I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ICA tanter!

Övrigt - Blandat

   

2008-02-14 08:42

ICA tanter!

Vad är grejen med  tanterna som jobbar på ICA? Dom är så grymt otrevliga vart man än stöter på nån, känns som dom sitter där bakom kassan och kollar ner på en. Kom att tänka på det för ungefär en halvtimme sen;

Jag vaknade och käkade frukost, skulle gå in och köpa snus och en dricka och tanten i kassan ser jättesnäll ut och är hur trevlig som helst mot killen innan, en snubbe i 30 års åldern som köper frukost, och jag hoppar fram och ser glad ut, direkt känner jag att hon hatar mig.

Hon kollar misstänksamt och ber om leg, jag visar upp det och hon kollar ännu mer misstänksamt på mig och sneglar mot sin kollega i kassan bredvid.

Sen säger hon inget mer förutom hur mycket det går på.


Och häromdagen skulle jag köpa en tia lott och ber om en på samma ICA affär, tanten som jobbar då säger överlägset "Vi har inga lotter här." och kollar på mig som om det vore en självklarhet. Liksom, vilken ICA affär har inte lotter?


Och så kom jag på att dom är likadana på alla ICA affärer, medans dom är mycket trevligare på typ, Konsum.


Vad är det med dom egentligen?

Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta