I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Herr Gårman" blir "Fru Gårman"?

Övrigt - Blandat

   

2008-04-29 23:54

"Herr Gårman" blir "Fru Gårman"?

Såg nyss på nyheterna om att "dom" lagt fram förslag för att ändra den klassiska "Herr Gårman" skylten till "Fru Gårman"!
Detta är nog årets hittills om inte årtiondets mest absoluta idiotiska idé någonsin, ett av argumenten till att dom nu ville ändra bilden från en man till en kvinna var för att få någon sorts jämställdhet... Jämställdhet i all ära, känns dock som att skillnaden mellan manliga och kvinnliga löner kanske är något intressantare?!
Hur kan dom ens komma på en sådan här sak, jag menar "Herr Gårman" måste väl fått sitt namn av just en anledning "Här går man", att ändra detta och göra små barn förvirrade är enligt mig helt sinnessjukt!
Sen att jag som skattebetalare ska behöva betala för en ändring på alla skyltar landet runt är ännu värre!
Vad är det för fel på det här jääääääävla landet egentligen?!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.