hur ska jag undvika pinsam tystnad?
okej såhär är det. finns en tjej jag precis träffat. bara träffats en gång, men har däremot snackat en hel del på msn och så, och har smsat. ja, ni förstår. imorgon ska vi ses igen, och eftersom jag bor på landet måste hon sova hos mig. jag är f.ö. ensam hemma och så också, så det är ingen fara. men jag är sjukt nervös. vafan, känner henne knappt.. dessutom är hon några år äldre än mig. det går så jäkla fort fram! hursomhelst. jag behöver tips på sätt att undvika pinsam tystnad och liknande. jag har tänkt på att kolla på film, men har ni något mer tips? eller något tips på vad man kan göra rent allmänt? se så. ge mig tröstande ord nu!
fantastiskt
Spela spel? Både vanliga spel och tvspel, gör grejer som tvingar er att prata med varandra annars kan det bli väldigt stelt. Se också till att du tidigt/före har fixat sovplats åt damen ifall du vet/är osäker på att det inte blir att ligga. Då känner hon sig mindre tvingad när det blir sovdags.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Lycka till förresten!
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
haha fasiken. kan ju inte låta damen sova i morsan å farsans säng.. helvete. hon får slagga i min, så får jag sussa på soffan isåfall. finns inte så många spel för två.. och tvspel har jag tyvärr inte. för tillfället tänkte jag göra någon sallad å sen baka nånting med henne för att sen mjuka upp allt med en fet rulle som hon aldrig sett förr.
fantastiskt
Låter bra! Alternativt en madrass på golvet vid din säng så kan ni ligga uppe och filosofera även efter läggdags.
Moderator
2008-03-16 23:40
Fan vad mysigt med madrass på golvet och mysprat mitt i natten. Och så när man har sagt god natt för tionde gången börjar alltid den ena "men du....jag har tänkt på en grej" och sen pratar man en timme till. Jag tycker inte du ska oroa dig för pinsamma tystnader. Passar ni bra ihop blir det förmodligen inte så många sådana, och passar ni inte bra ihop så var det ju skit samma ändå.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
jo.. hade ju vart lugnt om hon hade kunnat ta sig härifrån, men bussen går en gång om dagen.. så hon måste sova hos mig i vilket fall som helst. därför jag inte vill att det ska bli allt för pinsamt. madrass-grejen verkar fet, men ja.. vi får se helt enkelt. har börjat städa mitt rum och lagt vissa saker framme av taktiska skäl. hahah. sjukt lömskt av mig. hursom: ska jag köra på madrassen? jag borde. hm...
fantastiskt
Klart du ska köra på madrassen! Pinsamt tror jag inte att det blir, ni är ju båda vuxna människor med förmåga att tala. Är det menat så löser det sig hur som helst.
har börjat städa mitt rum och lagt vissa saker framme av taktiska skäl haha, va fan? gör människor sånt? jag ser i bästa fall till att inte ha framme pinsamma saker :D madressen borde du köra på, absolut!
Delam tange barat
ja. snarare sket i att städa undan vissa grejer. sånt som jag i vanliga fall också skulle haft framme, även om dom kan vara ivägen
fantastiskt
Toastare
2008-03-17 00:26
Tänk inte så mycket... hur är det om du hälsar på hos en brud, scannar du av hela stället då? sjävklart erbjuder du henne att sova i din säng, nybäddad med rena lakan och att du kan ta soffan.. eller fixar du en madrass till dig. Vill hon hångla eller ligga kommer ni göra det ändå ..men att INTE lägga fram nått alternativt ger inte bra vibbar. sen är det skitbra att spela spel och annat sånt... du är 19 så då kollar man väl fortfarande gamla skolkataloger och foton ;)
Jag skyller allt på Emma!
hm okej. ja.. vi kommer nog sitta i tystnad i ett släckt rum och bara titta in i väggen och vänta på att vi ska börja hålla hand. ... iaf. ska knarka kudde nu, ni kan hojta på tisdag om ni vill veta hur det gick.
fantastiskt
Du får uppdatera oss imorgon också, sjukt nyfiken!! har du bild på tösen ?
