I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Världens farligaste destinationer

Övrigt - Blandat

2008-04-12 17:43

Världens farligaste destinationer

Forbes har utformat en lista med 10 av dem farliga destinationerna och Expressen publicerat den med sina egna kommentarer.

Världen farligaste destinationer

Kommentarer på detta?

lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2008-04-12 18:18
annars är väl vitryssland ingen större hit
 Awaiting Beheadment and Mutilation

2008-04-12 18:26
Om du är tibetan är väl Kina ingen större hit heller.
http://www.herrbitter.blogg.se/

2008-04-12 18:27
Väntar på alla "mitt ghetto är fan farligast!"

On topic dock, föga förvånande att Somma ligger där, varit oroligt där länge nu.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-04-12 18:37
Kan ju inte bli något annat än politik av detta, men nej.
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2008-04-12 18:38
hahaha, vilka hjärndöda kommentarer det är på den där sidan.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!

2008-04-12 19:19

Sverige har trupper i iaf två av ställena, Afghanistan och Darfur. Känns kanske inte så jättelockande att åka dit.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-12 19:19
Sudan menade jag såklart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-12 19:30
Hahaha snacka om överdrivet, jävla fjant UD, avråder folk från att åka till Afghanistan men skickar tillbaka flyktingar dit. det är ju pinsamt
Har en polare  som jobbar med infrastruktur i Demokratiska republiken Kongo, de allra största delarna av landet är tydligen jättelugnt och över huvud taget är det knappt några problem för personer som inte tillhör rivaliserande folkgrupper. Syrran har precis varit i Södra Sudan ett par månader för Världsbanken o de var inga problem där heller..

Klart som fan att rika européer kan bli kidnappade/rånade/rånmördade i dessa länder men det kan man ju i vilket land som helst, att situationen för medlemmar av folkslagen som bråkar inte är så trevlig är väl en annan femma, jävla tramslista.
Singeln och videon ute nu!
Www.move-enter.com & www.movebloggen.com

2008-04-12 19:32

Rolig fakta är för övrigt: Att i Södra Sudan finns det inga bostäder för organisationer som arbetar det, syrran fick bo i en omgjord kontainer. helt ärligt:)

Singeln och videon ute nu!
Www.move-enter.com & www.movebloggen.com

2008-04-12 19:59
PrimusC det har väl sina fördelar det med :)

2008-04-12 20:48
Alla relegions länder är farliga, tabort relegionen så slipper vi allt skit.

Finns relegion i Sverige också, men de har invandrarna dragit hit till sverige.

Sen kristendomen är inget "seriöst" relegion så de blir inge tjaffs.

2008-04-12 20:57
Wahlen.. Fy fan, läs en bok eller ngt.. Självklart kommer svaret att du har dyslexi, det har ALLA på whoa tydligen..

2008-04-12 20:59
Wahlen  = Bränd
Min tro är starkare än din övertygelse.

2008-04-12 21:48

Jag lyckades iaf göra mig förstådd tydligen, så vad är ditt problem?

2008-04-12 22:31
Wahlen Frågan är vad ditt problem är.

2008-04-12 22:37
Har inget problem. Men har en del fördommar.

Tycker du att allt "tjaffs" som förekommer pga religion är possitivt?

2008-04-12 22:53
Det är inte direkt vanliga semesterorter som en vanlig svensson åker till ändå. Det är ingen nyhet att man riskerar sitt liv om man åker till dessa länder då alla är krigsdrabbade eller har varit eller är korrumperade rakt igenom. Annars är Industrigatan ett ställe du ska hålla dig undan för :P

2008-04-13 02:57
Dusty Crates neeej :D

2008-04-13 02:58
hehe torskjävel :D

2008-04-13 03:00
ah jag tänkte mer på rejvfesterna ;)

2008-04-13 03:08
mitt ghetto är fan farligast!
Vi är överallt!