När jag går i trappor måste det alltid vara jämna nummer ända upp. VÄldigt jobbigt, om det inte är det, måste jag springa om hela j*vla trappan..
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
Moderator
2008-02-19 18:51
PizAndLöv Men det blir ju inte jämnt nummer bara för att du gör det en gång till...
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
KaptenKrok P22 han menar väl jämnt antal kliv sammanlagt, dvs, han kan ta dubbla trappsteg.
^ Smart sagt.
N är jag går på cement-plattor på stan etc. så försöker jag alltid gå varje steg som en Häst i schack. Dvs. 3 fram o 1 till höger. Dock endast som jag går själv.O m jag fyller en näve med godis, chips etc. så måste jag alltid äta så det blir ett jämnt tal liggandes i handen. T ex : jag har 8 godisar i handen, tar 3 godisar, men då MÅSTE jag äta 1 nästa gång jag tar en godis så att det blir ett jämnt antal kvar.S amt att jag alltid delar upp mitt godis/snacks i storleksordning. Äter alltid de godisar/chips som är av ungefär samma storlek tillsammans. Men om en inte liknar någon annan så måste jag äta denna för sig.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
har en miljard såna här grejer som jag inte pallar gå igenom. men ett tex är att om jag spänner höger arm så måste jag även spänna vänster så det blir ungefär såhär: Höger...Vänster... Vänster... Höger.. Väster...Höger....Höger....Vänster .....Båda på samma gång..........
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Jag aktar mig för alla sorts linjer, har gjort det sen jag var ca 7 år. Det är väl ganska avnligt att man aktar sig för linjer och inte går på dem, det som jag tror är lite ovanligare är att jag ritar upp egna linjer också.
Wursthemd
Ah, kom på en sak till. När jag käkar jordnötter (även cashewnötter) så måste jag äta de halva först, och spara alla som är hela.
I tego arcana dei!
så är det för mig med, fast det gäller alla saker. typ chips och annat man äter.
Wursthemd
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
"N är jag går på cement-plattor på stan etc. så försöker jag alltid gå varje steg som en Häst i schack. Dvs. 3 fram o 1 till höger." Nu är jag ingen schackmästare, men om jag minns rätt går löparen 2 fram och 1 åt sidan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nä löparen går väl diagonalt hur långt den vill?
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
den går som ett L. alltså 3 fram och 1 åt sidan, eller 1 fram och tre åt sidan
Wursthemd
löparen går diagonalt hur långt den vill. hästen går 2 åt sidan och 1 fram/bak, den kan också hoppa över pjäser.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
En sak till, när jag käkar på en "allmän plats" (vet inte hur jag ska säga det, men t ex skolmatsal) så kan jag inte ta den översta tallriken. Det går inte. Kan kanske bero på att min förra skola var ganska skabbig, men ändå.
I tego arcana dei!
Jag lider av en vanföreställning som gör det omöjligt för mig att förstå att det inte är huvudpersonerna i TV-serier samt filmer, som sjunger Theme och intro-låtarna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När jag går i trappor (ifall jag tar 2 steg åt gången) noterar jag ifall nästa golv är efter ett jämt antal steg lr ojämt antal.
Jag är ensam om mitt DNA.;) ..annars har jag en stor teori om världens gång och existens som är för lång för att förklara i ett inlägg och som jag inte hört eller läst om någonstanns (är intresserad av religion och filosofi och har inte träffat på den teorien). Det är inget jag själv tror på dock men ändå intressant.. Men det kanske, kanske, bara kanske, finns någon fler i världen som också tänkt den tanken.
här får du lite kärlek
Jag kom på att jag har en smärre fobi för höggravida magar, rädd för att dom ska spricka. Är också rädd för bönor, majs och saker som har ett "skal" en tunn hinna och att dom ska spricka och avslöja något vidrigt.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Jag går i takt, på något konstigt sätt.. Kan gå och nynna på en rap låt tex och måste gå i takt till låten. Är nog inte ensam om de men ändå. Sen måste jag alltid titta i kylskåpet när jag går förbi det, vare sig jag är hungrig eller inte. Och varje gång klockan slår jämna slag typ 01:01 eller 23:23 så måste jag knacka så många gånger i något, om klockan tex slår 19:19 så knackar jag 19 gånger i något. Blir dock frustrerad när den slår 00:00 Kommer inte på mera skumma saker jag gör.
soundcloud.com/brormusk/sets
Såg att det blev en diskussion om häststegen, men när jag sa 3 fram så räknar jag den plattan jag utgår ifrån som ETT steg, så därmed 3 steg. Ursäkta otydligheten.............................
http://myspace.com/BoodaBlezzin
kan inte sova med varken klockor eller prydnadstomtar i rummet. när jag var liten så var jag i princip döv..hörde ingenting speciellt inte klockor fram till jag var 8 år..då opererades jag 2 gånger..och började höra klockor..och avskytt dom sen dess.. med tomtar så hade vi en ful gående tomte hemma..nästan lika stor som mig..som nästan skrek...var jätterädd för den..rädd nu att alla prydnadstomtar ska börja gå och skrika. fått en ny "tvångstanke"...jag jobbar som mattant på en skola..(någon sa där uppe att han aldrig kan ta överrsta talriken..du är inte ensam..alla "mina" 700 barn gör detsamma)...och varje gång jag går förbi en dörr..så måste jag ta sats och hoppa så högt jag kan..och om jag inte har något i händerna så måste jag försöka nå så högt som möjligt..:P roligt med en hoppandes mattant.
CH klad o dä
Appropå extar kropsdelar träffade jag en tjej en gång som hade fyra bröstvårtor... "extraparet" satt strax under brösten. De var mindre, svagare färg och konturer men de fanns där... Är det vanligt? Någon som vet? Känner en snubbe som har så.. dizzy_SWE (aka Anenkefali nuförtiden) Gör exakt samma sak!
Sen måste jag alltid titta i kylskåpet när jag går förbi det, vare sig jag är hungrig eller inte. Det gör jag också.. Kan göra det typ 3 ggr inom loppet av en minut om jag befinner mig i köket :S
Hahaha, helvete vad dumt det måste se ut när WarriorOfA i full mattantsmundering tar sats och skjuter i höjden allt vad hon förmår. För övrigt så går jag också som ryttaren i shack när jag går över stenplattor.
Mitt nick "Illsnidig", så vitt jag vet finns ingen annan som använder det då det aldrig varit något problem på alla de hundratals stora sidor/mails som jag registrerat mig på under mina år. Sen att det är ett svenskt ord som många inte ens vet vad det betyder samt att det är rätt långt får det ju ännu mer långsökt att någon som jag inte visste om skulle använda det. Jag är också ensam om att ha mitt fulla namn då mitt efternamn endast används utav ett fåtal människor i Sverige som alla ligger på pappas sida i släkten. Namnet har en utav dem svenska bokstäverna Å, Ä och Ö däri också så det finns ingen risk att någon kines har samma namn. Sen givetvis är jag den enda i min släkt med det förnamn jag har, så alltså är mitt riktiga namn samt mitt nick unikt i hela världen. Åhh, vad unik och speciell jag känner mig. ..När jag tänker efter är nog min tag också unik, även den innehåller en utav dem svenska bokstäverna Å, Ä och Ö och är ett så pass konstigt och obekvämt ord att ingen annan skulle vilja skriva det. Men man vet ju aldrig, kan väll iaf säga mig vara 95% säker på att ingen kör samma som mig.
En ganska skum grej ingen aning vad det beror på men iallafall så bor jag i fruängen och minst 3 ggr i veckan när jag går av tunnelbanan i fruängen så får jag hicka. Känns ganska unikt ;)
äsch sluta droppa tvångstankar till höger och vänster, alla människor har tvångstankar mer eller mindre.... jag är nog den enda i världen som är bitter? HA knappast.... :)
BAHA!
när jag jobbar .. (händer ofta att jag jobbar på höga höjder) på byggnadsställningar.. så måste jag jämt tänka - jag ska inte dö nu. den tanken kommer ALLTID in i skallen innan jag klättrar upp/ut på ställningen haha, har fått för mig att annars kommer jag ramla ner .. halka till eller nått dyl. litehalvjobbigt.
