Vikkee P17 Om du verkligen måste veta så var det din mamma som valde. Inget mer om detta nu, lägg upp en bild på dina kläder eller skit i att skriva.
Would I shit you? You're my favourite turd.
deyaz F22 Hej, fina kläder! Blev bara tvungen att kommentera för du länkar mitt favorithatobjekt #1 för tillfället: HERRBLOGGEN. Jag får seriöst aggroryck av att läsa den dän där sneakerposten. Så sjukt koncervativt, trångsynt och elitistiskt. Sen har han inte ens fått det rätt när han beskriver de människor som har respektive typ av sko. arhhh .. basta.
jag tycker det är sjukt roligt!! nåt jag själv lätt hade kunnat tänka i bitterhet nån grå eftermiddag, fast kanske inte just om sneakers, eller jo. sen tar jag inte den eller grejer i den stilen seriöst, men alla uppfattar ju saker annorlunda. i övrigt verkar det mesta dom skriver vara ganska pretto alt internt men det där inlägget tycker jag är grymt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
deyaz keep up the good work är allt jag har att säga. nejSen har han inte ens fått det rätt när han beskriver de människor som har respektive typ av sko. läs inte skiten bara så behöver du inte få aggroryck!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
deyaz F22 asså jag menar inte att kritsera dig. bara den idiotiska bloggen. Hell du har ju till och med sneakers på dig :)
Rhetoric P23 What? Det där är inte ens logiskt. Hur ska jag kunna veta vad det står innan jag läst det? :)
just det fan... ibland undrar jag hur jag tänker. :)
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
fast jag håller med dig, man borde skippa herrbloggen i så stor utstreckning det är möjligt. Smaka på ordet liksom: herrbloggen. herr - bloggen yuck
nej, jag tog det inte personligt, no worries! jag har massor av sneakers f.ö., så inga headz blir sura och tror att jag hatar deras skor. jag gillar alla sorters skor! tack så mkt stringkarring och rhetoric iaf. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det roliga med Herrbloggen är ju att en av skribenterna (Carl M Sundevall) var för några år sen trogen anhängare av hiphopen. Dvs: Hängde på jams, baggyjeans, rakad skalle etc etc... Kan säkert ordna en bild om någon vill se haha :)
"Som klockrenh säger." - oneoo
Jag kanske överreagerar mot herrbloggen, jag bara vänder mig mot synen att det skulle finnas ett sätt för män att klä sig. Speciellt när det är någon förlegen gammal borglig arbetsdräkt dom kommer dragandes med. Känns som att just den där sneaker-posten var baserad på det tankesättet. Jag kommer också ihåg när stureplansombudsmannens (en annan idiotblogg på samma sida) skrev ett offentligt mail till street affären i Sturegallerian och klagade på att dom sålde nått annat än "klassiskt europeiskt herrmode" på stureplan. Vi behöver ju inte gå in på att orden klassiskt och mode är ömsesidigt uteslutande.
klockrenh haha ja, fixa en before-and-after bild!
Hittade ingen av de brutala bilderna, tyvärr.
Här ser ni iaf. förändringen. Man kan ju undra vad som hände...
Carl - Before and After
HAAHAHAHAHAHAHAH shit. asså det där fuckade med min hjärna totalt. Kunde alldrig tänka mig att HAN, med sin klädpolicy på spyan och allt, har sett ut sådär.
Fast när man tänker på det så är det lite samma beteende. Det är hej ta mig på allvar för hag är en av er / en av de som vet.
och för att klargöra så skrattar jag inte för att jag tycker det är fult. För det är inte fult. JAg skrattar åt min egen mentala bild av honnom och sen paff får man se nått sånt där.
haha fy fan vilken salt kille som öser skit över sneakers och sen ser man en bild där han är funky fresh med vita sneaks och new era! trött::nyce! men vad är upp med den svarta linjen mellan stol och spegel på sista bilden?
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
jag gillar din lägenhet trött :-) Får min lya att se ut som en soptipp ;-(
Såhär var jag klädd igår...Och så en närbild på örhängena :) (Mina ben ser återigen inte så normala ut, men det beror delvis på vinkeln nedifrån haha)
Delam tange barat
Jag diggar trött stenhårt för den delen :) Jackan var hur fin som helst bl.a!
Delam tange barat
tack kompisar. meskker, hmmm va...måste kolla på länken.... aha oj. haha kan ha råkat måla ett streck i paint när jag resizade bilden. good times. :D
stringkarring, haha, faktiskt e den gulligare nu när jag städat. den var sån när jag kom, hon som äger lägenheten e tvärskön så thats why. lite bohemisk fransk mysig och ena väggen ska bli en inspirationsvägg fuuull med olika bilder mm. o innan bodde Lovisa Burfitt, en svensk designer, här, när hon först flytta till Paris. vet inte om det säger dig mkt men jag tycker det var treevligt.
wow ok lägenhetens hela historia i ett whoa-inlägg, I need to restrain myself.
trött, paris alltså. nyinflyttad? min syster har bott där i typ ett halvår och ääälskar det. fan vad kul för dig! + dina kläder var fina! jag gillade den första.
Idag skulle jag ha svart på mig hade jag bestämt, valde mellan
1 och
2 ,
3 sen tog jag på mig skor också. det är säkert
nej vilken valde du? 2,3 hoppas jag, det var mucho fint! haha, inte för att 1 var fult! det var bara att det andra var even better! var kommer jackan/rocken ifrån? gillar kreativiteten med blommorna också :)
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
vadå för skor till? de kan liksom make or break en outfit...
deyaz, nej, varit här sen sept. ja det är svårt att inte älska det. .)
trött - Gillar dina lila brallor! vart hittar du sånt?
...and I'm out!
trött - Gillar dina lila brallor! vart hittar du sånt?
...and I'm out!
Var är alla hiphoptjejer? ;o Jag vill ha lite inspiration, tips på någon hiphoptjej som har blogg och bloggar om kläder eller så? Alltså street, baggy osv.
- same shit, different color
Frida : :) jag skulle ta rocken (som är från Our Legacy förresten), men sen så såg det så kallt ut, och den där bombarjackan är iaf fodrad så då blev det den. Och sen sabbade jag hela idén genom att ta blå jeans istället.trött : absolut, jag hade cerisa PVC-näbbskodon i metallic med bjällror.
Såhär ser jag ut idag.
Tröja från Gold Coin
Jeans från LRG
Fejkbape klocka och en mighty mouse i handen!
Bilden vart väldigt mörk. Jag är ganska mörk av mej.
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
Frida : ooh glömde att säga, den har en skitcool avtagbar luva också, som man kan se på den här bilden från deras hemsida:
bild , den är i beigt där, men det är samma.
fan va sugen jag vart på chinos nu då.
nej ååh vad stilig!! jag spanade efter vårjackor på stan idag, men utbudet var skralt. Jag är sugen på en gul parkas, men jag vet inte om det är min grej ändå. Jag vill iaf ha något med såndär fin luva! det är inte ofta beige + beige funkar, men där gjorde det absolut det!
Frida : det är så sjukt skönt att det kommer bi vår. Du verkar, som jag, ha tagit ut våren i förskott. Den där rocken har hängt i garderoben i typ två veckor, jag tar ut den typ och ba ja men idag kanske det inte blir så kallt....
Appråpå beigt så kan jag fan inte ha det.
Det här är det närmaste jag kommer. Ok den ser vit ut, men den är typ off-white, lite beig
nej Ah men verkligen, jag är så sugen på vårkläder nu! Men så blir det ändå skitkallt ändå och man får hänga in den igen :/ Jag tror jag sett den där beiga jackan förut, den är jättefin! guu så fint till våren med ljusa kläder och fina färger!
Har aldrig kommit in i vintern. Var i Sverige mellan 9 dec-6 jan och frös lite men sen så var jag borta och nu börjar det ju bli varmt igen... Har ingen vinterjacka eller likn. Kör på varmare tröjor, stora halsdukar etc..
jag har kört på min vårjacka hela vintern. Det har kort sagt vart en bra vinter.
Vill se fler bilder på Carl M Sundevall innan morphen!
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
så här klädde jag mig till biodejt igår. ja, jag fick knulla.
nå jåå haha nepp jag är typ 186, ser jag kort ut?
its-me-wk P63 du har alldeles för långa tröjor på dig. dom skulle nog sitta fint på mig. SÄLJ DOM! var hittar du så långa tröjor förresten?
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
1996_reborn X0 Ska försöka ordna... rätt kul faktiskt.
Har bytt dator nyligen men dom finns här någonstans.
nå jåå jag tycker det är skönt med långa tröjor, och vars jag hittar dom vet jag inte
jag ska också börja påpeka andras storlekar på kläder för jag har ju ändå inget annat förmig