shorty! vaaaaaar har du köpt klänningeeen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kanske inte dagens, me definitivt en favorit.
leggings, kjol/klänning från indiska och en lång top från gina tricot.
grejen med klänning/kjolen är att den är så sjukt funktionabel, funkar som den lilla svarta, som pennkjolen, som knäkjolen ochja, you name it.
bästa köpet ever och det kostade mig bara 99 svenska kronor.
hehe den e från indiska såklart =)
JMD, Jag Måste Dansa!
En dag försenat men vafan =) Jag till vänster, körde helsvart. Svart/silvrig slips och röd sak i fickan.. syns inte så bra på bilden. My main man till höger rockin the gray!
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
Röd adidashoodie med vita stripes, Mörkblå circajeans, triumvir3-tee,
Hangaround
2008-07-11 01:32
Dagens:
Urblekt jeansskjorta
Vitt H&M linne
Svarta Whyred Jeans
Svarta tygskor från Utban outfitters
ACE väska
Mörklila systemkasse
böghänget på handen ba ;)
One chapter a day
Hangaround
2008-07-11 12:40
Vet haha. Det är en sk spontanbild. Den bakom kameran säger typ "Se ut som du druckit världens godaste saft" och då skall de på bilden illustrera det för kameran. Världens bästa underhållning på tråkiga eller roliga tillfällen.
Min fars fjällrävenskjorta
Lakai tshirt
koppartrans byxor
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Chinos från acne, ben sherman-skjorta, filippa k kofta och ett par vita umbro på fötterna.
Skivsamlare
2008-07-24 06:44
Några antifit-stuprör från.... gina tricot kanske? Snodde de från syrran härom året iallafall och de är jääävligt sköna. En grå riverside farm-tee med grönvit text på. en hemdesignad pin. en zipkofta från granit. gröna låga puma eller svarta converse (har inte kommit så långt än).
http://www.kulturkompaniet.nu/
Var klädd såhär idag. Och jag är då tjejen i grönt som ni kanske förstår.
de flesta såg likadana ut. hoodie, tee och baggy jeans med några färgglada sneakers. Det gick jag runt med i högstadiet för att jag inte orkade. Men ni lägger ner tid och pengar på det där?
Hangaround
2008-08-07 18:54
Jacka: Person från Tjalla Malla
Jeans: 77 April från Weekday
Tröja: American Apparel
Skor: Urban Out...
Hangaround
2008-08-07 18:55
Niobe vågar vara sig själv med andra ord (flört-smilegubbe)
Niobe tycker hon är skit cool
stigili dang dang didan
Niobe wow, vad är din poäng? att du var en snubbe i högstadiet?
Bökcrew: Damn straight! Bootlegger : Tyst mongo!
UP!
Propper keps
South Pole piké
Replay jeans
Would I shit you? You're my favourite turd.
Skivsamlare
2008-08-31 13:21
Svarta upprullade chinos, svarta kängor, gråmelerad t-shirt med lila bröstficka, svart kavaj och en stor svart sjal.
Naken
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
Dagens!
Skivsamlare
2008-09-01 06:51
beiga upprullade chinos, svarta chelseas, grå/brun/beige-randig tröja, svart skjorta, svart trenchcoat, stor svart sjal.
Det är sådär värt att SKRIVA vad man har på sig. Om man inte har någon bild kan man gärna skippa det faktiskt.
Forumssignatur...<br>
hahaha, rotlös var ju bäst. Jag blundade faktist och försökte se framför mig vad han hade på sig. Fan så mycket bättre än bild!
Skivsamlare
2008-09-05 10:43
Niobe Så ska det låta! Haha. Jag har ingen kamera, men tycker det är ett roligt trådkoncept ändå. Jävla skitwow, let the kid shine för fan, inte som att ni dör! :P
Hangaround
2008-09-07 18:27
Söndagsoutfit
Skor: Vita Nanny State sneakers från E.T.C
Byxor: Blåa C-Mondays Fårn...
T-shirt: Vit Mouli Fårn Sneakers N Stuff
Cardigan: Grå dubbelknäppt från H&M
Halsduk: Grå Stickad från H&M
Jacka: Svart med stor krage från Tjalla Malla
Väska: Läderväska från Herr Judits
Klocka: Budget klocka från någon randomaffär på Fridhemsplan.
Hangaround
2008-09-07 18:28
Lite särskrivningar och FÅRN FÅRN-stavfel. Men jag orkar inte.
Skivsamlare
2008-09-07 18:56
skitwHOA menade jag givetvis, haha.
SpT Söndagsoutfit Skor: Vita Nanny State sneakers från E.T.C Byxor: Blåa C-Mondays Fårn... T-shirt: Vit Mouli Fårn Sneakers N Stuff Cardigan: Grå dubbelknäppt från H&M Halsduk: Grå Stickad från H&M Jacka: Svart med stor krage från Tjalla Malla Väska: Läderväska från Herr Judits Klocka: Budget klocka från någon randomaffär på Fridhemsplan. Varför drog du till med att bara klockan var budget när hela outfitten vad budget? Kände bara för att påpeka det.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Hangaround
2008-09-08 00:00
För att det andra var rea eller secon hand, eller ja det mesta iallafall, väskan, t-shirten och jackan var inte direkt budget. Klockan var nypris på 199:- Och enligt mig är det en budgetvara. För mig är klockor dyra, så den jag har på mig på bilden är budget enligt mig. Kläder får kosta 90:- utan att jag påpekar det, men just klockor är lite utav en lyx för mig. Därför.
its-me-wk riktigt snygg tröjja på första bilden! :) feta tavlor med btw =)
vitt linne röda hängslen jeans svarta kängor vita skosnören PAOW
Sleep is the cousin of death
B.N.B Låter som du kör skinhead stilen :)
robim Snygg stil! men är det kräftor på din t-shirt eller?
tack:) nej det är inälvor !
Nästan bättre än bildtråden, mer bilder!
spt: Skön stil! Mycket snygga kläder. Tyvärr hittar jag inte min kamerakabel så ni får fantisera lite
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Så här såg det ut idag då:
Tröja: Adidas
Tee: Stüssy
Jeans: Replay
... samt svart skinnjacka, vita AF1's och brun Carharttmössa.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Tänkte in här och kolla på brudar tänkte jag men så är det BARA massa dudes som poserar framför spegeln åt varandra. Hur känns det?
Intressepenisen hårdnar!
wasteapa01: Men vad fan det är ju brudar ÖVERALLT. Leta någon annanstans liksom. Brudar brudar brudar, det enda man ser. Börjar bli så jävla tråkigt att vara hetro & tjej så du hajar inte.
Bli kille och bög då.
Intressepenisen hårdnar!
Dagens: fin skinnhandske.
oh, va fin!
One chapter a day
Mm jag vet. Fast jag har bara en.
yey.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Inte så bra bild, men.
Jackan är av märket Morphine och är beställd från kina, kommer tyvärr inte ihåg var. Halsduken har mamma stickat på min begäran :)
stigili dang dang didan
Inte dagens, men postar den ändå!
Linne: Divided
Kjol: Divided
Leggins: Gina tricot
Strumpor: H&M
Örhängen: Guldfynd
Sneakers: Adidas Honey mid
Delam tange barat