Haha, fyra är för tuff för er om nu någon sitter med baktankar, försöka duger men det blir nog inte så lyckat försök, :)
fyra åh fan vart bor du vi kanske ska ta en fika nån dag?
my name is xelly smelly
Producent
2008-05-05 01:46
123 fakestreet
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2008-05-05 01:47
..springfield
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Bah...du kunde åtminstone kört 742 Evergreen Terrace...
•pave paradise•
fyra okej slår in den på gpsen så kommer jag o plockar upp dig imorrn! var redo runt 19.00
my name is xelly smelly
jag var gippsad i 6 veckor, visarsig att det var feloppererat så fick operera om och jag ska ha kryckor i ytterligare 8 veckor. plus att jag inte har ett jota att göra om dagarna. kuuuuu l
Producent
2008-05-05 01:54
lhabia, 123 fakestreet är mer nörd :D dont you know your simpson eller
Jag är ingen nörd så, klart jag inte kan sånt.
•pave paradise•
kaos: Det är synd om oss! Måndag, "yay"...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nämmen fyra försök inte vinna tillbaka honom, de kommer bara sluta me att du blir mer sårad och han är inte värd de
my name is xelly smelly
Haha, han kanske visst är det? Ingen av er känner väl honom? Det kanske är värt allt som finns att försöka vinna tillbaka honom? :P
GAIA Någon som säger så efter 1.5 år är inte värd de
my name is xelly smelly
Ja men hur ofta säger inte folk saker de inte menar? För att såra någon eller driva nån annan agenda? Äh, jag tror inte på att nån kan gå omkring så länge i en lögn, vad jag hört om honom så låter han knappast som en psykopat heller, :)
Xelly: Eller hur... "Kick him 2 da curve, girlfriend, mhmmm", "you need to find yourself a hero, not a zero", etc, etc...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Folk är för snabba med att döma varandra alltså..
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Producent
2008-05-05 02:06
ja alltså detta är en människ jag älskar som familj och över allt annat. om det är för att han är förvirrad så måste jag väl få lirka lite. men man märker ju sådan när man möter någon öga mot öga och dom inte kan fly liksom. sluta säga att jag är för bra för honom, ni känner honom inte! + jag är smart, så jag går inte på sådana klyshiga bajsar
GAIA lögn eller inte, om en person säger så så är han ingen HON kan lita på i ett förhållande JJ ye sing it sister! __virre__ han kanske är en jätte bra pojkvänn åt någon annan, säger bara att han är inte bra för HENNE när han har sagt sådär
my name is xelly smelly
fyra yeye du gör som du vill jag pratar bara av erfarenhet
my name is xelly smelly
Xelly Äh, folk säger massa skit mest hela tiden, haha.. Dessutom känner ingen här Boris förutom damen i fråga, spekulationer blir bara fånigt. Han kanske är världens grymmaste snubbe liksom, vad vet du? Tycker det är lite småolustigt egentligen att sitta på ett forum och diskutera såna personliga saker som rör andra så jag skiter i det här nu.
Lycka till fyra och god natt.
farsan är alkis och slog mig så ofta han kunde om man var uppkäftig, vilket man kunde vara i åldern 7 - 15. en polare fick för sig att han kunde stoppa pendeltåget med sina bara händer. det kunde han inte och det skär i mig hela tiden att jag inte hann fram för att knuffa undan honom. morsan dog i cancer för 2 år sedan efter att ha varit sjuk i nästan 5 år. hur mycket jag än grät över att ha förlorat henne så var jag glad då hon inte skulle behöva lida längre. Att hon funnit frid. Annars det vanliga. Misshandel, rån. Andra personliga tragedier etc etc. Utöver det så är det väl bara att jag är 28 år gammal och har aldrig haft ett stadigt förhållande längre än 2 månader och jag börjar starkt tvivla på att någon någonsin kommer att älska mig så mycket så att de kan tänka sig att stanna kvar längre än den tiden. Och det är nog det som gör mest ont.
GAIA som sagt jag säger inget om honom som person, han är säkert helskön och troligtvis så älskar han henne visst, men när det går så långt att han säger något sånt där så finns de inget återvändo IMO
my name is xelly smelly
Jag håller med Xelly, att säga sådant är oförlåtligt IMO. Nåja, hur det än går så lycka till, fyra!