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
Toastare
2008-03-17 01:07
han ska inte lägga ut några bilder på henne, nått privatliv får hon ha.
Jag skyller allt på Emma!
haha, men okeej då bara för att du är så stilig :)
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
spännande
SKU - SKU - SKULASON!
uppdatering imorgon alltså?
Vad gulligt. Som någon annan sa, så om ni passar ihop blir det inte så många pinsamma tystnader. Om du är genuint intresserad av vem hon är kan du ju alltid ställa frågor. Hoppas det blir jättefint!
What I said, yo!
Moderator
2008-03-18 16:59
Spill the beans girl.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
hahah körde du madrass saken? Funkade det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-03-18 17:27
kom igen, nu väntar vi ivrigt på ett svar!
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Har du tur så ÄR hon en madrass så slipper du oroa dig över var hon ska sova.... ehehehe, förlåt, dåligt och uncalled for.
Intressepenisen hårdnar!
Hur gick det för dig?
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
tjenixen! allt gick som smort, inga pinsamma tystnader, och vi sov tillsammans. pga whoa så blev allting ett stort missförstånd och hon tog nästan illa upp när jag klumpigt undrade om vi skulle sova i samma säng eller inte, eftersom hon hade tagit det för givet. eller nåt.:D ja.. det blev najs, vi låg uppe till strax efter 3 på natten å filosoferade.
fantastiskt
dra i dej nåra öl innan typ 3 st så du får in det där flytet
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
sånt här är så jävla skönt att höra :) hoppas det går bra i fortsättningen vare sig det blir nåt eller inte
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2008-03-18 18:40
Skitbra! Grattis mannen!
sjukt dåligt råd, jag brukar bli asocial när jag dricker öl. vill vara för mig själv då! jag vet inte om vi är gjorda för varandra nödvändigtvis, men det känns najs!:)
fantastiskt
föresten! tack för hjälpen allesammans!:)
fantastiskt
Fan vad härlig historia :D Önskar det kunde gått så bra för mig senaste gången jag gjorde det liknande xD hahah
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
nu är jag lite sen här men orka planera och ha massa förväntingar.. ta allt som det kommer och göra det bästa av situationen sen
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
"Sjukt dålig tråd. . . - Tack för hjälpen allesammans" Haha roligt att det löste sig...
sjukt dåligt råd* :)LumiLicious saker och ting har inte vart på topp sen det tog slut mellan mig och mitt ex. pallade inte ännu en dyster historia
fantastiskt
fnizz, gollig tråd
Dani-021 alla tjejer är inte likadana, jag vet att du sitter och jämför denna brud med ditt ex men det är precis vad du inte ska göra.
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
självklart är inte alla tjejer likadana, men jag ville helst undvika att bli dissad hursomhelst. första tjejen jag träffat efter mitt ex. s'atte...krullet X0 jag hade jätteont i magen och var bra jävla nära på att lägga en mök. hade nog inte vart särskilt populärt.
fantastiskt
haha datemage.. varför finns det? fan va kul att det gick vägen. jag ska också skaffa date nu!
shiet palla drcika öl bara för att man ska få in nån form av socialt flyt liksom.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
ska jag ställa frågan som alla undrar eller? :)
work some magic
Moderator
2008-03-19 16:28
Nej vi låter det vara privat. Även om jag som princip tycker att ber man om hjälp på whoa ska man även dela med sig om hur det gick i efterhand.
Mer sånt här, haha. Skitkul läsning ju! :] Grattis!
http://myspace.com/BoodaBlezzin
hahah jag blir lika förundrad varje gång jag ser att tråden inte har dött. vad är det för fråga du/ni undrar om?
fantastiskt
Jag talar nog för allihopa när jag frågar ifall det blir dopp i grytan helt enkelt
blev* :)
ni undrar om jag bedrev otukt?
fantastiskt
Producent
2008-03-19 18:40
Ja om fick "marinera fläskfilén"?