I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Behöver du något uppritat för t ex tatuering, men även annat så kolla hit
Övrigt - Blandat
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Borttagen
2008-01-28 20:51
länkarna i inlägg 1 är till imageshack med..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mellanöl P41
Supporter
2008-01-28 22:24
Vill tatuera mig i armvecket för det är så sjukt snyggt. Hade en liknande "dope shit" passat där och tillsammans med min fear and loathing som jag har på andra armen?
Clydisch P40
2008-01-29 02:24
ouff, fy tusan vad jobbigt det är att tatuera armvecket :S dock har jag inte så mycket tatuerat i mitt armveck men det lilla jag har gjorde ont som tusan.
Still in the bridge
mellanöl P41
Supporter
2008-01-29 14:10
Jag tyckte att armvecket inte var så farligt. Värre på underarmen.
Just fan, innan nån kläcker ur sig något så fråga jag för jag har inte ett öga som ser vad som passar ihop och vad som inte passar ihop + synpunkter.
Racken P37
2008-01-29 14:24
länken till din myspace funkar inte
Borttagen
2008-01-29 18:06
mellanöl: det är ju väldigt olika stil sådär men vad fan, båda är ju i färg och så.. de kommer inte passa ihop alls men jag tycker det funkar.. det är nog helt enkelt nåt du måste fundera ut själv..
Racken: du får klippa och klistra, nåt som blivit fel :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dj_Josh P40
2008-01-31 00:35
kan ju inget annat göra än att hålla med i den unisona hyllningen!
mellanöl: fear and loathing tattoo? bild?
HMOR
Borttagen
2008-04-02 17:32
Vad skulle du ta för o skissa en hyffsat stor tattoo till mig? ska sitta på vaden..
typ Poseidon och lite schyst bakgrund runt om och kanske ngn het topless sjöjungfru som sitter brevid med ryggen ut o kollar lite snett sådär.. om du fattar hur jag menar..
lagom stor för o sätta på vaden typ..
diZZySWE P35
2008-04-02 17:37
Kör ett bokmärke här :)
I tego arcana dei!
Borttagen
2008-04-02 17:50
snackar blyertsskiss asså :) men om den blir stor så e jag redo att betala mer än 100 kr
Borttagen
2008-04-02 18:06
usch vad jag dubbelpostar... ville bara säga att Poseidon ska ändå vara det framträdande i tatueringen, även fast sjöjungfrun ska vara jävligt sexig... ^^ hoppas du kan göra ngt fett av min idé :)
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»