Jag hade turen att vara i usa under påsken så min kostym blev billig. En svart Perry Ellis kostym med vit skorta och grå/silvrig slips. Efter studenten hoppas jag komma in på hyper island i karlskrona, annars ska jag nog jobba som orginalare på aritektkopia. Jag är så jävla osugen på att ta studenten, men vad gör man?
Hey
Skivsamlare
2008-05-08 19:46
ooh hyper island. det verkar nice där. skulle också vilja gå där. men jag orkar inte plugga alls atm :|
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Jag rockar stilren kostym setup både på balen och utsläppet. Hade min sista riktiga lektion idag(praktik resten av året) och satt mest och prata med klassen och fan, kommer sakna skiten känner jag nu. Till sommaren har jag ingen aning, vill bara flytta men mindre lätt utan cash och arbete. Sista veckan blir det ett standard party race.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
jag är med rätt osugen, men efter sommaren brukar man bli rätt inspirerad igen.
Hey
Vafan.. har jag missat den här tråden? Jag kan ju säga att prio ett nu är att få in uppgifter man struntar i under året.. oväsentliga saker som nu kommer back at ya! De planer jag har efter skolan är att jobba på ett industriområde där jag har fått tillfälle att göra saker jag inte kan! Efter sommaren sticker jag antingen till Australien eller Stockholm för att knega/utbilda mig. Allt som allt känns det fett just nu, skolan är snart klart, underbart bäder och jag kör upp snart. Oh, rullar i kostym på balen!
För cirka 2minuter sen avslutade jag mitt absolut sista arbete/läxa som har med skola att göra. Känns skönt:) projektarbetet var det, ska gå och lämna in det nu!
Skivsamlare
2008-05-09 09:36
fyfan. har PA-rapport/loggboken kvar att skriva. samt en rapport och en uppsats om mitt drömyrke i kursen textkommunikation, detta ska vara klart på torsdag :| Sen har jag 4 uppgifter i MDK kvar, ett hemprov, en hemsida jag måste göra klart o shiet. bajs bajs bajs bajs bajs!!
Så nu är det fritt blås utan skola resten av livet? Fan vad gött för dig!
http://www.earforcefm.blogspot.com
dåååligt pepp man blev nu när mössorna o hela kittet kom! WOHO!
bara för att vi fick det sist av alla...........
fast iofs ska ju plugga vidare senare i livet så blir väl ändå mer läxa... haft skit mycket att göra i slutet, läst av en 50p kurs på två veckor, fixat upp betyget i 4kurser med massa restuppgifter m.m samt projektarbetet som jag nu varit och lämnat in. Får ut ett hyffsat betyg med G och tre VG vad jag vet. Nått IG har också ramlat in tyvärr..
Jag har pluggat media->foto i Lund. Det bästa har absolut varit alla fina människor jag träffat och blivit vän med. Prag i ettan och tvåan var också riktigt skoj. Det jag ångrar mest är min inriktning, mina ig'n som jag måste plugga upp efter gymnasiet och att jag under alla år har haft "det löser sig" mentaliteten och haft ett helvete dom sista veckorna innan sommaren. Jag har inga storartade planer om min framtid just nu. Jag vill jobba och känna hur det känns, och har jag turen med mig på måndag så blir det till att börja med som bokare på ett finansbolag. Någon gång ska jag dessutom plugga upp mina betyg och söka in på högskola/universitet och utbilda mig till socionom. Balen ska jag inte gå med. Jag ser inte poängen i att klä upp sig, känna sig obekväm och dessutom betala för det. Jag satsar på en storslagen student istället. Studentkläder har jag inte kollat på, det enda som är säkert är min studentmössa. Och den är nice!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2008-05-17 00:23
Har just skickat in min sista restuppgift. En uppsats om Rage Against the Machine. Dock 5 minuter försenad. Får hoppas att hon har överseende med det, och att jag får godkänt i kursen. Annars bryter jag fan ihop. Har kämpat med 6 tunga uppgifter denna vecka, och detta var den sista att lämna in för ett G. Iofs har jag bara mig själv att skylla, men hoppas fan att hon godkänner 5minuter förseningen. nu måste jag käka o sova, ska upp o jobba kl 8 imorn. blä.
