I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Värsta sakerna som du har sagt till din lärare?

Övrigt - Blandat

2007-11-16 00:03
Refused P27
haha ja måste skryta lite mer annars kanske ni tror jag är snälla ja e sån tung hustlare vet väl alla?(i alla fall i mina drömmar)

vet inte om detta anses dumt elller ngt vettifan men men min mentor blev iaf helt cepad av det....

hon ville snacka med mig(ja hade väl gjort ngt ja inte fick)
så sa hon ja skulle stanna o skti ja ba gick iväg o ignorerade henne o hon sprang ifatt mig o höll på "jag pratar ju med dig stanna" o sånt ja bara fortsatte gå ....
sen så höll hon på o jiddra om det skitet hur länge som helst på möten me rektorn och skit hahah

pz
Sleep is the cousin of death

2007-11-16 00:05
En sak jag alltid börjar tänka på ang lärare och elever: Hur kommer det sig att elver alltid är så jävla rädda för sina lärare. Verkar som att, när jag gick i skolan, eleverna är mer rädda för lärarna än för snuten.
En till sak: Varför bortförklarar alla alltid varför de tex inte var i skolan dagen innan, eller när de kommer försent?
"nej, men men...jag var.." Säg det rakt ut istället, det gjorde jag.
Det uppskattas nog mer av lärarna också.

"Patrik, varför var inte du i skolan förra veckan"
"Jag orkade inte"
"Tack"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround

2007-11-16 00:09
Jag ser bara Midas som ungen i "The RIng". Sitter och ritar frenetiskt och helt okontaktbar. Svart krita, trycker så hårt att knogarna blir vita och gör lager på lager med kritfärgen. Så kommer läraren och frågar "Vad ritar du krister (drog bara till med ett namn)?". Han kollar upp med en ond blick som sticker till is jälen på lärarna som nålar och räcker fram teckningen med gravstenen på.

2007-11-16 00:15
Elakt och elakt sakt..  jag var seriöst förbannad under ett stavningsprov vi hade på gymnasiet,  alkiskärringen vi hade sa ordet Stjärnkikare... men uttalade det med K som i Kärna..    så jag räckte allmänt upp handen och frågade om det var en sådan man kikade på kärnor med,  mikroskop lr något i den stilen..  Klassen bröt ut i apgarv, hon skrek och grät när jag ifrågasatte hennes uttal och jag var inte längre välkommen på svenskalektionerna.
mama said knock you out

2007-11-16 00:20
Det värsta jag gjort minns jag inte riktigt, förtränger sådant. Men min klass lyckades skrämma bort en lärare när jag gick i 8an. Vi kallade henne "dum i huvudet" och massa taskiga saker. Hon började gråta på lektionstid. Jag har inget att ångra, jag var ganska snäll. Det var klassen som var lite dum. xD

Lyckades med konststycket att bli hatad av en lärare innan hon ens börjat vara lärare (hennes första besök, när vi hade den gamla kvar). Det var i 9an och av en ren slump var den bredvid mig sjuk. Naturligtvis fick den nya läraren (en tant) platsen, men jag tänkte inte mer på det. När då våran svensklärare sa att vi skulle lära oss danska (på svenskan?) så sa jag något osmidigt om danska. Minns inte exakt, men typ "Kom igen, inte ens danskar fattar väl danska?". Det jag inte visste var att den nya läraren ÄLSKADE danska, och det var hennes absoluta favoritspråk. Hej VG istället för MVG.
I tego arcana dei!

2007-11-16 00:27
Dieallot X20
ooh du dedär funkar inte på min skola då blir bara lärarna mer sura :P

typ min polare e sån jobbig unge som är tvär rädd för sina föräldrar så om han kommer försent ska han alltid rädda sig själv och hittar på någon dum förklaring och då säger dom "aha ok"

sen när man säger sanningen så får man en jävla utskällning -.-

typ min polare hade råkat skära sig på läppen när han raka bort sin turk mustach och så stog han o ja i toaletten i skolan i typ ngn tiimme för han kunde ju verkligen inte gå in i lektionen för man såg ju ett sår ....

aah iaf så kom vår mentor sen när vi kommit ut ur dasset o ba "vart har ni vart" han så fort han kunde "ja försov mig" så ja fick all skit -.- hahaha

aja peace1

2007-11-16 00:34
Överspända bögjävel.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift

2007-11-16 00:36
dethär hade väl inte direkt med mig att göra... men i mellanstadiet hade vi en lärare som inte var den bästa... gammeldags katederlärarinna... iaf blev hon mer eller mindre mobbad av några killar i klassen... det slutade med att hon blev tvungen läggas in på psyket... när hon kom tillbaks var hon helskum... hade glömt våra namn osv...
What would macgyver do?

