bajsa med? knappast när du sitter häktad i fyllecell flera dagar.. har du bajsat genom ett galler i en fyllecell? tror de flesta polishus föredrar att valla sina intagna till toan framför att ha stinkande bajs liggande på galler.. på de flesta polishus hade du nog fått spö om du satte dig och sket på brunnen..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Joel413 P24 vem fan sitter häktad i en fyllecell? klart de hellre vill att folk ska bajsa i toan men jag har då aldrig sett till nån jävla toa knapp man kan trycka på, tror du inte att alla fyllon som blir intagna skulle ringa ihjäl de klockorna bara för att visa sitt missnöjje?! osh osh, snutarna hade fått springa från cell till cell på falskalarm stup i kvarten, när fyllona i stället kan bajsa i gallret om de nu tvunget måste skita o sen plocka upp det plocka upp det själva innan de får gå hem.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
ZoO-Man: haha! come on.. läs lite i tråden här.. massor av folk sitter häktade i fylleceller under perioder.. oftast bara några dygn men ibland uppemot nån vecka.. och har du inte sett nån knapp så har du uppenbarligen inte suttit i fyllecell.. och ja snutarna blir ganska irriterade när man ringer stup i kvarten för att visa missnöje.. och nej fyllon behöver inte ta med sig sitt bajs ut när de släpps.. jag vet inte vart du bor, kanske är annorlunda där än på alla andra orter i sverige..
Den enda gången jag hamnat i fyllecell så däckade jag efter 10 minuter. Däremot var jag fortfarande helt borta när dom släppte mig och utan en krona på fickan. Yra runt helt förstörd och vilsen i 4 timmar innan jag hittade hem. Det var första gången som jag blev bemött trevligt av snuten ändå.
jevla fyllecell hamnat där 3 gånger varav en gång helt nykter! :( nej men det är väl så, småungar som drar omkring och är fulla är fan jobbigt att se alltså så det är bra. jävligt synd bara att det inte finns en toalett i en FYLLECELL. hallå äckligt ju
celler....ussch...brukar inte finnas så mkt underhållning där
Rainman P23 : Kan nog varit så.
--------------------------------------------
I min cell fanns det vattenmaskin iallfall, och en mugg stod och väntade när jag vaknade. bara trycka på en knapp så kom det vatten :)
www.myspace.com/danielbylund
Vet inte om jag får nämna något om det här, jag har inte skrivet på någon tystnadsplikt iaf. Men jag har jobbat på polisen och städat fyllecellerna ett antal ggr! Ni ska veta att det är så otroligt grisigt, det kan va HIV blod på dgolv väggar och tack som man endast spolar bort med lite special tvål och vatten, absolut inget annat som skrubba eller skura osv.. man sprutar lite lödder sen sprutar man av det med vatten. Jag skulle vara livrädd för att bli slängd i en fyllecell. Hur full ni än är, så se till att be om 2 filtar, en ni lindar om madrassen med, och än ni lägger över er.
work some magic
haha hur fan stavar jag, nej jag är inte efterbliven!
work some magic
jobbig känsla att vakna upp frysandes, iklädd enbart boxershorts på en gul galonmadrass utan att riktigt koppla var man befinner sig.. angående "hotellpersonalen" så har jag bara goda omdömen från mitt one night in prison
AIK
jag stod o bankade på dörren i ca en timme sen insåg jag att det va lönlöst och sov tills kl 8 tror jag på morgonen,då väckte dom mig och jag fick pissa i en burk ,va med om ett kort förhör,sen gå hem...fortfarande svinpackad dock vid det tillfället
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
satt inne för 1 mån sen samma sak slagsmål... har aldrig blivit tagen i mitt liv för något innan
Peace
Min bror hamnade i fyllecell en natt, han tyckte också det va kallt och tråkigt så han spenderade tiden med att runka.
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
När ja satt i fyllecell en gång så hade vi rätt dryga plitar, detta var på morgonen så de hade inte käkat frulle o massa grejjer så de gick iväg o lämna oss där i cellen, lite drygt när man behövde gå på toa o nån va ganska pissig så han höll in klockan o sånt. men vi visste inte om ringklockan funka men de kom illbaka sen me förklarningen att vi hörde men vi sket i det. Vi var helt nyktra alla med, fått smakaa på pepparspray o shiet. (innan vi åkte in) De o snuten behandla oss som skit, de hota oss me pepparspray om vi prata i bilen osv. vi var 5därinne så lagom svettigt var det.. peays
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Joel413 P24 jag har aldrig sett en knapp under mina x antal besök och jag vet att folk kan få städa sin fyllecell om man har skitat ner den.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
ZoO-Man: skaffa brillor :) det är möjligt att folk får städa upp efter sig om de skitar ner men det var inte det det handlade om, du påstod att man inte kan få gå på toa utan att man ska bajsa på golvet vilket är skitsnack.. möjligen säger de till en att hålla sig om man bara ska sitta för att sova ruset av sig antar jag.. jag upprepar frågan, har du suttit och bajsat på golvet i fyllecellen? och vad hände isåfall? har du frågat dina plitar om du får gå på toa? du kan ju återigen läsa om tråden så ser du att ringklockor dyker upp både här och var och det funkar inte så i ett land som sverige att det är helt ransom, finns det ringklockor så finns de där för att det är en regel att de ska finnas där.. det är jag rätt övertygad om.. möjligen har du suttit nånstans där det är så litet att plitarna har konstant koll på dig eller nåt..
jag hade då fan ingen ringklocka heller
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
ok kanske bara är på större polishus då.. faktum kvarstår att sitter man anhållen i cell så är det självklart inte så att man får sitta i sitt eget bajs i en vecka utan man får gå på toa..
Alla plitar på arresten är väl mer eller mindre egentligen batty bwoys ? "Nene, Ta av dig kalsongerna också!"
va?
verkar inge vidare det där
Jag vill också sitta i fyllecell med huvudet i händerna och sjunga "im locked up! (they won't let me out)"
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor