Konstiga saker som luktar/smakar gott
Smaken av att slicka igen ett kuvert är gott som tusan! Lukten av hockeybilder är gudomlig! Spolarvätska luktar sweet! bensin luktar blä. Fyll på!
work some magic
Alla de du nämnde luktar och smakar as, bensin luktar gott dock.. Hmm.. En komplett motsats här jämfört med dig då..
Ogillar nagellackslukt. Gillar vit målarfärgslukt.
What I said, yo!
Håller med om hockeybilder. Dom luktar ju så sjukt gott och väcker gamla nostalgitroll inom en. mmmmm
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Man kanske borde måla naglarna med vt målarfärg <3
What I said, yo!
Jag tycker gamla böcker är en mix. Ibland är det gudomligt och ibland känner jag för att spy av lukten. Jag gillar känslan med gamla böcker iaf. Finns mycket historia bakom vissa böcker säkert.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bajs! om du inte smakat så...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ahlgrens bilar luktar skitgott!
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
åååh hockeybilder! glömmer aldrig den dagen då jag köpte mina första paket med hockybilder! två st paket med "elitserien"! den första jag får se när jag öppnar det första paketet var Tommy Salo! oj oj det var tider det... det regnade den dagen, kassörskan var blond mamma blev glad av lyckan i mina ögon <3 på den tiden hette frölunda indians fortfarande Västra Frölunda eller VF for short
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
gott = snus, hockeybilder också nu när ni säger det, saknar 90 talet nu hehe.. äckligt= fimpar
snus luktar och smakat gott
jag tycker ciggpaket som är rätt fulla luktar jävligt nice och precis i början när man tänder en tändsticka. det där med nagellack, bensin och såna grejer så är det ju i små mängdersom luktar gott. om det är en skitstark doft så luktar det inte alls bra.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
Redaktionen
2008-04-10 22:37
Jag tycker att man smakar gott i halsen när man är sjuk och hostar. Blir typ sött på nåt sätt. Jag brukar få den smaken i munnen när jag drömmer att mina tänder fräts sönder och droppar bort.
namaste
Bensin luktar ju så jääävla gott..Hahha men skulle nog inte va något jag skulle vilja smaka på direkt! ;P och hockeybilder också..Hahah sjukt att dom kan lukta så gott
Gillar lukten av ny bil och ÄLSKAR asfalts doften när de har vart en solig sommardag och de plötsligt börjar regna. Älskar också lukten av röken på sommarn när alla grillar.
Göteborg
ny bil luktar godis även bensin och tjära
Tvättstugor luktar underbart! Annars luktar ju gammal våt golvmopp något så fruktansvärt illa.
Toastare
2008-04-10 22:51
jag älskar dofterna av bensin, källare/garage, kryptan i Lunds domkyrka, tjära, spritpenna, lösningsmedel, lackbets och min hund. Och hur det luktade när min pappa rökte i bilen..
Jag skyller allt på Emma!
nå jåå ciggpaket luktar fan havrekaka :S skiäckligt, sen tycker jag c*****is luktar gott
Bensin luktar väl sweet? Bara man blir lite snurrig efter en stund. Hmm vad kan lukta gott, färsk weed? indeed! Annars gillar jag lukten av nya tekniska prylar, färsk plast e sexigt. Blommar luktar oxå gott.
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
word på att slicka kuvert, det är så jävla gott!
diskmedel is the shit.. jag står bokstavligen i minuter och sniffar på den där förbannade jävla tabletten innan den åker in i maskinen. oh, it's heaven.
fantastiskt
riktigt gult kiss kan lukta gott ibland, nagellack, bensin också..
Crocodile Dundee for president!
Jag gillar egentligen inte kaffe, men det luktar så jävla gott. Kvinnfolk luktar också gott.
gamilingkiss luktar fan helvete. Hatar att gå in på toa efter gamlingar.
Flickvänner brukar oftast lukta och smaka gott, :)
Dödsbon lär ju iförsej lukta rätt så blä.
Fresh essens: Doftljus. Wunderbaum. Nya hörlurar. Eucalyptus/Mint. Lakrits mfl.
Bad essens: Fiskfitta. Bakfyllefisar efter 10 öl & calzone & avlopp. That's over the top..
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Håller med flera om nya tekniska prylar och hockeybilder. Dödsbon luktar väl värre, med tanke på att man känner doften av gamlingen/personen som gått bort och automatiskt blir doften så pass sämre att man vill spy.
Jag praktiserade en kort sekvens för Hjärta till Hjärta. Aldrig igen alltså. Att cash in all stash from 1 dödsbo is enough for me.
Flickvänner smakar gott, så länge dom håller sig fräscha..
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
jag tycker tigerbalsam luktar gott! vart får ni tag på såna där "flickvänner"?
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Dom gömmer sig men om du kan locka fram dom med något smarrigt så funkar det, ;)
nyklippt gräsmatta luktar supergott, o våt asfalt på sommaren =)
Bensin!
http://www.herrbitter.blogg.se/
ooh våt asfalt på sommaren<! där har du en klar favorit! doften av sommar!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Älskar doften av nya böcker Våta potatisskal kan jag stå och lukta på i evigheter, samma doft som våt jord när det har regnat efter att inte ha regnat på länge.
Nylagd asfalt! Sen som sagt nya böcker/vissa tidningar, liksom i uppslagen... mmm.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
källare, utblåsta ljus, ens egen kudde och gräs luktar gott mmm
när man tar ner julsakerna från vinden luktar det gott:)
Jag gillar den doft som sprider sig i fem sekunder till att sedan övergå till ingenting när man nyss har öppnat ett kaffepaket... Det är dom värdaste fem sekunderna.
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.
Gammla kasettband luktar gott ala pappas blandband från 70alet :P hockeybilder, tigerbalsam,sköljmedel,snus,rockbagen till min bas,trä.
If carrots got you drunk, rabbits would be fucked up.
Fotboll på gräsplaner.. en ny bil.. flickvänner.. mmmm :D
Nyöppnade ciggpaket luktar ju russin!
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
sitta på berget o känna lukten av hav blandat med rök från gåsen
etanol luktar gott. gamla människor luktar äckligt
Awaiting Beheadment and Mutilation
Äpplekärnor smakar marsipan om man tuggar sönder dom. Pröva!
My heart lives in my vagina.
Nya skor luktar oftast jävligt gott! Frost luktar sjukt illa, vet att många gillar lukten men jag tycker det luktar rutten bakad potatis
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
bajs!
Like hell yeah! Flock the seagulls on this mothafukka!
Bensin Källarlukt mossa Ja det luktar gott
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
regn + sommar + asfalt är som sagt dunder regn + sommar + fotbollsplan är även det dunder det är något speciellt att lukta på någon som man vaknar upp bredvid
AIK
nya fotbollskor,nya fotbollar
AIK