oj, vad konstigt skrivet :S blev helt upprörd ju mer jag skrev, haha!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Lugna killar som har en slapp stil och inte stressar. Det är trevligt.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Smala tjejer med kort hår, gärna svart - De gillar också Tangerine Dreams fyra första skivor. Allt raseras direkt om de är mammiga.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Undrar ändå vilka som seriöst har dessa krav på riktigt..måste vara ett väldigt ensamt liv..
•pave paradise•
Ihabia Jag kan bara tala för mig själv, men när jag träffar en snubbe har jag inte direkt med mig checklistan och prickar av ;) det är mer bara att snubben ska vara åt det hållet bara, inte helt och hållet tvärtemot vad jag tycker är sexigt. Har aldrig varit kär i en snubbe som uppfyllt alla kriterierna dock, att man blir tvärkär är det viktigaste!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
LoRia: Jamen DIN var verklig, din hade funkat liksom. Hur jag vet? Jo, jag möter typ alla dina kriterier :P menade vissa andra inlägg här som verkar lite..hmmpf..
•pave paradise•
jag är inte heller något Queen fan, men jag är ett fan av att sjunga fast jag inte kan.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Det är så underbart med er småttingar som börjar bli stora och upptäcka eran egen sexualitet =)
Mantis, hebefil? =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-12-30 16:12
En fyllig rumpa som man bara vill bita tag i, kombinerat med ett par fylliga bröst och en mjuk och len mage. En tjej som man kan diskutera med och som faktiskt tycker att de konstiga tankar jag slänger ur mig är intressanta. Att hon är kåt är också jävligt sexig. Rakhet och ärlighet. Det är sjukt sexigt faktiskt. Plus en massa andra saker. Olika saker är sexigt på olika tjejer också. Det som är sexigt på den ena kanske inte är det på den andra och det man ratade den ena tjejen för kanske är det som får en att komma i byxorna med den andra tjejen.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Jag tycker om tjejer som är livliga, har humor, har upplevt saker. är fucked up på sitt eget vis - jag orkar inte vara den enda som inte är perfekt - har ambitioner och planer och en uppfattning om hur de ska förverkligas, någon att erövra världen med. :)
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
4c Nästan lite så.. Hehe nä men jag blir lite rörd och tårögd och minns hur det var.
hehe Muhjmathil -mannen du verkar ju veta vart ditt skåp ska stå som typ i en låt låter dt ju som... erövra världen är ju inte något man gör en torsdag direkt
Klackskor och string hela vägen upp i röven, allt annat är fult och äckligt bläää!
Toastare
2007-12-30 19:43
självständighet, självklänsla, drivkraft, humor, kvicktänkthet och att vara social... det är sexigt.. killars större händer med långa fingrar som kan sluta runt mina små händer eller kanske få plats med min lilla fot i näven :) När en kille luktar gott.. räcker med sköljmedel det går jag igång på, När en kille kan omfamna mig och jag känner att de är större/längre än mig.. inte tjocka då så jag försvinner in i dem, utan bara att de inte är i min storlek..
Jag skyller allt på Emma!
jag kan hålla med många om olika saker men i 99 av 100 är det saker jag inte direkt tycker att dom är sexiga utan snarare attraherande . men om jag ska nämna något jag tycker är riktigt sexigt så är det en karl som är bekväm med sin kropp , som klarar av att stå i kallingar (eller naken) och bara kläcka någon skön kommentar om sig själv eller om situationen som verkligen visar att han är helt ogenerad. sen fattar jag att alla kanske har något man har mer eller mindre komplex över på sin kropp men att bara kunna släppa dom tankarna ibland och bara vara så jävla överskön och släppa loss. det är fan sexigt.
Graffare
2007-12-30 23:46
Blonda, blåögda killar med färg på händerna från nattens bravader. nam nam.
http://beltontorsk.tumblr.com/
Latino brudar som är concious om vart dom kommer ifrån och är vänster av sig, gillar hiphop och beatles! speciellt wu tang! Det är sexigt..
Follow the dao, right about....NOW!
Toastare
2007-12-30 23:54
Great_Retard, groupie.. aktarej det är när du blir hög på krom som du är illa ute..
Graffare
2007-12-31 00:09
BountyBoo F27 hahaha kallar du mej för groupie!? hahaha va söt du e! "hög på chrome" de e min stora hobby! haha
Toastare
2007-12-31 00:11
great_retard, nej jag skojade mest..
Graffare
2007-12-31 00:12
skojja mindre, folk förstår inte sådant.
Who be the first to catch this beatdown?
brudar som har grym taktkännsla... oooo
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
"Plus att jag slipper vakna upp bredvid filmen" haha.. helt rätt! :) Great_Retard: Lägg märke till att Bounty sa att hon skojade "mest".. Det fanns alltså en dos allvar i hennes kommentar.. för det lät lite groupieaktigt.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
sexigt för mig är.. Ett självsäkert lugn, stora manliga händer, lite skägg (inte så han blir varulv! ^^), att han är mörkhårig, har talang och starka intressen (vet så mycket), fina ögon och leende. ooh min baby är hotness ^^
Fan vad alla brudar snackar om stora händer, verkar vara en riktigt big deal.. Dags att börja rycka i fingrarna då.
