I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ICA tanter!

Övrigt - Blandat

2008-02-17 02:26
Konsum är "goa sossar", därför är dom trevligare.. hm..

Nej men, du klär dig förmodligen som en s.k. "slyngel" :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Rappare

2008-02-17 11:17
ICA tanterna i min stadsdel är trevliga, även fast dom vet att jag åkt dit för snatteri där.
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!

2008-02-17 12:03
På min ICA jobbar det mest unga tjejer som typ extraknäcker som är trevliga, dem äldre också för den delen

2008-02-17 18:09
på ica hä'r är dom otrevlig och inte hjälpsamma om man inte hittar..men konsumpersonalen brukar t.om heja när dom ser en på pizzerian i närheten fastän dom inte jobbar...grymt så mycket trevligare och framåt är dom
CH klad o dä

2008-02-17 23:29
Äh, har inte orkat läsa hela tråden. Jag jobbar på ICA och jag är glad :)
Tror de flesta i just min butik är väldigt trevliga mot kunderna, men det klart att man kan stöta på otrevliga människor på vilket ställe som helst. Dessutom lär man sig som kassapersonal att hantera jobbiga kunder och hålla masken när nåt rötägg gnäller på en. Det är åtminstone vad jag försöker göra.
...and I'm out!

2008-02-19 13:15
JAG ÄR OCKSÅ EN ICA TANT.. eller inte för tillfället jag va skit trevlig,
hatade min chef och ville bara hustla honom, gav alla mina polare gratis grejer och billiga grejer , glömde scanna grejer i kassan osv haha.. gots 2 ge tillbaka till folket :)

jag pallade aldrig lägga energi på kinkiga kunder, fonk them...
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?

2008-02-19 17:53
Applåder åt Gaby... Peoples champ, breaking the system from the inside!