I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

April, april din dumma sill

Övrigt - Blandat

2008-03-28 17:30

April, april din dumma sill

1 april närmar sig, droppa lite sköna skämt!

Förra året lurade min polare mig som kanske är Sveriges största slacker att han kommit in på konstfack inriktning balett. Jag som är så jävla lättlurad gick såklart på det och har blivit ständigt påmind om det sedan dess, nu måste jag hämnas.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-28 17:40
"hej detta är från sjukhuset, din dotter/mamma/syster/dylikt kom just in med svåra skallskador från en bilkrasch," ^^ ;) den går alltid hem!; )
((MAAD))

2008-03-28 17:41
kolla en spindel!       april april,,, hahahahahahaha...

neee men,, vill oxå höra roliga ,,, SLUTA LJUG BARA FÖF***N
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP

2008-03-28 17:48
OM han har flickvän så kan du ju snacka med någon kille som ringer honom och frågar om hans flickvän är där. det lär snurra till det

2008-03-28 18:07
Jag har redan börjat. Ska avslöja lögnen 1 April.
Lurade mitt ex att jag och min nuvarande flickvän var sugna på en fyrkant med henne och hennes kille. Vi gjorde slut för 2½ år sedan ungefär.
Orkar inte gå in på detaljer, men jag unyttjade situationen iaf. :)

Hon var med på det iaf, hon ska fråga sin kille om han är på och hon är även på att snuska lite med min flickvän medan jag och hennes kille tittar på. Hon ville att jag och hennes kille skulle hålla på också. Jag har sagt att det kanske blir nästanästa helg eller helgen efter det.
Iofs skulle aldrig min flickvän gå med på det här heller och inte jag heller för den delen pga den andra killen.

2008-03-28 18:20
!

HAHA
tänk på om tjejen verkligen har någon vid sidan av honom, så blir det jobbigt^^

Förövrigt så fyller jag år 1 april:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2008-03-28 18:33
då måste du jämt få höra att du är ett skämt ? ; )
((MAAD))

2008-03-28 18:45
davve_d

Ja, verkligen och ingen tror på en att man fyller år. Konstigt va?^^

2008-03-28 19:17
teN: det där va fan helt vansinnigt! och taskigt.

2008-03-28 19:44
Lacroix F19
Ja då är det ju bara bra^^ då löser sig allt

2008-03-28 19:52

! P19

Haha ja man har ju alltid sluppit att klassen ska stå upp och sjunga för en^^ Sedan dagen efter blir alla så chockade att jag verkligen fyllt år med:P

2008-03-28 19:54
Det fulaste måste ändå vara att jag enligt Whoa redan fyllt år.^^

2008-03-28 21:08
om han har flickvän skriver du ett brev från en ungdomsmottagning och ber honom att vänligen infinna sig för provtagning den ********** pga att en person som han har haft oskyddat samlag med tyvär har fått diagnoserna syfilis/hiv/gonnore/klamydia....
And your fat friend, her nickname is Mini-van..
http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120

2008-03-28 22:31
Dra till med någonting om klamydia som de ovan har nämnt! Fy fan vad klockrent!
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
DJ

2008-03-28 22:52
teN och UnderOrganet:

Aprilskämt går ut på att göra något kul och inte en tävling i vem som lyckas bäst med att framstå som en psykopat.

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2008-03-29 00:38
Användaren är inloggad NickeMannen P22 :

Då har du nog missförstått hela poängen...
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"

2008-03-29 10:51
Maj, maj måne
Jag kan lura dig till Skåne

"Du tappade något" så är det bästa om man ser en tjockis
"Du tappade något"
"ööh"
"EN CHEESEBURGARE"

Maj, maj måne

2008-03-29 10:51
Maj, maj måne

"Du tappade något" så är det bästa om man ser en tjockis
"Du tappade något"
"ööh"
"EN CHEESEBURGARE"

Maj, maj måne

2008-03-29 11:19
Regler X0
Kassaste. Ska man säga: "du tappade en spya" om man ser en smalis, eller?

