Whoa-blogginlägg: Låtar för bakfylleångest
Det finns nu ett inlägg om bakfylleångest på whoabloggen. Där 5 låtar finns med och är listade och som passar bra att lyssna till på bakfyllan. Vilka är era favoriter? Läs blogginlägget här: http://www.whoa.nu/2008/03/29/bakfylleangest
Webmaster
2008-03-29 17:54
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
OBS! Länken till Atmosphere - Sunshine fungerar inte, finns ingen url.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Carlos_Lopez: Var nåt skumt bara. Funkar nu.
Atmosphere - Sunshine är för jävla bra som sagt! texten är brilliant :) idag har jag en rejäl bakfylla och har därför på min "chill" playlist på iTunes. Allmänt lugn och skön musik.. droppar ett axplock ur den:Iron & Wine - Resurrection Fern The Weakerthans - Sun In An Empty Room Jimi Hendrix - Castles Made Of Sand Tegan and Sara - Soil, Soil Lucero - I'll Just Fall The Weakerthans - Utilities Sundowner - Endless Miles Air - La Femme D'Argent Calexico - Panic Open String Buck 65 - Phil
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
mfs Ok :) plocka mitt inlägg om så önskas... Härlig låt btw, grymt soft
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vallentuna186: Ja den är klockren den med! Fast den känns ju rätt party :)
Webmaster
2008-03-29 18:06
vallentuna: hehe .. den där var inte igår ..
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Toastare
2008-03-29 18:12
vallentuna, sjukt bra...det behövde jag. 'cause here we go again!
Jag skyller allt på Emma!
Hefner-"the Hymn for the Alcohol" Noir Desir-"Sober" Robert Johnson-"Drunken Hearted Man" (jag vill också vara bafull men vissa jobbar helger)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Feather va riktigt nice! Den kommer spelas flitigt!
//K
"three can keep a secret if two are dead"
Toastare
2008-03-29 18:28
Åh Steve Augeri! Mumma... nu ska jag minsann hoppa in i duschen!
Att bara flyga bort för stunden som en fjäder i vinden. Gulligt!!
Nujabes är skitbra! Kul att någon visar intresse för honom!
Denna är också sjukt bra:
http://www.earforcefm.blogspot.com
Beväpnad Tjockis - Nästa dag är den perfekta bakfyllelåten
sluta jiddra, börja trolla!
Ååååh, mitt huvud... ...trevligt musiktips för en uttorkad själ som jag. :)
snyggt med aftonbladet-bakis-bilden... ;Q
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Bästa tråden på länge! Det här kan inte vara slumpen, att denna tråden las upp nu när jag behöver den som mest!
Fyfan, huvudet baankar, haha.
be the change
Atmosphere - Gods bathroom floor
oouuh va Nujabes var grym. har kollat upp en massa med honom nu .. tack som fan :D
i used to have a thing for cognac
nowadays i train for combat
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Kul att jag har alla dom låtarna förutom den med akin på min mediaspelare. Sunshine en av mina favoritlåtar...
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
Najs att Nujabes uppmärksammades i whoabloggen :) så jävla bra
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Side Effects - Hangover Blues Chuck Ruckus feat. Kalle Knast - Headbangin' Boogie
era stackare ni måste vara helt utslagna medans jag har det bra
Enola F22 du vill inte vara bakis....
gangsta rap brukar jag tycka e skönt :)
btw, irländska/engelska mörk öl dödar en...
Toastare
2008-03-29 23:16
denna är bra, för det får en att inse att det kan vara värre...
Eddie Meduza - Mera brännvin är nog den sämsta..
Moderator
2008-03-30 12:12
Idag kommer bara Cardigans och A Camp som kommer spelas hos mig... Nina kommer och tar hand om en när det är som värst.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Idag kommer Ten-Brink - En lördag spelas flitigt hos mig tror jag.
uuuush för söndagar. ångesten står verkligen inte proportion till hur pass lite jag drack igår. Stuck s val är ju klockrent. Tack!
Profilen - Aldrig mer
Bakom varje framgångsrik VD står en knegare med kniven i ryggen och väntar på att hugga.
Riktigt schysst tråd måste jag få säga :)
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
måste säga att Säkert! 's album (Vi kommer att dö samtidigt) är jävligt nice som fan på bakfyllan..
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
fool's garden - lemon tree
som sagt Nujabes är riktigt grymm
Kan någon lägga upp Beväpnad Tjockis - Nästa dag på speedyshare och kasta upp länken i tråden? Om man nu får det? Det skulle uppskattas!
Damn vad bra sunshine var. Dags för mig att försöka hålla lite mer koll
Timbuktu, chords, promoe - The dog day afternoon från longdistant runner
witty unpredictible talent and natural gang
coming down - oddities
Vad är det här, någon form av slogan?
murs - god's work cannibal ox - painkillers devin the dude - doobie ashtray
Jag är starkat i världen
Dead prez - fucked up
"Its a struggle, but a beautiful struggle....." // Talib Kweli
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.