<Hiphop just saved my life!!!!!!
Men lika glad är jag för det!
Toastare
2008-01-01 04:58
MCKrillah, tack det är min uppgift här i livet JAG VILL HA CIGG
Jag skyller allt på Emma!
jag är full. fett känslig just nu. tycker att allt suger . alla är skit. min senaste dejt ringer och säger att hon fortfarande har känslor för sin kille :(. its just one of those days ..typical me :(
och vem fan är du?
men jag överdriver inte ens,vilket jag brukar:D
...
Toastare
2008-01-01 05:04
MCKrillah, haha tack... Remy, Jag känner för dig.men lika bra att hon sa nått så hon inte träffar dig och tänker på sitt ecx
bounty för några dagar sen berättade hon hur underbar jag var,och att hon ville att jag skulle sluta prata med andra tjejer om det skulle bli nått mellan oss. åh jag önskar att jag vore nykter för då hade jag hanterat detta som en man :(
och vem fan är du?
va jag igentligenmenade med det där att den där dissen du drog,var att den har jag hört 50milj ggr och att den e fjantig och played out,så det är bara sött om nån säger som du sa,sött foh real:D
...
Toastare
2008-01-01 05:08
MCKrillah, är inte förvånad att du hört den många gånger.. du bor ju i köping. remy, illa... hoppas det löser sig. på ett eller annat sätt.
den e ba brist på fantasi det vet dujuh,precis som "en annan del av köping-dissen".
...
Toastare
2008-01-01 05:10
MCKrillah, jag kände till köping innan dess...
övertyga mig någon om att inte skicka ett patetiskt sms
och vem fan är du?
Toastare
2008-01-01 05:19
remy, gör det inte när du är full.. hon är dessutom inte färdig med sitt ex och du kan inte tvinga henne att bli det. tyvärr..
fyfan va jag dricker vatten & äter lax med hovmästar sås
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grejer det mannen! själv har man hinkat i sig en jävla mass juice o c-vitamin
Jävla nyår alltså. Först lurade jag på ett par 20-tal lirare att jag hade cancer. Sen lurade jag på en brud att jag hade tre bröstvårtor. Helt klart godkännt, även fast man super med 39graders feber.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag kom hem nbu, haft en jävligt rolig kväll trots att jag får sova ensam.. xD fy fan, om 5.5 timme börjar vårat LOTR maraton.. alla 3 extended.. måste fan sova,
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
kommer över till mig på efterdojja, vi är igång ett tag till!
jag jobbade på en nattklubb med massa fullisar på nyår så du är inte ensam om att ha haft en dålig nyår
Åååååhhh fyfan vad dräggig jag blir av alkohol! Fan allt var kul tills jag kastade öl på tysk och vrålade: Sod off you fuckin nazi scum! Man får väll vara glad att han inte kände på samma sätt för mig.
413
Nä nu blire Sopranos de kan man iaf lita på..
my name is xelly smelly
Året kunde inte börjat bättre, Stabil och skön jävla fylla , satt på en fräsch 20åring med världens största rattar i stuvsta hela natten + happyhappyjoyjoystämning hela kvällen. Inte bakis ens. Helt fantastiskt!
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
kräksjuka såklart. andra nyår i rad som jag ligger sjuk hos morsan och farsan, känns assegt iom att jag verkat missat en rolig fest. inte ofta man ser polarna nu för tiden och så slutar det såhär... får sällskap hem till gbg iaf, bra med lite flytthjälp haha + avbyteschaufför. nu ska jag vara nykter ett år iaf, ät bajs
http://www.kommandot.se/wp/
Graffare
2008-01-01 12:36
dagar som den här hatar man alkohol
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Beväpnad Tjockis - Nästa dag.mp3
Ett gammalt ex hörde av sig efter väldigt lång tid bara för att gnälla om hur mycket hon saknar sin nye pojkvän, och hur ledsen hon är. Fucking bitch. Någon mer som ligger hemma och vältrar sig i vånda idag?