Ska på intervju till jobb jag verkligen vill ha nästa torsdag. Ska nu och två veckor framåt plugga som ett helvete. Sedan köpa en studentmössa på blocket, ta på mig kavajen jag snodde från en loppis när jag slutade nian, skrika lite, supa skallen av mig och vakna upp i en kundvagn utanför ICA.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Studenten är ångest som fan Splittring i det säkra umgänget som man haft varje dag i tre år, inga självklarheter längre osv. ANSVAR! ha det gött nu de sista månderna medans ni kan Seconded. Skolan var najs som fan nu i efterhand.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Lycka till allihopa, studenten är fet! Som folk sagt ovanför; skoltiden var fett nice i efterhand, inget ansvar alls, å andra sidan har man mkt mer att se fram emot ^^
Follow the dao, right about....NOW!
Skivsamlare
2008-05-28 01:17
UPP! Nu är det nära för mig iaf, torsdag nästa vecka! Alla uppgifter avklarade nu, betygen sattes idag. Har lyckats jobba upp en 4 ämnen på några veckor. Är så jälva nöjd haha. Missnöjd över att om jag hade jobbat kunde jag haft bättre betyg, men nu fick jag ju iaf betyg, och itne allt för dåliga heller! Hälften G hälften VG och nått MVG typ :> Fick i uppgift av klassen att göra en mixskiva att ha på flaket också :O Iofs är det väl bara jag som kan sånt i klassen så det var la ganska självklart. Alla 30 skulle välja en låt var, fyfan vilken jälva musiksmak vissa har alltså, haha. Men nu är den klar också. Har inga lektioner eller ngt alls nu :> Festligheterna börjar på måndag och håller på till torsdag. GAHH! det känns så jälva skönt alltså! WOHO!
Det är bara lite drygt två veckor kvar för mig nu, men vi slutar ha lektioner denna vecka så sen är det bara att chilla fram till studenten. Synd bara att jag har 5 - 6 skoluppgifter kvar att göra för att få högre betyg..
The absence of evidence is not the evidence of absence
tar studenten på fredag.. kul och trist på samma gång.. kommer sakna skolan :(
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Nice jag fick just reda på att Polisen kommer muddra alla flaken på alkohol som har alkohol som inte får innehas fören man är 20 om ni förstår vad jag menar. Sen kommer dem även att stoppas oss vid random tillfällen.. FY FAN VA FITTIGT. Vägrar finnas där på helgerna när det begås våld och brott, måste finnas där när studenten firas och alla är glada. Assholes
Haha...vafan, var glad att ni ens får åka flak...
•pave paradise•
2.5 veckor kvar och imorgon får man veta om man får jobb eller inte, annars blir det skolbänken till hösten... Vad ska ni andra göra? Skönt eller jobbigt p.g.a ovisshet inför framtiden att skiten snart är över? Själv är jag glad över att det är slut men mer missnöjd över min idioti och mitt asociala beteende under de senaste åren. Har lärt känna några roliga typer men egentligen inget mer, det känns som att man slängt bort gymnasietiden på sätt och vis.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Om ca två veckor tar man studenten! Fyfan va det känns skönt alltså! :) Men nu på söndag drar man till Bulgarien och Sunny Beach! Wiho!
Live Hard, Die Young
min boi tar imrogon och jag om en vecka... tänk om vädret är kasst då. fan alltså, de pajjar ju allting.
Rahamadjan av GU-PA!
Skivsamlare
2008-05-30 16:45
haha jag tror faktiskt inte jag skulle vara lack om vädret var kasst. hade bara klätt in PA't på flaket i ngn presenning (stavning?) och chillat med paraflax själv :D
Jag har funnit klänning, men skor fattas. Jobb har jag också införskaffat mig. Idag sattes betygen, ledig nästa vecka och måndagen den 9onde smäller det. OH-OH!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2008-06-01 16:30
jag måste fråga; är det konstigt att komma med jeans, t-shirt och kavaj? jag vill inte ha min skjorta, slips o kostymbyxor på själva studentdagen nämligen. känns inte lika roligt att ha det på balen då. samt att det var 28grader varm här idag, och detta vädret ska tydligen hålla i sig, och då blir det snorigt varmt med skjortan osv. jag hade nämligen helt bestämt mig för att ha denna outfit, men nu börjar min syrra som gick ut för två år sedan gnälla på att "alla förutom du kommer ha kostym!!" yada yada. iofs så vet jag ingen i min klass som ska ha hela outfiten på dagen. det är ganska löjligt att år 2008 ska det vara samma gamla shiet som det var år 1990. jag menar, tjejerna får ju ha vad de vill på sig!! :P gahh, dagens i-landsproblem. hehe.