2008-03-29 11:25

men den som REGLER skrev är ju rätt gammal och istället för cheezeburgare så ska det vara "farten". dessutom tycker inte jag det klassas som ett maj maj måne/ aprilskämt.

2008-03-29 11:28
när jag gick i gymnasiet ringde jag till en tjej och en kille i klassen och sa att de 2 första lektionerna dagen därpå blivit inställda och att de skulle meddela detta vidare till de övriga i klassen. det var väldigt tomt i klassrummet den morgonen.

2008-03-29 11:49
kasta tomma ölburkar från balkongen på folk är alltid uppskattat.
jag har alltid rätt.

2008-03-29 11:51
Haha jag kommer ihåg förra året, var på fest natten till 1:a april, och jag var lagom packad och ringde hem till min morsa och väckte henne mitt i natten och sa att jag var på stan och hade varit i bråk med kniv och blödde överallt och visste inte vart jag var.

Ni skulle höra hennes skakiga och rädda röst "M..MMM..MEN VART ÄR DU DÅ!?", hon hade hoppat upp ur sängen och allt innan jag avslöjade. Fyfan vad kul det var :D
^ Smart sagt.

2008-03-29 11:56
Jag vet inte om det kan klassas som ett aprillskämt, men det är gansak roligt att dra över gladpack på toasitsen. Sen sätter man sig innom höravstånd och väntar på ett "VAFAAAN".

2008-03-29 12:09
vilka elaka aprilskämt ni gör.. jag trodde aprilskämt var lite som smutsig_slampa skrivt, lite småelaka/snälla skämt.. typ salt i kaffet liksom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-29 12:24
i år tänker jag fejka ett brev från polisen om att jag ska in på förhör för misshandel och lägga i brevlådan. Någon som vet var man kan hitta pappret polisen skriver ut på i pdf eller något?.. eller som kan skicka en bild på ett polisbrev så jag kan photoshoppa ihop något liknande. Har dom inte en polis symbol på kuvertet också? tror ni man kan sticka ner till polisen och få? troligtvis inte va? =P hjälp mig? 
jag har alltid rätt.

2008-03-29 12:25
Lacroix F19 jag fyllde 17 på en lördag, och måndagen innan hade whoa redan skrivit mig som 17 :)
vegan power
DJ

2008-03-29 12:34
JonkaGOO:

Jodå, det är inga problem alls. Stick ner till polisstationen och hör med dem så kan de säkert hjälpa dig. Det är inga problem alls om du förklarar ditt ärende. Förra året snackade jag med en åklagare och fick en kompis häktad liksom.

//NickeMannen
I'm back!

2008-03-29 12:56
jo jag menar det.. så jag behöver få tag på ett sånt papper på annat håll.. borde väl finnas någonstanns. Ingen som har ett hemma som kan fota och skicka till mig?
jag har alltid rätt.

2008-03-29 13:02
Jag fattar inte ett skit av vad Regler skrev.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!

2008-03-29 15:55
plinga på hos en kompis och släng in en låda innehållande hundratals möss
 Awaiting Beheadment and Mutilation

2008-03-29 19:43
JonkaGOO > dom kuvert jag har fått från polisen har inte haft ngn polissymbol på sig.. bara ett brunt kuvert lixom...

2008-03-29 19:58
raeka har stenkoll!

2008-03-29 20:30
Nånting säger mig att nickemannen har erfarenheter från ett mycket elakt aprilskämt..
Twang System fi de werl

2008-03-29 21:22
jag har fått brev med polismärke..enda gången jag fått brunt e när det va nå frågeformulär
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2008-03-29 23:29
todilo ; hmm.. okey, jag har fått brunt ang. misshandel & droger etc...
tror dom gör de för att inte brevbäraren ska fatta misstankar ;D HAHA

2008-03-29 23:58
när jag var liten lurade min farsa mig och min syrra att kungen skulle åka tåg förbi vårt fönster klockan 3 och vinka. vi stod och väntade skitlänge, fan.
o rly?

