ärligt? äh, vad fan det räcker väl att man själv tycker synd om en, ha.
I got a real psycho and emotional retard for a dad. Fin/trygg/harmonisk uppväxt... INTE. He loves playin mindgames. Och då och då blir man utpressad på olika subtila vis.
det tog mig ca fyra år av fram och tillbaka att inse att "hey, den där snubben är kanske inte så bra? och han kommer definitivt inte ändra sig (som du alltid hoppats) och bli seriös".wow . jag kan nog vara ehm naiv? stupid? trög?.... ja. Men samtidigt så är jag avtrubbad av hela den där historien.
jag har haft en jobbig autoimmun sjukdom sedan jag var 16 och käkar medicin varje dag sen dess. Som jag hatar hatar hatar. Vet inte om jag kommer få problem med att bli gravid när jag då vill det, det skrämmer mig. Mycket med sjukdomen som skrämmer mig. Nu har jag en sån period. Det jobbigaste är att inte kunna luta sig på någon. Jag har alltid tagit all skit själv, för jag har aldrig haft en familj som ställt upp för mig emotionellt. Jag har i princip alltid varit en ensamvarg. Men fuck, jag sköter alltid mina grejer ändå. -hälsa -kärlek -familj/trygghet de viktigaste punkterna ligger på minus. But hell? Det ska vara 25 grader till helgen, wooo? hahaha....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
javisst.. 25 grader.. då ska ni grilla å bli fulla å kasta frisbe å spela kubb å fotboll å hångla i en buske me Lenny 39 så var glada nuuuueeeeeeeeee
Denna tråden är skadad; "Min farsa har dött" "Jag har skoskav" "Torskat på Sub" "Skyldig 25kr" Whack!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Graffare
2008-05-07 16:18
Ingen sorg är för liten för den här tråden!
paaandy X0 Nej, men bara att det existerar en skuld är ju tråkigt
Jag såg precis någon stava fel på "wack"...lid med mig!
•pave paradise•
Fraodi Jag tror jag undviker hånglet med Lenny 39, så full kommer jag aldrig bli
neee det är carnaval på lördan! the tropical sounds makes you shine
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag råkade precis ut för en ordmärkare. Ja vill dö! ;(
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
pimpslap: Och det bästa är ju att det ordet ändå är slang så stavningen är relativ! :O
•pave paradise•
carneval.. vart snackar vi då?
lhabia: Jag vet men jag orkade inte förklara det eftersom jag vart för emo! ;(
Go emo go go.
•pave paradise•
jag och en av mina bättre vänner är kära i samma person. Jag träffa henne först men hon är intresserad av min polare. Jobbig situation!
naww.. varför gillar hon inte dig för då... va äre för fel på dig
har ett arbete som måste va klart imorn men istället för att göra det sitter jag o läser deppar trådar på whoa.
CHILLNANI
min ena visdomstand värker som in i helvete, den vill upp. jättejobbigt.
Producent
2008-05-07 17:40
hakkz0r du är inte ens är 18 och har rätt att säga din mening när vuxna samtalar. håll dig till smällare och gå på disco. eller du kanske är den där äckliga ungen som fick hår på pungen först i klassen, så nu mobbar alla dig för det.. så du måste hävda dig på internet för att du är för feg för att ta ut det på dina klasskompisar
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Du har åtminstone Whoa.nus absolut fjantigaste användarnamn. Det måste ju medföra någon sorts respekt.
•pave paradise•
fyra F25 tråkigt att höra förresten.. lät lite sjukt det hela
Jag har mens, är gravid har PMS å föder barn! =(
Vad var det jag sa?
Kaneida X0 tar inga droger men tar rätt lätt på livet, brukar alltid tänka att det mesta kommer lösa sig och det gör det nästan alltid.
blir sällan stressad eller dylikt pga detta så det är jävligt skönt.
tar saker som det kommer och agerar därefter.
jag säger inte att det varken är rätt eller fel men det har funkat för mig hitils ialf och jag tror och hoppas det kommer fungera framöver likaså.
se mig absolut inte som en oseriös människa utan mer en som tar det lite lugnare på livet än många andra som lätt stressar upp sig och ser motgångar som nergångar och inte motgångar som utmaningar och erfarenheter.
hoppas det besvarar din fråga/uppfattning.
jag ska kunna fylla i hela världskartan på ett prov om 10 timmar men kan inte ett skit
Fraodi det e liksom något som hängt med mig i evigheter, inte ett nytt scenario men ack det är illa varje gång! Varför? Det undrar jag också....
jag sitter och gråter fan ihjäl mig.. har åkt skateboard i 7-8 år och förra året opererade jag axeln för att ledbanden gått av när jag ramlade en gång. idag tog jag körkort och för att fira det så drar jag på med en tvåtimmars-session och ramlar igen. har jag tur har inget gått sönder men det känns som att jag inte kommer få åka så mycket mer skateboard. fy faan i jävla helvete vad livet inte är kul ibland. alla som känner för att sympatiligga med mig får gärna höra av sig.. god jul
Producent
2008-05-09 16:39
nu är jag i tyskland, och ingen framgang, fast vi kramas och sover i samma säng!! fast jag tror det är mer vänligt. ja jag vet inte, det kanske är skönt att vara singel istället!! jag tror jag bestämmer mig för det. killar suger!! savidare dom inte har superkrafter
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Har en skuld på 1000 kr som ska vara betald yesterday Har inga cash alls och kommer inte få det dom närmsta två månaderna Och jag är sjuk
fyra F25 jag har superkrafter, kan trolla bort dina pengar på nolltid!
Producent
2008-05-09 19:57
pft! enda chansen att jag slänger pengar pa killar är om dom dansar för mig, ja alltsa nakna
Fyra Jag dansar hur länge du vill 1000 kr :)