Något som du är ensam om i hela världen..
Tror du att du har någon speciell morgon rutin som ingen annan i hela vida världen har? Eller tror du dig ha en talang som ingen annan på denna planet har? "min flickvän är världens bästa, och hon är bara min" - sånt crap gills inte. Tror du att du har någon speciell tvångstanke du är ensam om i hela världen? Helt enkelt, vad tror du, bara DU har, eller bara DU har för dig, in the håål wöörld!? Jag måste antingen va dötrisst eller ha hjärnsläpp, för jag kan inte komma på något som skulle kunna vara troligt att jag är ensam om.. hit me! (Inlägget ändrat av nilsL 2008-09-30 07:48:35)
work some magic
Jag måste få ner alla cornflakes under mjölk/fil/youghurt-ytan innan jag kan börja äta! Lite jobbigt ibland faktiskt!
nyfiken är en snut..
käft P18 om man räknar bort ca 90% av alla som äter müsli/flingor så är du rätt unik. tufft!
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
om jag äter flingor så vill jag snarare ha så mycket som möjligt ovanför ytan så det inte hinner mjukna innan jag hinner äta upp..:P
CH klad o dä
hud upp till naglarna mellan 2 tåpar (olika fötter, samma tåpar). Har jag då fan aldrig sett.
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
När jag byterom inför hockeyn så börjar jag alltid med vänster sida, vänster skridsko, vänster benskydd, vänster armbågsskydd. Meeen jag kan ju inte bara var jag som göra så?
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D R.I.P. Whoa !
Jag räknar trappsteg när jag går på dem,gammal vana för när jag var liten och ville bli fotbollsproffs representerade varje trappsteg hur många mål jag skulle göra i holländska landslaget!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag föddes med tre öron. Yes i am a freak.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
nå jåå Har ingen bild på det för det finns hemma hos mina föräldrar. Dessutom så finns det bara två kort på det för de knippsade bort det så snabbt som möjligt.
Hör man med alla tre öron då?
Nisse: Var satt det tredje örat då? Bajsaren: Jag har en kompis som har exakt likadant... ser riktigt läskigt ut!
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Mitt utseende, ha! Jag kan vika min tungspets bakat sen den "fastnar" pa tungan och stracka ut den ur munnen, inte stott pa nagon annan som kan gora det an. Sag dock pa exprimentariet i Kopenhamn att 1 av 300.000 kan gora sa.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
I denna tråden har det bara kommit upp ganska vanliga tvångstankar. Finns ju i stort sett ingenting som ingen annan gör.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Monsta! X0 Nej det var ingen trumhinna vid freakörat.
Askin P21 Framför mitt andra. Nu har jag en liten liten plupp där bara. Dock brukar min syster när hon är ond känna på den och säga; "oj den har ju växt. Nu kommer ditt öra växa ut igen."
jag är inte ensam i världen om nåt. människor är faktist inte så jädrans unika som vi vill tro.
We call them winerbrods.
Jag är nog hyfsat världsbäst på att cykla utan att hålla händerna i styret. Eller iofs finns det säkert världsmästare men jag är iaf SM/EM-mästare skulle jag tro, kan typ studsa över trottoarer och gupp utan att det rör mig. Så flowig känner man sig då!
-Nisse- F24 Du är inte den enda som föddes med 3 öron! jag vet flera!
afro_p Jag räknar också trappsteg, men rätt omedvetet.. brukar komma på mig själv med att räkna och då går det fan itne att sluta!
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
skunkafied F26 "jag är inte ensam i världen om nåt. människor är faktist inte så jädrans unika som vi vill tro." Men alla är ju unika i den bemärkelsen att det knappast lär finnas någon annan som har just den blandningen av personlighetsdrag en viss människa har, även om draget i sig inte är unikt. Eller?
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
Lillfrida Du är inte den enda som föddes med 3 öron! jag vet flera! Mystiskt.. har aldrig ens hört att man kan göra det?
No offence, men det känns litegran som om att du är lite utav en mytoman som alltid ska dra värst historier. Har sett dig i massvis av trådar..
Själv har jag nog bara konstiga tankar, som ingen annan i världen har.
