Sätt upp strukturer för dig själv, motivera dig själv och självklart ska du jobba med nåt som är kul eller/och som du är intresserad av . Man måste vara målmedveten i sitt liv och veta vad som är bra för en själv. En bra början på din dag kan vara en morgon promenad i friska luften, som både ger dig energi och ork att orka med dagen. En bra frukost är också bra eftersom det är den viktigaste måltiden under dagen. Ge dig själv en spark i arslet och du kommer klara av det . Har man tidigare inte jobbat så är den också en ovana för dig att börja gå upp tidigt och göra saker och ting annorlunda, men ta dig i kragen , du kommer klara det. Själv jobbar jag med barn på ett fritidshem mellan 11-16.30 , väldigt roligt och mina sysslor varierar. Att vara på ett bra humör är ett stort plus. Lycka till med jobbet. Keep up / B
Undrar samma som Misery_chick
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan nu har jag startat nåt jag inte orkar gå vidare in på....Jag har för fan ett jobb att sköta här :)
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
då är det dumt att sitta här åå ödsla tid .. back to work .. :) keep up / B
Ja jag måste hämta kaffe och uttnyttja stockholms bästa utsikt från mitt rum här.Jag har ett jävligt nice jobb :)
Vrf ödsla tid på whoa om man har ett jobb att sköta :P Back to work : ) Keep up / B
Jag sitter fortfarande hemma, skall dock snart smita iväg till le work.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha okeej .. :) Ha en bra dag på jobbet dådå .. ska snart jobba me 2 =) Keep up / B
aah..jobb. denna ädla syssla. jag tycker du ska ge det en chans vafan, du har varit där EN dag? O om din ålder stämmer är det VERKLIGEN på tiden att du börjar jobba och skaffa lite erfarenhet som du kan lägga på CVt när du ska söka roligare jobb! Jag älskar mitt jobb, det är människorna där som gör mig motiverad. Att jobba med människor är berikande tänk så glada de blir när du kommer där med ett paket o ett leende på läpparna! Snacka lite med folket su levererar till så kommer det nog bli roligare och det tar tid att komma in i ett nytt jobb :)
alla kan bli toppchefer och astronauter om man bara kämpar! i det perfekta samhället är alla toppchefer och austromanter!
Jag har världens sämsta jobb (efter telefonförsäljare förstås) and I luv it! :D För jag kan surfa på internet och vara allmänt grisig när jag ligger ner vid mitt skrivbord.
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Jag älskar mitt jobb.
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
jobbar på ericsson så det är helt okej, blir väl 6-7 timmar surfande per dag, ringer runt till lite bekanta, snackar lite skit här...sen går man hem!
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Jag älskar mitt arbete och tycker det är roligt... Tricket är nog att hitta ett jobb du tycker är roligt!
Signatur får rum här
and-one Jag ska SÅ skvallra ;)
hihi daviden och jag ska byta ditt NT lösenord :)
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Idag fick jag en ny musmatta. SÅNT som gör att man överlever på dagarna
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
and-one Jag har flera logins ;) Hittar inte dig i adressboken, du sitter på HP eller?
hittar inte dig heller daviden :)
and-one Det kan bero på att jag inte heter daviden i adressboken ;) Vi sitter antagligen inte ens på samma interna nät.
Mystiken tätnar....Vem ljuger om sin arbetsplats?
nej och jag heter nog inte and-one du kanske sitter på 136 nätet
and-one Vet vad du heter, hittade inte dig ändå. Nåja :)
ja sånna fördelar har admins :)
klagar du på ditt jobb som är att köra ut varor. den 28,e börjar jag som jävla vaktmästare på regementet. det du. 7-16
www.RekFoto.se
Andra dagen Vaknade bakfull som fan.. Stod nämligen inte ut igår och tog ett par öl och det sluta med att ja va dragen som fan runt tolv-ett inatt. Vakna hastigt vid typ 6 å drog iväg utan frukost eller nått. Inte ätit senn igår, kom hem nyss... Får se hur detta slutar. Nån undra om min ålder stämmer, ja det gör den :) Saken är att jag alltid arbetet med musik innan i olika slappa former. Behöver dock mer pengar för att nå dit mina drömmar sträcker sig.
Mr_Whatever Om du dricker alkohol för att stå ut med vardagen så kan man ju nästan våga påstå att du har ett problem.
"Vaknade bakfull som fan.. Stod nämligen inte ut igår och tog ett par öl och det sluta med att ja va dragen som fan runt tolv-ett inatt. Vakna hastigt vid typ 6 å drog iväg utan frukost eller nått. Inte ätit senn igår, kom hem nyss... Får se hur detta slutar." Säg upp dig då & låt dem ge jobbet till någon som inte är så jävla otacksam & förtjänar det bättre. Fan vad irriterad jag blir. Om något så borde du vara glad att du kunnat glida fram på en räkmacka fram tills 23 jävla års ålder utan att ha behövt knega.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Tacksam för ett jobb.Vilken bullshit.