jag måste fråga; är det konstigt att komma med jeans, t-shirt och kavaj? jag vill inte ha min skjorta, slips o kostymbyxor på själva studentdagen nämligen. känns inte lika roligt att ha det på balen då. samt att det var 28grader varm här idag, och detta vädret ska tydligen hålla i sig, och då blir det snorigt varmt med skjortan osv. jag hade nämligen helt bestämt mig för att ha denna outfit, men nu börjar min syrra som gick ut för två år sedan gnälla på att "alla förutom du kommer ha kostym!!" yada yada. iofs så vet jag ingen i min klass som ska ha hela outfiten på dagen. det är ganska löjligt att år 2008 ska det vara samma gamla shiet som det var år 1990. jag menar, tjejerna får ju ha vad de vill på sig!! :P gahh, dagens i-landsproblem. hehe. Jag tycker absolut du kan ha det där! Det är dags att vi kommer ifrån student "uniformerna" lite grann. Jag tänker inte ha vanlig vit klänning t.ex. Men jag har en fråga! Vad kan man skriva på banderollen eller vad man ska kalla det som man sätter på flaket då? Typ "nästa arbetsförmedlingen" och "vi är så snygga så vi behöver inget jobb" osv är ganska tråkiga. Någon som har ett skönt tips?
Rahamadjan av GU-PA!
Redaktionen
2008-06-01 16:50
Skivsamlare
2008-06-01 16:55
haha god jul. vi ska ha ngt jäffla möte imorn med klassen och bestämma vad vi ska skriva på banderollerna. skönt att vi iaf har ett flak och ett PA-system xD
Skriv nåt som har med klassen att göra..Lite tärt att fråga här eftersom vi inte vet ett skvatt om din klass eller personerna i den.
One chapter a day
"If Im not school smart I must be school stupid"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Jag kommer få fett bra betyg, typ 1,8 - 1,9 :) Har en fet Tigerkostym, från vingåker outlet, riktigt snygg. Ni förstår hur jag rullar
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
så jävulskt taggad!
brabrabrabrash
Studenten is soooo last year.
One chapter a day
balen imorrn då, studentlekarna på onsdag och på torsdag smäller det! HELL YEAH!
Jag skulle vilja se lite student bilder komma upp i denna tråd! för snart måste de väl vara dags va? Lycka till alla som ska ta studenten!
Zoned F19 Word Ni andra: Välkommna till arbetslöshet, ovisshet, studielån, tentor på lördagar osv...
DIF!
gick estet musik. ska läsa vidare på musik på folkhögskolan i bollnäs till hösten. studenten blir the shit. på tolvslaget (dagen efter min student) fyller jag 20 dessutom. kan inte bli bättre.
fantastiskt
Skivsamlare
2008-06-04 00:50
w00t vi har balen efter studenten. dock 2 dagar efter så vi hinner vara bakis haha.
Håll er kvar på gymnasiet så länge ni kan...
imorgon..
imorgon gäller det! kom ihåg - drick bärs å sånt som slår långsamt. annars kan det bli knas i släkten.
fantastiskt
Jag har ett tips, bli INTE full på champagnefrukosten. Jag blev full då på morgonen, nyktrade till. Blev full på flaket, nyktrade till. Blev full på släktmiddagen, nyktrade till. Sen gick det inga fler gånger så jag var väldigt tärd och sliten på kvällen. Orkade inte göra nånting...
One chapter a day
Glöm inte att hålla fanan högt, ni är de sista 80-talisterna som går ut, sen går det bara utför.
DIF!
Förjävla tråkigt att sluta skolan :(... fuck.. Va en sjukt kul dag hur som helst...roligaste kvällen någonsin troligtvis... hade tappat rösten nästan helt dagen efter och satt på k1-galan i hovet och halvsov. ARLANDAGYMNASIET!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Var osedvanligt tråkigt att se alla flak i stan idag...det har redan börjat gå utför.
•pave paradise•
jobbigt att man har 4 år framför sig :/ inte gått om, ska åka till argentina o vara utbytesstudent ett år
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Skivsamlare
2008-06-04 22:56
gahh. vi hra varit och fixat vårat flak i 4 timmar nu. pyntet gick på 1 timme, att spänna fast dieselaggregatet under lastbilen samt att koppla ljudet tog 3 timmar haha.
Skivsamlare
2008-06-05 06:30
Redaktionen
2008-06-05 12:01
Härligt INOK! Jag får väna till fredagen den 13:e. :/
namaste