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Toastare
2007-12-31 03:59
asumetrisk, stora händer=stor kuk... sen är det rätt kul..för vissa har sånna där runk-händer..med långa fingrar.. det är sexigt.. men jag får för mig att de alltid runkar mycket...
Haha, myten om stora händer stor kuk stämmer inte alltid enligt mig. Haha runkfingrar, låter som ett par händer som har pillat på ostbågar hela kvällen och luktar ost, ger mig rysningar såhär på kvällskvisten! Men jahaja, stora händer på en tjej är däremot mindre kul.
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Toastare
2007-12-31 04:09
asumetrisk, vaddå då har du små händer eller? I de flesta fall kan man se på händerna om en kille har stor kuk...det syns liksom.. det bara gör det.
Hehe nej. Ja det stämmer säkert i dom flesta fallen.. Om en brud har stora händer då, vad är det för stort som ligger och lurar då måntro
Toastare
2007-12-31 04:53
jag vet inte för jag har både små händer och är tight..
intelligens kanske. lr nja, mer hur medvetna personer är. människor som har ett otroligt väl utvecklat medvetande (självmedvetande också då) personer som ser under ytan, bortom det kausala lr nått :P inte bara ser igenom fasaden, utan verkligen ser hur världen hänger ihop på ett djupare plan. inte sprituellt då men det också kanske. äh fan vad svårt att förklara :D man vet när man träffar en sån iaf, det är inget tvivel om saken, man ser det direkt i blicken helt enkelt.. kvinnor som har det är är fantastiskt sexiga!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
jag vet inte för jag har både små händer och är tight.. haha jag undrar hur många whoa-wankers som kom på den meningen
och vem fan är du?
Fidelista F23 , hehe ja begreppen verkar vara oerhört svåra att skilja på verkar det som :P
håller för övrigt med dig, både om det sexiga och om attraktion!
fast en person behöver inte nödvändigtvis ha den där sociala förmågan i mitt fall ;)
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Tjocka tjejer som äter under samlaget tkr jag är mkt upphetsande
haha! angående den här stora händer grejen så har jag en polare som gjorde lite research om tjejer han låg med o försökte hitta kopplingar till hur trånga/slappa dom var. Han kom fram till att stora fötter(för att vara tjej) = slapp fitta
Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?
Bountyboo: "I de flesta fall kan man se på händerna om en kille har stor kuk...det syns liksom.. det bara gör det." Oj! Jag trodde aldrig jag skulle höra en 27-åring som trodde på den myten.. koppling mellan längd, stora händer och stora fötter kan jag köpa.. benstrukturen i kroppen.. men i kuken finns det inget ben.. trots att man kan ha en "boner". annars är väl det vanligare att myten är stora fötter = stor kuk..
Tjejer som lyssnar på Immortal Technique är sexiga
Filbunke Nu handlar det inte om myten om storleken på händerna utan en analys av slitagemärken följt av överdrivet onanerande, dessa kan ge en vag bild av storleken på verktyget som har nyttjats.
amfetaminpsykos: hahaha, slitagemärken.. priceless :) men såna spår kan ju förvilla.. märkena kan ju lika gärna hamnat där efter timmar av gitarrunkande..
Toastare
2007-12-31 16:25
precis som affe säger... det gäller att studera dem noga.. inte bara mäta avståndet där handen börjar till långfingrets spets...
BountyBoo: haha, berätta mer om dina studier!
orkar itne skriva självklara saker som intelligens, vilja och framtidsplaner utan tar dem mer tändande detaljerna. 1. Nyckelben . Sexigaste som finns på en kvinna! 2. Glasögon . Intelligent och porrigt( snygga ska dem vara..inga faster asta 87 bågar)funkar dock bara som sexighetsfaktor ifall kvinnan är sexig i övrigt.. ett par glasögon kan inte göra en ful person snygg så är det bara. 3. Lukt . måste lukta gott 4. Fråscht hår . Tjejer som färgat håret 32 ggr dem senaste 12 månaderna och ser ut som ett penntroll i huvudet går bort. 5. Snygga tänder. gärna lite kanintänder. låter inte så snyggt men tänker typ Nikki i heroes stuket.. det är sexigt.
6. Rösten/tal. Väldigt väldigt viktigt. sviker grammatiken eller är det en baslåda så går det bort.
hej hej
Små händer och tight.. Låter Funky.
jag är nöjd bara nån pratar med mej :-)
Kärlek och respekt...
Toastare
2007-12-31 18:29
Filbunke, det är inga noggranna studier... det bara syns.. runkänder kallar jag det. nu tänker jag inte avslöja mer faktiskt.. jag har blivit pryd.
BountyBoo: haha, what the fuck! Doktorsavhandling nu!
Toastare
2007-12-31 18:53
Filbunke, ja det kanske blir en c-uppsats i ämnet! och runkhänder menar jag såklart.. inte änder, ska inte bland in djur nu.