Sämsta nyår någonsin.
Jag är sjuk och ligger isolerad hemma hos mina föräldrar medans alla andra är ute och festar och har svinkul. Lätt det sämsta nyår någonsin för mig. Någon mer som kvällen har sugit för som kan hata tillsammans med mig? Crappy New Year!!
when Im first you dont go next myspace.com/askinovic
Toastare
2008-01-01 00:12
alla har inte skitkul, men man tror det...jag ska ut nästa helg eller i veckan och ha svinroligt.. men visst, nu när klockan är 12 hade jag hellre varit i typ brasilien och hånglat upp nån istället för att sitta nykter hemma.
Jag skyller allt på Emma!
jag sitter i en stuga mitt i skogen o dricker cola.har nyss skjutit av ett par raketer..funkar för mig
Heretic ,Thou Art Cast Down!
jag är helt ensam i stort sett... och kollar på hur massa andra skjuter raketer... hade jag haft någon speciell person att dela det med hade det varit dunder... men nu är det inte så
Get Random!
Jag tänker hata allt hela natten...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Toastare
2008-01-01 00:18
jag tänker dricka bacardi cola tills jag känner att min förkylning tar över.. det är lite surt när man själv inte bestämmer att man ska vara hemma... i morgon ska jag dock käka fondue ute med pappa och bror.. sen åker jag tillbaka till götet och då ska jag bärsa!
Hade ju varit roligt att dela denna kväll med den speciella personen i mitt liv. Men nyårsfirandet var tydligen viktigare.. vilket suger ännu mer
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Jag är också sjuk, har tillbringat hela kvällen inomhus och bitter FUCK NEWYEARS
Jag blev bitter redan kl 9 imorse, då bestämde jag mig för att dumpa det här med nyår. COLD TURKEY.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-01-01 00:36
Askin, nyår för två år sen var jag sjuk julafton och nyår.. mitt ex vägrade åka hem med mig på nyår (vi kom till hans mamma från NY) ..det är en av de värsta nyår jag haft.. eller när ett annat ex...som iof var cp.. men ändå.. han vägrade träffa mig för vi hade bråkat. så visste jag att han var hos några vänner.. jag sticker dit och då rymmer han genom ett fönster.. så den här nyår är ändå rätt bra ;)
Toastare
2008-01-01 00:37
affe, aldrig mer nyår? jag tycker det är soft om man har pojkvän och fira hemma med schysst middag.. bli fulla och sen knulla in det nya året...2008 får det bli.
Jag ärsjuk med jag åker till kanarieöarna om några timmar så jag är glad ändå:)
-
Toastare
2008-01-01 00:38
Dmrocker det är grymt.. du kommer bli frisk av värmen, det blir man alltid.
Askin låt oss hata tillsamans...
allt blir vad man gör det till,mitt barn
men visst, nu när klockan är 12 hade jag hellre varit i typ brasilien och hånglat upp nån istället för att sitta - same here (är så avundsjuk på Maath nu, han råhånhlar med nån bimbo i brazil o jag sitter hemmasa efter en råkass nyårsafton med nackspärr, so un-fair)
Digg it...
Jag somnade när jag kom hem från jobbet och vaknade klockan 10, då hade jag ändå ingen lust att gå ut. Sen klockan 12 ångrade jag mig när raketerna firade ut utanför mitt fönster. Men äh vaddå nyår är överskattat. Nu har man ju hela året på sig att ha kul.. heh..he..
blev lite deppig nu när de enda att pratas vid med är ni whoa torskar. nä men.. missade tösen man hade planerat att stöta på vid nyårsfirandet @ torget.. nu vet man aldrig som händer. för det verkar som om alla jävla brudar släpper till extra mkt denna natt :/ ska fan lägga mig framför teven lr nå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Som BountyBoo sa, man tror alla har skitkul men alla har inte det. Om du gör en rundfrågning bland dina vänner/bekanta imorgon så kommer du nog få höra att nyårsafton var inget speciellt/en besvikelse rätt mycket.
Toastare
2008-01-01 02:18
Stop_Snitching, exakt... många kommer klaga på att de köpt kläder de inte kommer använda igen, det var inte så jävla kul på den där klubben som i vanliga fall tar 80 spänn inträde men ikväll tog 250kr... dt gick inte att få tag i taxi sen.. bla bla
Jag låg hemma med 41 graders feber för tre år sedan medan alla var ute. Men jag klagade inte. Nyår är ändå överskattat och jag hade ett gäng filmer att mysa till. Och ikväll så valde jag hellre att gå iväg till mina föräldrars vänner med de och sitta nykter där medan de drack och jag hade svin kul ändå! Jag fick vara rappare för rappa kalja och fyfan vad jag garva :D. Man kan knappt tro att man kan ha så kul med sina föräldrar! Och jag fick höra på historier från när de var unga och massa sånt som man inte hört innan. + att de drog en massa jävla skämt.. På riktigt så satt jag och skratta så jag grät :D. Fan vad kul det var! Roligare än de nyårsafton då jag gått ut och supt mig under bordet.. Fan att fira tillsammans med familjen är verkligen underskattat!
^ det finns altlså hopp det finns hopp för snygga tjejer :)
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
brk ukar oftast vara sjuk men i år var jag frirre. alla har dock slajdat så jag undrar vad som kommer hända nu. hoppas på att da åarty blir niiice igen.
Jag förlorade min faster idag..helt sjukt
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*
Toastare
2008-01-01 02:30
Sannish, beklagar sorgen... var det helt oväntat?