JJ Är väl mer att han tvivlar så pass starkt på deras förhållande att han säger något sådant, förlåta går de väl att göra men det gör inte mycke, för har han en gång tvivlat så pass starkt så kommer de aldrig funka i längden
my name is xelly smelly
Hajjaru: Tråkigt att höra. :( Jag har också förlorat en nära anhörig i cancer plus att jag känner också stark tvivel över att någon kommer älska mig tillräckligt för att vilja stanna kvar en längre tid, ja jag tror inte ens att någon ens kommer kolla åt mitt håll framöver, jag tror att kvoten är nådd för hur många män som jag kan lyckas charma och attrahera. Så jag tror nog att det är bäst att jag odlar fram ett starkt manshat och ett äckel för intimitet, slipper man all hjärtesorg och huvudbry! :P
jag har blivit totalt likgiltig till allt, slutat bry mig om mina kompisar och därför tappat bort dom, kärlek slutade jag tro på samtidigt som tomten.
Rehab is for quiters.
Hangaround
2008-05-05 06:03
Mest synd om fyra!:(..tråkigt när det blir så där. Jag är förkyld, arbetslös, pank, snart 24 och bor fortfarande hos m&p, min bästa vän är på andra sidan jorden och jag lyckades inte sluta röka den här gången heller.
men fy fan vilken deprimerande tråd! ryck upp er fan, det kunde varit mycket värre.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Jag gick upp 07:15 fast det visade sig att jag inte började jobbet förrän 12:45!!! :( *buhu*
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
fyra ska jag komma med mina stilettklackar och punktera boris ena lunga? säg till :)
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
vill inte dra upp mina tragiska historier... men fyra jag är ledsen för din skull, hur det än går så finns jag här! jag kan slåss!!!!!!!!!!!!!!!
What I said, yo!
jag pallar ej resa mig från dator stolen just nu aså..
fyra :( :*
jag såg min mor mördas och styckas med motorsåg framför mina ögon när jag var två år gammal.
Puls Om du är seriös, hur fan kan du skratta åt det idag?!
kikk ass
"Mitt stora problem är att mina problem är så pass små att dom knappt räknas som problem, men dom gör lika ont för det"
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
berätta era mest dragiska historier ni har hört eller upplevt själv. et skulle få mig att må mycket bättre! ` Så du mår alltså bättre av att höra andras olyckor? de är väl bara att du läser i tidningen! Tex om kvinnan som blev våldtagen av sin pappa och inlåst i hans källare i 22år och om hennes barn som aldrig ens sett dagsljus. Sånt är tragiskt att du blivit dumpad är väl trist men långt ifrån tragiskt, tycker jag!
fyra! när blir de öl i sthlm då? :)
Moderator
2008-05-05 14:57
Min kille dumpa mig för några veckor sen och blev ihop med min allra bästa vän... Blev lite sårad!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Trixig-person3: Riktiga vänner delar väl allt?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Min kille ska vara borta i 5 dagar, och jag är sjuk och alldeles ensam :( :(
JMD, Jag Måste Dansa!
Moderator
2008-05-05 15:09
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Producent
2008-05-05 15:25
ja vägrar han att ta tillbaka mig så gör vi en tjemob och drar till tyskland och bränner hans vinyler.. fimp du tar med dig dom höga svarta, så får du stå i fronten
fyra, jag kan följa med, fast ja snor vinylerna, icke bränna! :D
mollow insane M
aina_spanar
__virre__
att skratta åt det är mitt sätt att bearbeta det, aldrig varit något för att älta och tycka synd om mig själv! dessutom kan man inte göra annat än att skratta åt någon såpass patetisk vuxen människa, iallafall såhär i efterhand. han skar sig själv tills han blev utan medvetande och förblödde. visade sig efteråt att han tagit en del också.
jag är discoverys ansikte utåt
Vad för vinyler har han? Jag skulle behöva utöka min magra samling. Se det som välgörenhet!
Producent
2008-05-05 15:45
han har vinyler ni förmodligen inte vet vilka det är!! rör ej :
Gillar han inte att bli smekt på pungen?
haha, vad skulle de va förnått fyra? obskyr elektrorap från 82 eller? tror min samling knäcker hans 3ggr om :) inte för att vara sån, men ja hittar nog nåra ja vill ha hoss honom ivf.. hoho.