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Pallar inte nyår. Värsta festhögtiden som finns. Sjukt överskattat.
Det värsta är att åren går. Inte att det blir ett nytt år. Time is running out...
Fan vad jag hatar alkohol just nu, förstör fan allt
jag tror inte fyllan har släppt än, för jag är jävligt lindrigt bakis för att ha sovit 4 timmar..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
min morsas chefs son hade fest, chefen i fråga skälde på mig när jag fråga om en liten sked :( då kändes det dumt att säga vem min morsa var å hälsa. i övrigt hade jag ett slappt nyår. däremot såg jag en snubbe som fick brutalt mkt örfilar av sin tjej som av full å arg i väntan på vagnen. förvånad blidde man när man insåg hur underhållande det var !
Jag hade fan mitt bästa nyår hittills. Dansat som en idiot till Born Slippy och en massa annat som jag tyvärr har glömt bort. Man kan alltid lita på att Gustav Gelin ska leverera. Jag har ett sår på benet som värker och kommer bli ett rätt så snyggt blåmärke. En fantastisk utekväll som jag gjort mig förtjänt av.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
erorone: Haha, fan vad mycket roligare det hade varit om killen hade stått och flatat upp sin flickvän istället!
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
erorone: Haha, fan vad mycket roligare det hade varit om killen hade stått och flatat upp sin flickvän istället!
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
erorone P20 Du fick en utskällning för att du bad om att få en liten sked? Bra.
bästa tråden! när man läser sånt här blir man mkt gladare för man vet att nån har haft tråkigare än jag^^
born slippy, nice.. Själv hade jag ett nice nyår, utan happy ending dock..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
ni är 20+ och grinar över att ni missar nyårsafton.. skärp er för fan. tanka en film och kolla på den, köp godis, vem bryr sig. vanliga helger är ju ändå oftast roligare (jag hade f ö en väldigt trevlig och rolig nyårsafton!)
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
gott nytt år!
DrKista> Bättre än vanliga helger? Knappast, blir inte bättre än när hela landet firar.
hah.. det var sweet... champagne, trevliga polare, biljard.. lite hångel på hemvägen.. fan det kunde inte ha varit nåt bättre.. ruskigt överskattat att ha sex när man är radiostyrd
mama said knock you out
Graffare
2008-01-01 16:58
Hur många dog på nyårsafton i år?
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
hahah nyår va fan inte bra.. den avslutades med några timmars vilsen vandring, gråberget i gbg e fan inte lätt å hitta när man inte kan stället =)
http://soundcloud.com/rod_g
Graffare
2008-01-01 17:02
fy fan! jag är fortfarande och partajar! yää yää yää
Jag tjänade musik på nyår. :) Var i Halmstad och uppträdde på en ungersk fest med min farsa och hans kompis. Det var kul att sjunga och så, men man kan fan inte göra något, bara sjunga, vila, sjunga, kolla på raketer, sjunga. Vi vilade inte särskilt mycket så det var inte som om man kunde gå runt och snacka med folk, bara pissepaus sen börja spela. Blir förhoppningsvist nåt annat nästa år. :/ Aja, jag tjänade iaf pengar!
Would I shit you? You're my favourite turd.
tjänade pengar på nyår* jag vaknade nyss..
Would I shit you? You're my favourite turd.
Något såhär såg jag ut i natt när jag dansade till denna låt...
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Jag var kung i natt! tråkigt att inga andra insåg det
Graffare
2008-01-01 20:50
aaah det var en chillkväll satt och drack bärs och jäger, tog det lugnt...blev nästan lite för lugn när polarna började kasta saker på mig för att jag skulle vakna till liv.
They called me Mr. Glass
hade trerätters middag och sov sedan på hotell. en mysig alkoholfri nyår, och nästa lär gå i samma tecken :)
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced