Producent
2007-12-21 21:51
kaptenkrok, för att alla i lokalen tycker man är skithäftig! plus att man är lite mystisk, för att ingen vet vad man gör backstage. fast alltdi när jag ser någon backstage när jag inte har tillhörighet, så tror jag att dom är ljudkillar eller ljustekniker. och det är typ det töntigaste man kan vara när man är backstage. samma sak när man får gratis öl i baren för att man känner DJn. då känner man sig skitfräck inför alla som ser att man får dne gratis.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Jag känner mig cool när jag får folk att skratta, eller när jag knäcker någon i en diskussion.
fortsättning följer.
Eller, cool kanske är fel ord (när jag får folk att skratta). Men, ja, lite cool ändå. I alla fall om det är någon man vill få att skratta.
fortsättning följer.
Moderator
2007-12-21 22:00
fyra De gånger jag är backstage och känner mig cool (ingenting som händer ofta alls) är det för att jag har någonting vettigt att göra där. Och det känns coolt att ha koll och ett syfte. Varför är ljudkillar och ljustekniker inte coola förresten? Men min fråga var mer en vidarespinning (påhittat ord?) på det där med backstage. Varför är det så coolt att hänga med artister? Och frågan är inte bara riktad till dig, utan allmänt ställd.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
När jag vinner en diskussion mot min chef känner jag mig så jävla cool. Annars har jag en hög lägsta coolhetsnivå, känner mig cool mest hela tiden.
Producent
2007-12-21 22:15
kaptenkrok. ja annars skulel du väl riktat den mot mig eller? jooo, det är töntigt! för då är man där för att man har ett syfte. och så gillar man egentligen rave och thomas ledin istället för den häftiga musiken som spelas! det är väl inte coolt att känna grupper. det är MYSTIKEN som är cool. (!enligt mig!, så du inte missuppfattar igen)
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Moderator
2007-12-21 22:19
Så det coola är att bara hänga där och göra ingenting? :D Rave och thomas ledin? Skum blandning det där. Så värst mystiskt känns det ju egentligen inte. Jag utgår från att ni dricker öl och äter chips.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Producent
2007-12-21 22:24
kaptenkrok, ja men folk vet ju typ inte vad du har för syfte. man kanske är skitviktig manager eller typ jobbar på en stor tidning som ska intervjua banden (alltså man vill framstå som det så folk tycker man är cool). är någon på scen och pillar lite med utrustningen så vet ju folk direkt vad han gör. det är alltid viktigt att se viktig ut innan man går in bakom dörren! :D ja :( fan. plus snackar skit om folk som försöker tränga sig in utan BS-pass. en gång tvingade jag en kille att äta upp resten av potatissalladen som fanns kvar! det är väl typ så rolgit det är.. ja dte och plus gratis öl! (och chips)
Moderator
2007-12-21 22:33
Fast jag känner mig coolare när jag själv tycker att jag är cool än när andra tycker det. Tycker andra att jag är cool känner jag mig mer obekväm, vill att de ska se på mig som på samma nivå som de själva. Två saker till som gör att jag känner mig cool innan jag lägger mig för att sova: Att stå och röka på ett hetsigt sätt, ungefär som att jag när som helst skulle slänga ifrån mig cigaretten och slå ned någon. Fast det är nog bara när jag har kollat på (för?) mycket Sopranos. Och när jag har riktigt baggy kläder på mig (så gott som alltid). Då känner jag mig både snygg och cool. Jag är rätt säker på att ingen annan tycker det, men jag tycker verkligen det. God natt kära whoa!
Moderator
2007-12-21 22:36
Haha och vilken sjukt tråkig backstagehistoria förresten! Tänker mig att du sitter med en massa andra folk som har suttit backstage med de gamla rockstjärnorna och så jämför ni historier. Andra pratar om sjuka sexlekar, mängder med droger, sönderslagna loger och liknande. Och så kommer du med din bästa historia "And this one time, at backstage (ja American Pie-referens) I made this guy eat the rest of the potatoe sallad. And it was really much left too!" :D
Jag satt och tänkte "jaha, och?" på alla, tills det kom till backstage-grejerna, och tänkte jag "men det är ju inte coolt ju! Okej, kanske när jag..." sen kom jag på. Just därför att det var det enda jag reagerade med avundsjuka på (eftersom det har hänt mig cirkus 3 ggr bara) så är ju det fenomenet det enda som faktiskt är coolt. Annars kör jag själv med lyssna på musik, och att ha en lydig hund. Behöver inte vara en farlig hund, när jag har gått med en dobberman har jag bara känt en femtedel så cool som när jag går med min lydiga cocker-spaniel som lyder min minsta vink. Fatta vad cool man är när man har sån pli på sin hund, things I wouldn't do to you then! När andra tycker att man verkar farlig däremot så tycker jag mest att det blir pinsamt, och jag försöker oftast avlägsna mig.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Jag går som en modell på catwalken genom staden med en fräsig fast blick rakt fram... Zoolanderminen är ofta också inblandad...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Moderator
2007-12-22 08:33
JP Så man är bara cool när andra är avsundsjuka på en? Är det inte ganska ocoolt att bara känna sig cool i andras ögon?
KaptenKrok Jag tänkte mest på de externa effektern av det man gör, men det är inte säkert att det sammanfaller med din egen syn. Du kanske tycker att min cocker spaniel är sjukt ocool men jag känner mig fortfarande cool för det. Olika för olika människor alltså. Jag kanske borde ha lagt till ", enligt mig." i det stycket i mitt förra inlägg, men det hade inte varit roligt då det skulle förta hela dissen mot objektiviteten i och med att jag tycker bäst och min smak ÄR subjektivitet.
objektivitet even. Min smak ÄR objektivitet!
jag känner mig kool när jag klottrar
SMÅLAND!