Förutom min helt unika autograf, mina sjukt speciella fingeravtryck, mitt sällsynta mobilnummer, mitt tokiga ipnummer, mitt luriga personnummer, mina särskilda epostadresser och mina gravt störda bankkontonummer, kan jag inte komma på en enda sak som skulle vara speciellt med mig. Det skulle väl i så fall vara det att jag gillar Bert Karlsson OCH Carl Bildt. Exakt lika mycket dessutom. Hade jag bara fått välja två personer i hela världen till att vara mina homosexuella "adoptivpäron" hade lotten fallit på dessa två herrar varje gång.
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Appropå extar kropsdelar träffade jag en tjej en gång som hade fyra bröstvårtor... "extraparet" satt strax under brösten. De var mindre, svagare färg och konturer men de fanns där... Är det vanligt? Någon som vet?
The universe seems to unfold as it should!
När jag lagar mat måste jag ha på studio 107,5 på hög volym. Helst ska jag vara ensam så att vågar sjunga med till alla klassiker. När jag var yngre brukade jag ta med radion in till badrummet så jag kunde chilla med lite 70tals dängor. Jag funderar på om jag ska styra in några små högtalare in till badrummet, skulle vara överfett med lite depeche mode när man badar <3
damp_apa P22 wooooow, det låter riktigt sjukt, som något ifrån Star Trek typ.
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D R.I.P. Whoa !
Dekay - äsch....tack :) Mic-Styles - inte ens det, tror jag. fast jag kom på en sak... jag är min biologiska pappas enda barn, så det är jag ensam om. eller ja, såvitt jag vet...
We call them winerbrods.
Jag kan vika min tungspets bakat sen den "fastnar" pa tungan och stracka ut den ur munnen, inte stott pa nagon annan som kan gora det an. En av mina kompisar kan iallafall göra det också :)
AayFukYuuuu :@
Har typ alltid nageltrång på minst ett ställe alltid :P
jag brukar låtsas att jag är olika grönsaker på morgonen när jag ska gå ur sängen. det hela började med morot, gurka osv men sen blev det potatis (vill inte höra nått tjat om att det inte är en grönsak nu ..) men där har jag fastnat. svårt att ta sig som potatis från sängen, ner och ut genom dörren som är målet. mest ansträngande var nog majskolven, då smörjde min kompis in mig i margarin och saltade mig .. fick stå i duschen ett bra tag efter.
och jag tror jag är ensam med den här vanan?
jag är discoverys ansikte utåt
hahahahaha xD mjo nog är du ensam om det :P
minns att när jag var liten så var jag bara tvungen att kasta ner någonting ifall jag gick över en bro med vatten under:S tvångstanken gick så långt att jag kastade ner min 2 dagar gammla telefon som jag fått i födelsedagspresent över västerbron bara för att jag MÅSTE kasta ner nåt. känner ibland än idag hur det kliar i fingrarna när jag går över nån bro eller hög höjd med vatten nedanför:P
i like to smoke da ducsh stuff.
Jag vrider glaset (när jag dricker) så att jag inte dricker på från samma ställe på kanten två gånger. Efter ett tag har jag ju gått ett varv, men ändå. Alltså: Dricker en klunk (eller mer, men ni fattar), ställer ner glaset. Vrider glaset, tar upp det och dricker från ett nytt ställe. Fortsätter så.
I tego arcana dei!
Har en polare som föredrar att pissa i handfat. Jag vet att han inte är ensam om det men det är en ganska unik grej ändå och jävligt konstig.
www.myspace.com/spectrocon www.myspace.com/zentre
Jag kan slicka mig på armbågen, men har svårt att tro att jag är 1 av 6.000.000.000 människor..
