I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Vilket schampo använder ni
Övrigt - Blandat
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Borttagen
2008-05-31 03:04
Det är också en fördel med att vara snaggad, man slipper använda jävla schampo. Iofs gjorde jag inte det när jag hade hår heller, men iaf.
Skölja ur räcker för mig, hår eller inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2008-05-31 03:55
Dieallot X20
tur för dig, jag är snaggade men jag måste använde ett föredetta "mjällschampo" för att undvika mjäll trotts att min hårlängd är mellan 1mm & 1cm.............
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Azziz F39
2008-05-31 12:58
det beror ju helt på vad du är ute efter. olika shampoon passar olika hårtyper, därför man aldrig ska gå på rekommendationer utan gå till en frisör och be dem ta fram ngt som kan tänkas passa.
åffer P37
2008-05-31 13:06
Bilvårdsschampo!
Signatur får rum här
CrashworkZ
Supporter
2008-05-31 13:21
Avfettning.
Siveri P34
2008-05-31 13:29
Har jävligt kort hår nu så jag tvättar bara med vatten. Eller så tar jag en droppe Aco Mjällschampo eftersom jag trots mitt korta hår har mycket mjäll...
Påtal om mjäll, hur fan får man bort det? Jag kammar håret varje morgon och kväll, (Även om det är under 1mm just nu) H&S funkar inte, Aco Mjällschampo verkar inte heller funka, jag har även testat en annan från Apoteket som inte heller funkade, jag har testat att lägga någon sorts Nivea kräm på skallen och det funkade inte heller!
Would I shit you? You're my favourite turd.
Lillfrida F36
Supporter
2008-05-31 19:10
Är du säker på att det är mjäll du har och inte bara torr hårbotten? Det brukar se ganska lika ut.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Siveri P34
2008-05-31 19:41
ja det kan det också vara. hur får man bort det då?
Would I shit you? You're my favourite turd.
GreenCap P41
2008-06-01 13:50
Tsubaki heter det jag använder... lukar asnice!
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2!
-Katt Williams
Lillfrida F36
Supporter
2008-06-01 13:58
Siveri P16
Det finns schampon som är bra för känslig hårbotten.. Testa parfymfritt! finns jättebra parfymfria schampoon hos vissa frisörer. Testa "Cutrin" om du hittar det.
Och det är ju inte bra att använda balsam i hårbotten egentligen.. Men någon gång ibland så kan man faktiskt göra det..
Skillnaden på mjäll och "hudavlagringar" är ju typ att mjäll är större medan hudavlagringar från torr hårbotten är litet och kornigt. Googla så fattar du vad jag menar.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Zoned F38
2008-06-01 15:37
Vanlig hård tvål funkar ju köng
One chapter a day
Azziz F39
2008-06-01 22:48
Siveri:
H&S är inget mjällshampoo. Mjäll är en svamp man har i hårbotten, det är stooora flagor och något som H&S bara gör ännu värre. Därmed är beteckningen mjällshampoo helt åt helvete när det gäller H&S, fattar inte vad de tänker med.
Det kan fungera på torr hårbotten men bara så länge man använder det, slutar man använda det kommer flagorna tillbaka igen. Torr hårbotten är det om det kliar mkt och du ser små små vita flagor, såna som de visar i mjällshampooreklamer.
Har du mjäll ska du använda shampoo med ketoconazol som finns att köpa på apoteket.
Har du torr hårbotten ska du köpa ett shampoo hos frisören för detta ändamål. jag personligen tycker att Kerastase har ett utmärkt shampoo för de med torr hårbotten, och typ en lugnande kräm för hårbotten som är alldeles underbar :)
Kepish
2008-06-01 23:42
Ett schampo från Lush, Curly Wurly (tror det stavas så) heter det. Ett kokosschampo. Allt dom säljer på Lush är organiskt och innehåller typ inga kemikalier.. väldigt annorlunda men fräsha produkter. Vanliga schampon innehåller oftast silicon som i praktiskt taget dödar håret innifrån.. Googla på Lush vetja! :D Tror GAIA skulle gilla Lush-produkter, om du nu föredrar det mer naturliga..
här får du lite kärlek
johanone P40
Supporter
2008-06-02 00:34
det morsan handlat, varierar fan hela tiden
brukar ta det för torrt och skadat hår anyway
Th1ef
2008-06-02 14:20
Revlon nutri color creme nummer 102, bästa någonsin.
My heart lives in my vagina.
kraid
2008-06-02 18:58
hm använder bara dem h'r Axe.
sen om de är nå bra vettefan ;/
ReeKiinaa F34
2008-06-03 18:58
Jag använder GLISS och de är bra för mit hår iaf:)
Meeeeelody
2008-06-04 00:14
förihelvete robert.. haha
Matrix vavoooom
för volym!
your bitches ain't nothing compare to meeeee
Lioness F41
2008-06-04 00:47
nåå jaa
Hmm det där med tanborstning beror nog på att människor på den tiden inte åt all skit vi äter, godis o läsk o massa shit.
GAIA
Jag har krulligt långt hår o inget "vanligt" schampoo funkar typ riktigt bra, antingen så blir det svinto lr så blir det för platt..måste tyå köpa såna där dyra jävla frisör schampoon för att det ska bli bra o inte ens då mår mitt hår riktigt bra...så vet du vad..jag ska testa det där me tvål. Jag har inget hemma just nu..men ska köpa imorrn o prova. Det dumma är bara att krulligt hår behöver mycket fukt eftersom det är rätt torrt så jag får se om jag inte "måste" ha i balsam...för annars får jag dreads o det är inte kul att kamma igenom håret då.
If a fish coulda keep him mout' shut, him woulda neva get caught!
Checka bloggen = http://lionesselli.blogspot.com
GAIA
2008-06-04 00:49
Well, jag är inte ett hårorakel direkt, haha, allt jag vet är att det fungerat väldigt bra på många men många är ju inte lika med alla. Azziz kan nog mer om sånt på en professionell nivå, :)
Sän F42
2008-06-04 08:34
ja lusch är ju grymt. de har schampoo-kakor (som tvål) som är rätt nice. =)
kraid
2008-06-05 02:24
reekiiina men du e ju typ en brud??
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»