När jag åker från jobbet hemifrån och sätter på en perfekt låt, typ Pharoh Monch - Free eller typ Masta Ace - Beatiful eller perfekta reggae låtar med typ Alpha Blondie och jag får världens leende på läpparna och slår takter med fingrarna! eller när man röker med färskingar och rullar världens blunt och tar världens hit utan att hosta ^^
Follow the dao, right about....NOW!
Tarantino P21 nigga please. bespara oss dina korkade kommentarer.
Det är konstigt det där... Vissa dagar när man står och borstar tänderna så känner jag bara "fan vad jag är snygg idag!" och då fungerar allting. 'Då känner jag mig cool ( funkar bara på sommaren med fräsha sneakers, nya jeans och solglajjer.
Nu på vintern kan man bara känna sig cool om man sätter ett snyggt trick med brädan i Åre.
Inträffar på krogtoan, då är man kung för en dag!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hajjaru Det är ju sant. Har själv rökt och vet hur det är. Så en viss förståelse har man. Men en dag insåg jag det faktum att jag la ut åtskilligt med pengar på något som förstör min kropp väldigt mycket samtidigt som jag stödjer en industri som bl a använder barn till arbeten, tar oerhört många liv varje år och kostar samhället flera miljarder i sjukvårdskostnader. Jag bestämde mig för att inte vara en del av detta längre och tog beslutet att lägga pengarna på träning istället. En guldsjärna till alla som försöker sluta röka och har slutat röka!
Tarantino. Soft liv man har om man INTE ska stödja företag som anställer barn:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och en annan grej är när man precis köpt en helt ny outfit och precis börjat rocka den! jag fick mitt paket från caliroots i onsdags ;))
Nya kläderruset slår fan allt.
Självsäkerhet. Då jag vet vad jag gör. Det är övergripande saker, sen de grejer som faller in i facken är alldeles för många för att skriva här.
när man går in i nörd aaffären och kommer ut med en sån sagan om ringen plast påse fullproppad me warhammer, träffar en snygg brud som frågar vad jag har köppt "aj asså det e till min bror" fast det egentligen e till mig själv och jag är helt wild crazy för att få komma hem o börja limma o måla ihop modellerna egentligen.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
fyfan va jag hatar folk som tror dom e coola. vill bara gå fram o ge en lavett o spotta på dom. nej, o-cool är det nya coola.
Haha zooman!
Gå på stan med sin iPod på hög volym och så kickar det igång en riktigt bra låt (allt som oftast Guns N' Roses) och då kan man få ett helt annat gung i gången och man känner sig för stunden lite coolare än alla människor man struttar förbi eller möter. Fast någon bra musik då.
spliff macht frei
bacteria - guns äger ju!
We call them winerbrods.
tandpetare eller plackers i munnen
Vila I Frid Tony Snow
när jag bränner förbi folk med min nya bmw:D då känner jag mig störtcool...!
i like to smoke da ducsh stuff.
Producent
2007-12-22 18:05
som du har lånat av pappa eller vadå?
nej som jag äger sen 2006.
Producent
2007-12-22 18:11
pft. HELA TVÅ ÅR GAMMAL! :D! tror du är den enda 21-åringen jag har snackt med som äger en bmw. eller iofs så vet jag en snorrik 18-åring som hade en också. men dtet räknas inte för han hade fått den av pappa, den och ett gäng andra bilar.
haha men jag har ingen pappa. fick den av mamsen när jag fick körkortet;) oh tro mig JAG FICK FAN VARA TREVLIG MOT FAMILJEN DET ÅRET! ;D
Jag känner mig cool när jag har nya kläder på mig. Sedan så känner jag mig cool när jag ser folk som jag tycker klär sig jättefult.
This is horrible, and yet, strangely erotic
Producent
2007-12-22 18:45
jag känner mig ganska cool när jag runkar...speciellt om jag får iväg satsen 5 meter....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
skunkafied F26 Lika troligt som att Tupac bor i Hässelby i Kens gamla lya.
spliff macht frei
om man är på fest och folk bråkar tycker jag man kan vara jävligt cool om man bara står och suckar och dricker bärs..
Tarantino - Att inte vilja eller försöka sluta röka i dagsläget, med tanke på den oerhörda stigmatiseringen av rökande och rökare, är ju snarare ett tecken på ett starkt psyke. Att gå runt och gnälla om att man vill, men inte kan sluta kan väl ses som svaghet dock.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Music makes you feel cool! När jag har något nytt som jag tycker är fint så känner jag mig cool, vad det än är :p
my name is xelly smelly
Kände mig fett cool i sommras när ja hade en Clk 55 AMG och gled runt med. En riktig penins förlängare. Och när man drog ner ruterna o lät sitt feta bose ljudsystem visa vad det gick för. Då var jag cool
När jag sätter på lite musik som hatar alla, JMT brukar sitta då, på mobilen och sätter den vid kragen på tröjan. Och när jag har på mig mina riktigt baggyga jeans, då känner jag mig cool.
typ efter man har haft sex , står i rutan röker en cigg , kollar bakåt ser en naken bitch samtidigt som ice cubes - today was a good day spelas .. då är man över cool
Survival of the fitest only the strong survive.