Jag visualiserar en colt .45 och skjuter mig själv i huvudet varje gång jag ska sova. Vet inte varifrån det kommer, har gjort det några år nu. Haha, jag vet ingen annan som gör det iaf.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Ja har fött en son ur röven, tycker på något sätt att de känns ganska unikt...
diZZySWE P17 haha jag gör samma sak så du är inte ensam, och jag klöser bort hud från fingrarna och det har jag inte sett någon annan göra.
jag är nog inte ensam om detta men jag får för mig ofta att folk på stan eller ja vart som helst vet vem jag är, att jag typ är känd utan att jag själv vet om det och så kan jag sitta hemma o tänka ifall de finns dolda kameror som filmar mig, precis som i filmen the truman show.
när jag ska in på toan och klämma en ni-vet-vad så spolar jag 1 gång först, sätter på vattenkranen, stänger av och tar av högra strumpan (om jag har strumpor vill säga). sen klämmer jag, sen spolar jag, sätter på vatten, sätter på strumpan igen, stänger av vatten, torkar, spolar, tvättar händerna och sen spolar. jag är kanske inte ensam om det, men i just den ordningen vet o fan om det finns någon mer som gör..
i små delar är nog alla lika, det är kombon av alla som definierar oss
Moderator
2008-02-11 16:05
Jag tror att jag är ensam om att kunna vicka på nästippen. Alltså från sida till sida, utan att resten av näsan rör på sig. Har letat efter någon annan som kan det men har hittills inte gjort det. Någon som vet om någon annan som kan det?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
snygg vackrast och bäst är jag ensam om!
trycka på fingrarna i en viss kombination pekfingret:3ggr långfingret:4ggr ringfingret:4ggr lillfingret:3ggr så det blir så hära: ll llll llll llll varför har jag ingen aning.. har en kompis som måste räta till alla mattor i hela hennes hus i en viss ordning varje kväll innan hon lägger sig..kanske finns fler men rätt konstigt.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Finns säkert många psykiskt instabila människor som gör detta också. Men jag brukar agera kommentator till mitt egna liv. Om jag till exempel sitter på bussen och lyssnar på musik, så trummar jag alltid med vänsterfingrarna i takt till musiken. Och igår satt jag och kommenterade mitt trummande, tyst för mig själv, såklart. "Oj, nu kommer den speciella trummingen som visualiserar musiken perfekt. Att se trumma emd fingrarna är som att kolla på film. Man behöver inte ens musiken, bara trummingen skapar en egen historia" osv. Inte riktigt så, men ni förstår poängen. Brukar även vara mig själv i min egna lilla fantasivärld. Så om jag till exempel ska på jobbintervju så brukar jag dagarna innan tänka mig in hur jobbintervjun ska gå. Det bästa möjliga scenariot går på repeat i mitt huvud tills jobbintervjun är över. Ie. Intervjuare: Så, du säger att du har 3 års utbildning inom Hotell & Restaurang? Jag: Det stämmer. I: Varför tror du att du passar bäst för oss? J: Därför att.... Och i slutändan är jag oftast big shot någonstans, eller så lever jag det perfekta livet med den perfekta flickvännen, samt med det perfekta lagret av snus, alkohol och andra berusningsmedel. Mycket pengar är oftast alltid inblandat också. Tror knappast jag är ensam om detta, men jag tror allt grundar sig i dåligt självförtroende och andra psykiska defekter.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Jag knäpper typ med fingrarna, fast ändå inte. Går inte hela vägen typ, stannar innan jag träffar handflatan. Tar först pekfingret och fortsätter mot lillfingret, ett finger i taget. Tar båda händerna samtidigt ibland och ibland först ett finger på vänster, sen ett på höger, sen ett på vänster osv. Vet inte varför jag gör det, inget jag tänker på egentligen. Jag ska ha tryckt lika mycket med vänster som högerhanden iaf, annars känns det ojämnt typ.
Tvångstanke Varje gång jag lägger i 2:an när jag kör bil måste jag trycka på knappen på handbromsen för att se så den inte är i... Förklaring jag tror jag har en förklaring till detta och det är för att jag när jag skulle ta körkortet gjorde bort mig lite och råkade köra en ganska lång bit med handbromsen i utan att märka det.Ensammen om det? kanske inte, men det är en ganska ovanlig åkomma tror jag.. eller vad säger ni?
Tror inte någon är ensam om något.. Finns nog alltid någon som har samma problem/kunskap.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
/missbildning etc etc..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Jag skriver min autograf överallt, hela tiden.
haha, jag kom på mig själv häromdagen med att suga på tummen när jag koncentrerar mig riktigt ordentligt. Kanske inte unikt, men väldigt kul tycker jag.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Mina hemligheter...
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka