde. Jag har även kört den på polare för ingen tror att de e så äckligt som de hahaha fy fan mår illa bara ja tänker på de.
Den som dricker ett helt sånt glas kan inte ha smaklökar hahaha. Och det ska förstås vara ganska mycke ketchup o senap i.

Så om du ska testa va beredd med en hink eller vid toan haha.

2008-06-24 21:21
jag gillar inte äckliga eller skumma saker men detta äter jag helst när jag är munchad: häller upp Tortilla chips cheese på en tallrik sen skär jag upp ost och lägger på sen in i micron i 20 - 30 sekunder.... MmMmMmMmMMmmMMMMMMmmMM MUNCHISH
2GC - 2 Gram Cannabis
2MA - 2 Much Alcohol

2008-06-24 21:23
smörgås med skivad kall kokt potatis och majonäs. Gärna lite strimlad purjo också. Kanske inte så konstigt men mycket gott och jag inbillar mig inte att det är så vanligt
Gerdaman

2008-06-24 21:26
min flickvän blandar chips popcorn o choklad och mjölk värsta weirdo

2008-06-24 21:31
BountyBoo F28: nä Gbg:are. sötstark senap funkar alldeles utmärkt, helst Johnny's då. Ska testa edwins=)
Fläskapankaka på skånskt vis äter jag med, men nu ser jag kopplingen. Morsan är skånsk, så det ligger i min mat gen kanske

2008-06-24 21:38
Ghettogerda

Lät överdrivet gott!

För övrigt brukar folk reagera på att jag har isbitar i både mjölk och O'Boy...

2008-06-24 22:58
ska fan prova sockerbomben =)

när jag var liten gjorde jag å min brorsa det mest konstiga! Vi var sötsugna så vi blandade alla torrvaror vi hittade i skafferiet, typ florsocker, socker, oboy, kakao, mjöl m.m och så kallade vi det för "pulver" helt enkelt. Det gjorde vi rätt ofta, sjukt egentligen har inte gjort det på många år nu =)
det roligaste var när man började skratta mitt i ätandet, då sprutade allt pulver åt alla håll...haha
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!

2008-06-24 23:01
Bjud aldrig över mig på middag hemma hos er!
Haha, seriöst vissa borde söka hjälp för sina smaklökar!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2008-06-24 23:02
Hahaha
Nu börjar jag tänka på min och min brorsas dryck vi "uppfann" när vi var små. Hör och häpna - Mjölk med lingonsylt... (vi trodde det var typ en unik blandning) Vi kallade den Punk Special (vi var punkare) jummie=P