2008-03-30 00:49
brevbäraren lär ju bry sig...

2008-03-30 03:13
tarmstarke P21

när jag var liten lurade min farsa mig och min syrra att kungen skulle åka tåg förbi vårt fönster klockan 3 och vinka. vi stod och väntade skitlänge, fan.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
och vem fan är du?

2008-03-30 04:07
lifeforms .. jag va LITE sarkastisk

2008-03-30 10:15
ok ;)
DJ

2008-03-30 10:32
Dj_Paco:

Näe, jag försökte bara lura JonkaGOO att gå till polisen och be dem hjälpa honom med hans aprilskämt.. Det hade varit roligt :)

//NickeMannen
I'm back!

2008-03-30 12:44
NickeMannen
Jag tror att han syftade på ditt första inlägg i tråden; "Aprilskämt går ut på att göra något kul och inte en tävling i vem som lyckas bäst med att framstå som en psykopat."

Not a follower, so Twitter has never been an option.
DJ

2008-03-30 13:41
teambanan:

Aha, det är möjligt. Vad jag menade var att jag trodde att man skulle lura någon på ett roligt sätt och inte på det mest psykopatiska, men inte särskilt roliga, sättet. Själv har jag inte gått på så många aprilskämt, men när jag gjort det har de varit roliga :)

//NickeMannen
I'm back!

2008-03-30 20:13
jag tänkte byta namn på två människor som hatar varandra.
men det är för sent att kontakta skatteverket nu :\
Not a follower, so Twitter has never been an option.

2008-03-31 13:57

Brukar alltid slå sönder pappas bil och lura bytta mammas sobril mot subitex! men det är ju jag det... trisst

Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
Hangaround

2008-03-31 14:22
För många år sedan så drog mina kompisar ett rätt så lyckat prank på en en annan kompis. De hade ringt honom klockan sju på morgonen (ungefärlig tid) och lotsas att varit från pliktverket.
- Är det *Namn* *Efternamn* jag pratar med? blablablaba JA det är det..
- vart är du? Du skulle vara här för en timma sedan. Skynda dig annars måste vi tyvärr skicka polisen för att hämta dig.

Han vart skitstressad och la på och började direkt att klä på sig. Han bodde på cykelavstånd med fem minuter så han drog dit i shorts och träningskläder som man skall ha vid fysövningarna, och det är inte direkt sommarvärme klockan sju en aprilmorgon. På vägen dit så var han så stressad att han vurpade med cyckeln och skrubbade upp delar av benen (var nog underkylt regn på vägarna) och fick rätt så ont. Han fortsatte ändå med att cyckla och kom fram till verket. Ställde ifrån sig cyckeln och skulle gå in då dörren var låst. Där stod han i fem minuter och sedan fick han ett sms med just "April april".

Sedan är resten historia och han diggade inte skämtet så mycket, men vi gjorde. Och antar att det funkade mest för att man i nyvaket tillstånd inte tänker riktigt klart eller logiskt. Så testa med ett roligt prankcall på morgonen då alla är som lättast att komma åt, psykiskt.

2008-03-31 18:56
fleR!
fantastiskt

2008-03-31 20:06
mer!
http://www.herrbitter.blogg.se/

2008-03-31 22:27
NickeMannen P22, det är inte så hemskt som det låter.
Vi har typ inte snackat på ett år, vi bor inte i samma stad eftersom vi träffades i fjällen, vi har inga gemensamma kompisar och hon är fjortis.

Funderar på att få min bror att ringa min flickvän och säga att jag ligger på akuten och har fått en el-stöt i skolan, se hur hon reagerar.

2008-03-31 22:32
Ooooh! Någon som vet om det finns något sånt fejk formaterar-hårdisken-program som man skrämdes med för en jävla massa år sedan. Min mamma är överdrivet rädd för virus, så jag skulle kunna lägga in ett sånt på hennes dator. Hon kör Vista.
jag har alltid rätt.