jag jobbar på flötten o när jag inte bär så skiter jag
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
äter mat.. har bara tid på rasterna att chilla, kan bli lite spel på mobilen också..
saaaru..
sitter på whoa, facebook, kollar på filmer, läser, kollar in kompisars bloggar, läser nyheter, pratar med folk på msn o nu tack vare puszel P22 så skrattar jag åt http://icanhascheezburger.com jag jobbar natt som personlig assistent.
Hej FRA! Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse! puss
jag jobbar natt som truckförare men spelar mest pingis.
Försöker hitta nå folktomt ställe och sover ett litet tag. Jobbar på posten.
bait
Jag lyssnar på musik och talböcker i mängder... Jobb: Brevbärare, Posten.
http://www.earforcefm.blogspot.com
när jag inte surfar sitter jag och messar, läser aftonhoran, i pappersversionen tro det eller ej, eftersom vi får den gratis på jobbet. samt snackar en jävla massa skit om kunderna med mina jobbarkompisar.
Idag ska jag bygga en bilbana på min manager skrivbord med hjälp av tejp och post-it-lappar, sedan ska vi ha tävling där med varsin bluetoothbil. Kommer bli en lång och spännande turnering. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-03-13 10:13
skunkafied, men botán uttalas det ju.. som i botan iskaträdgården. Medan det utalas bootan som i Botulfsplatsen ;) det är ju två olika ställen "ska vi träffas i Botán" eller "Ska vi mötas på Botan" men du kanske var med från början :)
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-03-13 10:13
daviden, det märks att ju högre lön man har ..desto roligare saker kan man göra. Hur går det med jobb till mig ;) Ni ska inte utöka i götet...
BountyBoo Äsch, man måste ju få leka lite! :) Vi finns ju inte alls i Götet, förrutom våra outsourcade grejer då ...men du verkar ju reda dig själv väldigt bra. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Forumar, irc'ar, msn'ar, spelar flashspel, koller på filmklipp. någon enstaka gång tv-program och spel. Annars dricker kaffe, läser tidnignarna och leker med kontorsmaterialet.. Har också en liten bil men den är batteridriven ^_^
Toastare
2008-03-13 11:06
daviden, nope blir inget jobb här..för de anställde när jag började och ska inte anställa fler :/
BountyBoo Skit samma - bara kör på, flaggan i topp till slutet. Du kommer lösa det, annars får vi ju ordna något :)
Moderator
2008-03-13 11:11
möjligtvis lite text tv annars kan jag inte komma undan mer än lite småprat med kollegorna.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
jag har egentligen ingen spare time att göra saker på. full rulle. men jag brukar dock ge mig själv tid att läsa bloggar. kolla in här i fem min eller surfa lite skit. mest för att inte bli totalt galen o samla tankarna lite.
syumoan akoinwe!
syumoan Kom över till oss på prod com då och då så ska jag bjuda på muffins! :)
prövar hur många bullar(ex) jag får för 100tusen kronor(ex), snokar i skåp, spelar fotboll me bullar på golvet, lyssnar på dålig radio,äter kakor, pratar me kollegor, fyller på saker, dricker varmchoklad/kaffe/osv, leker me den nya kaffemaskinen, tareda på vad som händer om man blandar espresso,moccachino o varm choklad(för exempel). har dock prövat den blandningen o de va inte så gott.. Ritar på brödpåsar o andra papper jag kommer åt, och mycket mycket mer om de itne kom fram jobbar jag på ett bageri.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
jag sitter i kassan på ett varuhus som säljer tv,dator å sånt där... det är jävligt tråkigt asså... aldrig folk där på dagarna.. så då blir det väldigt mkt soduko=)
Jobbar för det mesta, men annars jobbar jag med andra projekt skickar mail fikar dricker öl spelar bordshockey letar musik scannar webben (mest vågsurf, spel, musik, nyheter, film relaterat) är på ärenden långlunchar Formgivare/ Ad
Glömde playstation 3 och barnkanalen :)
Jag vill också kunna slöa på jobbet, det finns alltid något att göra på mitt jobb. Jag jobbar på Lindex och skulle kunna mlrda för ett kontorsjobb.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Jag jobbar (extraknäcker) som hårmodell. Alla långa timmar mellan styling och visning spenderas med att läsa modetidningar och skvallertidningar, småäta och dricka mineralvatten. Jag borde börja virka eller något.
My heart lives in my vagina.
åhh. jag äter godis dricker läsk, läser olika tidningar, och ibland surfar jag också :)
bajsar/spanar film på datorn/tittar på tv/duschar/sover/(ibland en trallning :O)
AIK
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
stirrar på klockan
ge mig din månadspeng
själv sliter man hela dagen å har aldrig tid för att göra nåt annat. så är de när man jobbar industri, fyfan! vissa har de bra som kan softa på jobbet, finns iofs inget speciellt att göra ändå, förutom att sitta å njuta av att inte stressa ihjäl.
SirBoss Sen har du nog en fast tid då du går hem också :) Händer väldigt ofta att jag sitter kvar här till 21-22 på kvällen och går sällan här ifrån före 19. Ibland önskar jag att jag hade ett jobb som slutade när jag gick hem, men det är ett val jag gjort - och i slutändan känner jag att det är ett sånt här jobb jag vill ha, så it's all good :)
daviden . får jag fråga vad du jobbar med? :-)
Fooly Produktkommunikation av mobiler och allt där omkring. :)