Jag har två olika storlekar på mina tummar. Ena är bara hälften så stor som den andra (: ..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
har du haft de sen födslen?? hooka bild då1
BAHA!
minn ansikt e ja sjelv som har hehehhehe
om jag skjuter någon på skoj med fingret.. så måste jag ta tillbaka skotten (annars dör personen i min fantasi värld). genom att imitera ett *tillbaka spolning ljuds* och sedan svälja en gång.. och jag får inte rapa. för då åker skottet tillbaka! om jag gör något av mina konstiga grejjer fel så kan jag alltid slå med handflatan på mitt högra lår 10ggr så löser d sig! Är jag ensam?
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
vroksjab P19 jag hoppas att du är ensam, verkar livsfarligt att vistas omkring dig annars
här får du lite kärlek
Jag måste få ner alla cornflakes under mjölk/fil/youghurt-ytan innan jag kan börja äta! Lite jobbigt ibland faktiskt! Srry men det är du inte ensam om :)
AdeOne!
men vafan, ofta dom inte hinner bli mjuka o mjöliga då? lär ju gå åt lite mer mjölk med, tänk på miljön haha ;D
BAHA!
Producent
2008-09-13 22:21
jag räknar när jag kissar! alltså i skallen
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
när jag jobbar .. (händer ofta att jag jobbar på höga höjder) på byggnadsställningar.. så måste jag jämt tänka - jag ska inte dö nu. den tanken kommer ALLTID in i skallen innan jag klättrar upp/ut på ställningen haha, har fått för mig att annars kommer jag ramla ner .. halka till eller nått dyl. litehalvjobbigt. en kompis föll från en 9meters byggställning för någon dag sedan. landade i isoleringen under och klara sig helt oskadd.. ska tipsa honom om det där... ;)
Jag måste få ner alla cornflakes under mjölk/fil/youghurt-ytan innan jag kan börja äta! Lite jobbigt ibland faktiskt! ja det är nått jag också gör.
jag har en lite speciell sak som jag inte tror många gör:
innan jag börjar äta så sviftar jag med kniven och gaffeln ett par gånger inget jag lägger märke till men alla andra runt mig gör de.
www.myspace.com/friphmusic
Haha snälla, ni skriver ju bara saker som typ ALLA kan relatera till.. ONT: Jag sitter ner när jag skiter.
Har blivit gripen för det mesta som går att bryta imot fucka lagen
Geni
Min tatuering. Utan minsta tvekan.
•pave paradise•
Att jag ar JAG. Undrar hur det ar for tvillingalar. Finns ju alltid saker som ar olika hos dom
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
Häh, mitt hus är k-märkt.
När jag åker bil till jobbet brukar jag tävla med mig själv hur länge jag vågar blunda i farten, det måste jag vara ensam om :)
Jag läste ett nummer av Herman Hedning....... Där sa dom att eftersommm Universym är OÄNDLIGT,...,,.,..,.,.,.,,.,..,,. så finns allt redan nånstans... Det gäller bara att transporta allt.... Så nånstans finns en som du är också.... iNgen är UNIK.... :S :" :(
stigili dang dang didan
Padawon P17 Yeah! FUCK THE LAW!!!111oneoneeleven. Vem fan behöver lagar!? bara snutjävlar som fått för sig att de bidrar till samhället! DÖDA EN SNUUUT! ...väx upp för fan.
Händer att jag sitter på bussen och tror att jag säger allt jag tänker högt, ibland blir de så jobbigt så ja koncentrerar mig på att inte prata högt när ja tänker eller eventuellt sjunger högt när lyssnar på musik. Så ja kniper med läpparna och trycker ihop dem för att låta bli att råka säga något högt. Vilket aldrig har hänt (Tror jag).
jag har slagit sönder 3 speglar = 21 års olycka. det måste vara något slags rekord, alltså.
Zittla - The Fatal
min,uppväxt,mitt,liv,mina,tankar,mina,åsikter,min,smak,min,stil,mitt,dna...