Evolution Hon riskerade vänskapen för ett bra tag sen. För just detta. Hon ljög om att hon hade skickat armbandet i en hel vecka, trots att hon visste att dom i Köpenhamn ville ha det pronto. Hade hon berättat om att armbandet var repat och att plasten var borta så hade vi kunnat ta pengarna ifrån henne uppdelat. Att hon tex betalade 1000/månaden eller så, för då hade hon varit ärlig, men nu drog hon ut på tiden och sket i att skicka det och när hon väl skickade armbandet så sa hon inget om plasten. Hon höll käft tills jag frågade henne om varför den är borta. Hon hoppades på att jag inte skulle se det, I guess. Så redan för längesen ljög hon. Ja vi skickade armbandet till henne, men det innebär inte att man plockar ut det och testar det. Har man en uppgift att fullfölja så gör man det. jag abd henne aldrig att plocka ut armbandet och testa det och verkligen inte plocka bort plasten. Du fattar inte hur tight plasten satt alltså... Man måste skrapa på plasten för att f¨å bort den. är det lönt att göra det när armbandet ska bytas? Nej. Gick tillbaka till Msn konversationen. Först skrev hon "jag hade armbandet på mig nångång där hemma". sjukt.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.