God natt. Jag är glad att jag mår bra och har kvar alla mina kroppsdelar eller inte fått någon annan avkomma. Nyår är och förblir alltid överskattat. Lycka till med detta år. I'm signing out.
BountyBoo: Tack, hon hade lungcancer men va på bättringsvägen. Hennes strålbehandlingar hade hjälp och allt skulle bli bra. Men hon blev sämre igår kväll och idag så avled hon på eftermiddagen. Känns helt sjukt, det va ju ändå oväntat. Man trodde ju att hon skulle klara sig.
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*
Jag har också varit hemma hela dan, men är inte sjuk. bara massa sega polare som inte orkar göra nåt :/ Men brorsan är i Sydney, lär va en jävla fest där!
jag är på jobbet nu...i alvesta = långt bort malmö = långt bort från pojkvän, polare, familj osv. det suger rätt hårt.
We call them winerbrods.
Alla polare blev för fulla och drog hem så nu tänker jag mecka en fet och softa ner. Fattit som fan...jag hade lätt festat hela natten..
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
äh. jag hängde bara med familjen. Såg alla mina "små" kusiner som är 18-19 åldren någonting och deras flickvänner/pojkvänner. Tog hand om mina små släktingar i 2-5 års åldern, en av dem började blöda näsblod plötsligt, och vem var inte där då om inte "tia Gabi"?
Dansade en massa salsa, bjöd 16-åringar på sprit och var allmänt glad. Även fast jag inte gillar att det här året tar slut, då det innebär en massa fokus på att ta mig dit jag vill... då menar jag en massa studier för att fixa en fil. kand och sedan flytta till Japan. Jag är avis på mina vänner som är i Japan just nu, och firade nyår för många timmar sedan. Äh, jag bryr mig inte om nyår speciellt mycket längre... så länge man är med människor som betyder något för en så är det lugnt
mitt nyår blev CP fitta!... först va jag hor en polare... dit kom en dolare till mig som är CP i huvet men för att inte skapa bråk ängde jag bara med i diskutionerna... sjuukt störigt men jag tröstade mig själjv med att jag skulle åka till the tivoli i HBG vilket jag har KÖPT biljetter till.. väl på stationern springer en polare till mig (som ska till tivoli) över spåret för att hänga me och får därför inte hänga med. Detta va sista tåget... så alla bled sura och utan att jag vet av det så står jag ensam på stationen i lund.. kvällen som skulle vara den fetaste belv ett fiasko.. jag kom precis hem.. betalat 150 spänn för att bli förbannad och jag är så förbannat jävla misspeppad att jag va tvungen att skriva av mig lite.. fortfarande lite full från förfesten så sorre för stavfel och skit......
jag har alltid rätt.
lovely nyår föutom att man hamna i bråk heeela tiden men sånt får man ta.. träffa en underbar flicka också :D inget alls att klaga på egentligen.. jag skulle vilja säga bästa nyåret =) bättre lycka nästa år till er andra
mhm
FITTA FITTA FITTAaaaaaaa
jag har alltid rätt.
Toastare
2008-01-01 03:24
Sannish, usch... cancer är så oberäknerligt.. :/
fan ska just nyår va så jävla lyckat,spela roll vafan.Detta är så mycket dagens pajjasar,alla jävla röda dagar måste va superlyckade...omg jag blev sjuk just då..jorden går under,skärp er.
...
hahahhahahahahhahhahaha
vänta lite....... Jag var på förfest i höör.... mitt minne säger att tomas den jäveln spriang över spåren i ESLÖV.. han va på samma förfest i höör som jag.... varfan har jag varit inatt???
Fitta fitta fitta va sur jag är!!!! jag skulle ju dansa med min nya guldhatt.. :(.. jag skulle hitta kvinnor men nu sitter jag här... DAMN fucking nyår fan vad jag hatar ivkäll!! tomas kommer inte få det lätt haha
jag har alltid rätt.
nejmen snälla jag gråter en tår får er danskjävlar.
...
MCKrillah fan låt folk va deppiga över sitt nyår om det är det dom vill istället för att påpeka massa skit.. jag må va bäng just nu men seriöst varför bry sig så mycket ?
mhm
Toastare
2008-01-01 04:01
MCKrillah, du är ändå från köping så du kan ju inte haft höga förväntingar på nyår...
kuken står och fittan rinner, got t nytt år
väldigt trevligt ikväll, trodde det skulle bli korv party.. men det var fan mer östrogener än karlar!
Jag hade skit kul !!! hällde i mej 2 liter vin och en halv 70is !!!mår fan as bra !
Nyår sög, men det var ändå bättre än vad jag hade förväntat mig.
jag me! jam kom inte ens till nyårl... mittt nyår va typ tjaaaa.. damn nu är det kört.... och det är kört
FAN!
jag har alltid rätt.
haahaa bry er inte om mina inlägg.... jag är full som ett orakat svin
jag har alltid rätt.
allt jag säger borge inte bli sagt men jag hatar alla fucking nyår occh då harat jag kvinnorna med mest för att dom är fittor (sorry admiin ifalll det behövs) DAMN JAVG DÄR FULLL TA BoRT MINS A INLÄGGG!! sorry höhöhöhlhöh
jag har alltid rätt.
jag är nykter.......nej! bry er om mina inlägg för jag sög verkligen ikväll! (ja ja gär bi-sexuell)
bounty va riktigt söt,du fick mig att riktigt le riktigt mycket:D
...