Ja, fick du ligga eller? Lite beef curtains?
undertiden
kom igen nu
work some magic
Jaaa kom igen nu ! fick du ta ett besök i las hallongrottas eller ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha, ja körde du korven i bröt?
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Fick du lägga korven i brödet?
Ja, delade DHCPn ut IP:et? Skojja, sluta hetza! Dom pratade filosofi i 3 h!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-03-19 19:51
Ja fick fick kolven smörja köttcylindern?
fick prinskorven möta köttrosen?
work some magic
Producent
2008-03-19 20:05
Smaka på fiskgrytan? Peta pinnen i kladdvecket?
Fick kuken smaka fitta? Jag är inte så bra på metaforer
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
hahahah vad fan skriver ni :p låt honom ha lite privatliv
Svårt att bara prata? hatar pinsam tystnad, börjar snacka om vad som helst. rakt ut bara haha
hahah folk är konstiga :)
Idkades det sexuellt umgänge?
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
hansomknarkar: Uppenbarligen inte, läs hur det gick gör honom. =)
hahaha tur att alla redan formulerat frågan jag ville ställa på tusen olika sätt varför låg ni inte är ju frågan isåfall?
hahaha äh jag bara jävlas med er. jo .. vi rullade i sänghalmen. =)
fantastiskt
*applåder* fan ska man gö nurå, när trådens mysterie e avklarat..
Blasta X2 Jo jag läste efter jag postat.
Men alltså. Palla ha såna knep & trix. bara till att prata.. Fast iofs så finns där såna efterblivna brudar som bara sitter där; "ja. haha, mmm. hehe. hihi" så sitter man där o babblar. för att det inte ska vara tyst
Take it to the next level ofcourse! Visa oss bilder och/eller videoklipp av akten :D
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
hahahaha! tack för skön läsning!
eruduuuja
Underbar tråd. Men vad är du för en grabb som inte har tv-spel? Omöjligt att jag var den enda som reagerade.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Moderator
2008-03-19 22:37
Grattis. Men släppte du till första natten? Slampa.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
hahaha men vafan.. Har fan inte råd med ett tv-spel.. har typ supernintendo, men är alldeles för oteknisk för att fatta hur man ska koppla in det.. och ja, jag är en riktig slampa.
fantastiskt
Dani-021 P19 Koppla in ett supernintendo? hahahahaha, du är rolig du :)
Bästa läsningen på länge, på så många vis.. Haha! Gött för dig att det gick bra! Jag vill också ha date. Och ligga och prata hela natten, såsom KaptenKrok beskrev i början av tråden.. (suck)
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
nån tjej här som vill snaska mydicken? bara o glida förbi dörren e öppen
vi är överallt!
haha.. vafan är det som är kul!
fantastiskt
super nintendo? hahah typ två kablar:D
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
haha ödmjukt värre att bara nämna filosofi när du vet att alla bara vill veta om du fick lufta räkan/vifta ostbåge (alla bra metaforer var tagna). Psyjunta, vafan kan du inte nöja dig med att veta att dom låg? vill du verkligen veta om han sodomerade henne? gjorde du det? på första daten? sjukt...
Nej sodomi är äckligt
Sodomi - homosexualitet och tidelag. Vi får ju hoppas på att det inte hände.
One chapter a day
Jasså? Seriöst nu, jag trodde det var ett fint ord för analsex
psyjunta: det är enligt Svenska akademiens ordlista & Nordstelts Svenska Ordbok: Könsumgänge mellan personer av samma kön eller mellan människa och djur
jag trode också det var annat ord för analsex, det använder de det som i USA (eller i Amerikanska filmer & tv-serier iaf)
Kanske det också, i Sodom bedrev man otukt och följde onaturliga begär, och dit hör väl analsex. Men den förklaringen jag kommit i kontakt med gällande sodomi är just homosexualitet och tidelag. Men jag håller med dig faktiskt..
One chapter a day
Man kan ju bli "sodomized", så... eller man och man, folk!
Intressepenisen hårdnar!
Där ser man.
i de ordböcker jag refererade till nämns inget om analsex iaf
enligt Nordstelts Stora Engelsk-svenska ordbok: Sodomy = a.) analsex (i almänhet) b.) tidelag så på engelska betyder det alltså analsex, men inte på svenska
blev många inlägg nu. på svenska kan man därimot mena lesbiskt sex när man säger sodomi.
haha.. alltså.. när fan ska tråden dö? och ja, sodomi är sånt som inte sköts av mig s'atte.
fantastiskt
Dani: det är en evighetstråd :P du kan ju alltid be en admin ta bort den om du vill ha bort den, fast då kommer det säkert 10 trådar i allmänt om whoa om vart den tog vägen
haha ämen vafan.. vilket jäkla öde...
fantastiskt
Chico haHa nä, låt oss inte överdriva nu..
Dani-021 P19 men bor du mitt ute på landet hela tiden eller? Det måste vara jobbigt. I för sig har det ju sina sidor. haha alla tjejer som kommer hem till dej "måste sova över".
Japp.. eller på landet och på landet. Det är relativt centralt, förutom att det inte finns någon bra kommunikation. Såvida man inte vill ta sig en 1½timmes promenad tillbaks till civilisationen så bör man sova hos mig. Jo, det kan tyckas vara en bra (ut)lösning för vissa, men jag vill gärna kunna skicka iväg dom på kvällen om jag känner för't :)
fantastiskt
juste, shit du bör bjuda hem människor med omsorg i så fall.. annars är du fast med nån jävel
haha ja. därför det kändes lite hastigt att bjuda hem damen, man vet aldrig vad det finns för galna psykotiska mördare där ute.
fantastiskt
aaah härlig tråd!!!!! Bra att du kirrade biffen.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>