I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
..för att bli polis
Övrigt - Blandat
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
bob P38
2008-05-16 13:20
Approp snälla poliser och så vidare.
Ja jag skulle tro att de flesta är snälla i vanliga fall (det var för övrigt en fett snygg polis som gav min polare böter i helgen).
Men det är ju i samband med matcher och demonstationerna som man möter de riktiga idioterna, och det är väl främst av två skäl: Dels att det är en viss sorts poliser som vill jobba med sådana arrangemang samt att de är ovana att hantera situationen.
Men man stöter ju hellre på en polis alla dagar om året före en ordningsvakt med sin låtsasutbildning och diverse komplex.
DIF!
Borttagen
2008-05-16 14:02
varför diskuterar vi polisens arbete här? tråden handlar om något helt annat!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Daddy-dan P43
2008-05-16 14:12
rätt oundvikligt på whoa!
Mabuhay!
ayatolla P48
Supporter
2008-05-19 04:30
bob
en och annan narkotikacivare har ju våldtagit ens integritet genom åren,
på ett vänligt men bestämt sätt, har de haft utgångspunkten att jag är påtänd samt att jag ljuger om det.
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella,
Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
bob P38
2008-05-19 11:32
Jo man har ju "hört en del" om dessa narkotikaspanare osv, har dock aldrig varit inne i den svängen så jag vet inte.
DIF!
socials
2008-05-19 12:01
Ni som vittnar om snälla poliser, vart har ni växt upp?
Aldrig träffat en schyst polis i hela mitt liv. Inte ens i mitt arbete, där jag måste ha kontinuerlig kontakt med polisen, är de trevliga mot mig. Kan jag så undviker jag polisen så mycket jag kan. Ni som känner trygghet när ni ser polisen på gatan är konstiga. Normalt folk känner obehag.
Borttagen
2008-05-19 12:04
Normalt folk känner obehag.
word
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»