Låter ju schysst att köra omkring och lämna av paket. Testa och göra ett 14-timmars diskar skift, men ett riktigt rövhål till chef. Sämsta jobbet jag någonsin haft. Så nu pluggar jag. Inte så mycket pengar direkt men tar upp typ 10-15 timmar i veckan av min tid så funkar för tillfället.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
Mr_Whatever : Att dricka alkhol är verkligen ingen bra start. Vill du behålla jobbet eller ? Man kan ju fundera på om du har problem eftersom du drar till dig det där för att du tröttnat efter en dag .. Livet har sina utmaningar, våga ta emot det livet har att erbjuda.. det är en början , du kan dra med det på ditt cv när du söker ett jobb som du verkligen trivs med.. men ta dig i kragen och bli en man ! Keep up / B
Jag har allri påstått att ja e arbetare. Jobbar för DHL eller va de heter, dom ringde mej å ja kom på interjuv (ja vet att de inte stavas så). Ja sa ba att ja inte kommer ljuga för dom, jag är en slapp lirare som gärna vill köra bil å ja vet ingenting om 3 poestiva egenskaper å hela den baletten så de e ingen idé att ni frågar... dom blev skitglada å gav mej jobbet på stående fot, fick skriva på 6 månader heltid, 120 kr timman å efter de fast anställning å lönehöjning. Folk kan kalla de va dom vill ja gör bara min grejj å ja bärsar lite när lusten faller på eller ba för att solen e skön. Ja hycklar inte..
Jag känner mig död just nu. Går upp 05.00 åker till jobbet och slutar 16:00 är helt slut, åker hem käkar o somnar. jag orkar inte ens träffa folk på vardagen, jag träffar alla mina vänner på helgerna lr försöker att träffa dom flesta iaf. de enda jag tänker på varje morgon vid 05.00 är att "Crap not again" inte så positivt kanske men de går över under dagen, Ibland Jag jobbar som yrkes målare...
I´m feeling drunk but im sober..
Pratar med medarbetare och pysslar runt. Snusa på lagret går också an^^
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Alkohol och bilkörning är ju en bevisat dunderbra kombo. Länge leve nollvisionen.
Göteborg på låtsas.
Om man har lite ambitioner med sitt jobb - vad det än är - så är det ganska utvecklande. Jag jobbar med samma saker som akademikerna på mitt jobb för att jag visade framfötterna och tänkte lite själv. Och då får jag tänka ännu mer själv när jag inte bara gör slavrutingrejerna = mycket roligare.
Att dessutom göra allt utanför själva arbetsuppgifterna roliga är viktigt. Typ hitta bra kompisar där så att man kan prata och skratta lite - tiden går dubbelt så fort! Och så har jag en blomma och ett välfyllt fruktfat på skrivbordet och går på promenader runt söder på lunchen och till söderhallarna varje eftermiddag och köper kaffe. Småknep som förgyller dagen ;)
23bast och jobbar på riktigt för första gången i sitt liv, dricker bärs efter andra dagen och grinar över hur jobbigt det är att jobba. Priceless! Rätt tragiskt faktiskt...Vafan är det ingen i din omgivning som ryckt haschpipan ifrån dig och sagt att du ska klippa dig o skaffa ett jobb tidigare? Vad har du levt på tidigare - Bidrag antar jag? :/
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
skaffa dig ett jobb du trivs med før det førsta.. har du inte ambitioner till att jobba med det du vill just nu, utbilda dig. håller med xplitzit fullstændigt hehe.
vad ska du gøra hela livet? :P jag ælskar att jobba, just nu ær jag i Magaluf och jobbar! (som bartender) :) gør mycket mer æn bara jobbet liksom på jobbet(sjælvklart ska du arbeta men ah.. du fattar, typ småsaker runt om så att det blir roligt. :) / Miichi.
Att veta att någon dag kan jag få ett jobb som Mr_whatever P23
Man sitter och surfar typ hela arbetstiden, it's the shit.
jagvillocksåhaenblog.com
bah, har jobbar på fabrik, gröna lund i fast food, lager och annat skit och det suuuuuuger! i vinter har jag haft mitt första bra jobb, har jobbat som park shaper i alperna och i princip åkt bräda i bottenlöst puder hela dagarna. det ni
Du får tänka på det som är bra ist. Cash stress = tiden går fort.
hobbs har en bra poäng. inför alkolås på tjänstebilar </moraltant>
Bara alla jobbar med något så är det bra.. Vill inte höra någon som är en "soffliggare" som ligger och petar navelludd i naveln och får en jävla massa bidrag, som vi får betala skatt för. Hatar sådana personer! 40-50 % skatt får man betala eftersom man tjänar lite mer än andra, tycker det är förjävligt, rent utsagt. Halva lönen går till alla jävla fuskare... Jag tjänar mina egna pegnar och ska betala ungefär halva lönen till annat folk, fan ta er
MUF in the house! ^^
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
jag överlever med faktumet att jag nog gillar mina jobb...dessutom får jag ju variation iom att det är 2 helt olika jobb. annars är tanken på att jobbet betalar räkningarna en ganska bra morot..
We call them winerbrods.
Jag började mitt jobb som en inkomst inför en rättegång med förmodade dryga böter. Tyckte det var rätt piss i början och var jävligt motstridig. Men insåg efter en vecka att jag lika väl kan ge allt vad jag har, och det hjälpte som fan. Har lyckats ta mig till bästa butiken inom samma företag nu efter snart tre år, fått lönelyft och styr arbetstiderna nästan helt själv, får jobba precis som jag själv vill, och jag jobbar mycket ändå bara för att det är kul att prestera bra. Ännu roligare när ens kollegor trivs med ens insats och man hjälper varandra, för man lär ju känna en hel del kul folk i jobbet också, om man inte går runt och är bitter och grinig hela tiden.
Gör bara det bästa du kan i alla situationer så kommer du, förhoppningsvis, få bra feedback och en bättre deal med tiden. I värsta fall bara en fet merit till ditt CV, inför andra jobb som du kanske trivs bättre med.
Ultravåld nämner något väldigt bra; alla meriter är bra meriter, när det kommer till jobb.
Jag skulle byta era jobb mot mitt anyday! Jag är mamma"ledig". Är hemma hela dagarna med en 5-månaders och jag vill börja jobba NU!