2007-11-16 00:37
jag hade en lärare som hade mustasch trots att hon var kvinna. Hon var ensamstående och rykten gjorde gällande att den enda man hon verkligen älskade var, den sedan länge avlidne, poeten Gustav Fröding. Vi arbetade om honom och kom till hans klassiska dikt "jag köpte min kärlek för pengar, för mig fanns ej annan att få". Jag tänkte att jag skulle testa ryktena och sade högt rakt ut: "VA!?! VAR HAN EN TORSK? OCH HÄR SITTER VI OCH HYLLAR HONOM SOM EN HJÄLTE? VAFAN". Hon svarade med att Fröding var en ensam och deprimerad man och att dikten klart uttrycker att han inte fick tag på riktig kärlek. jag sade då att sådant är nog fallet med de flesta som köper sex. Jag frågade sedan om hon försvarade dessa människor också? Jag minns inte exakt vad hon svarade, men hon sade att hon inte gjorde det men fortsatte ändå försvara Fröding. Vi fortsatte diskutera och jag sade en massa saker som "Gustav Fröding var ju bara en nersupen torsk", "Det spelar ingen roll vad han skyller på, han var fortfarande bara ett äckel som köpte sex" och liknande grejer. Tillslut började hon storgråta och nästan skrika ut att: "Gustav Fröding var en stor man! Det var synd om honom, men han är det bästa vi har haft här i Värmland"

Jag blev ganska förvirrad faktiskt. 

Jag fick henne att gråta 3-4 gånger till.. egentligen helt utan att vara elak. Jag tror hon tyckte om mig ändå faktiskt..

2007-11-16 00:39

Mamma blev ganska förvånad också på ett utvecklingssamtl i högstadiet när läraren berättade att: "Marcus kommer ofta för sent, glömmer läxor och har inte med sig material till lektionerna. Han skyller det ALLTID på historier om fiskmåsar som ställt till det för honom"

2007-11-16 00:51
Subdominant_ X19
HAHHAHA dedär me fiskmåsarna va ju kul :)

2007-11-16 00:59
Haha hur skyller man på fiskmåsar subban? :D

OnT: En kille i min gamla klass sa till en vikarie vi hade (en gammal gnällig kärring) att han hoppades att hon skulle dö (efter ett högljutt gräl). Det var lite overkill på den kommentaren men han har å andra sidan alltid varit lite extrem på att uttrycka sig :P

2007-11-16 01:09
Kallade en lärare för fascist i femman när jag blev utskickad ur klassrummet.
Etzmaot Le Yehodim
http://kattenmjauv.blogspot.com/

2007-11-16 01:17
haha det där med "bra" bortförklaringar har man ju hört.

var en kille som alltid kom försent och hade alltid nya bortförklaringar.

bla att det var motvind eller att det var sol.

"jag kan ju inte gå lika snabbt om jag har solen i ögonen osså börjar jag ju svettas då"

kan tillägga att killen började med långkalsonger på midsommar!

2007-11-16 01:18
Nemen alltså jag körde skitlånga berättelser som jag freestylade fram. Typ om att jag skulle hämta boken så tog en mås den o jag fick jaga den ner till macken och när jag väl hann ifatt den så hade den gömt boken för mig.. därför är jag sen och har ingen bok..

sen kan man ju fråga sig hur moget det var..

2007-11-16 01:18
motvind var ju fantastiskt. den skulle man kört

2007-11-16 01:22

Tja inget elakt, Man ska vara snäll.

"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2007-11-16 01:34
Att HipHop eventligen började på 70-talet, då blev han arg.

2007-11-16 08:29
Jag var jävligt ond och elak när jag fick i 4-6:an. Det hände att jag fick lämna klassrummet och de andra diskuterade om hur de skulle handskas med mig. När jag tänker tillbaka på det måste jag ha varit jävligt jobbig. :D
jagvillocksåhaenblog.com

2007-11-16 11:05
punkarsjärt
Jalla idiot systemet stänger snart!

2007-11-16 11:07
Drog en s.k "ispärla" i bakhuvudet på min engelskalärare precis innan det ringde in för mattelektion.. självklart trodde jag att jag kommit undan, men en kvart in i lektionen hör man hur interntelefonen ringer :) rektorn direkt!

f.ö var interntelefonen alltid orsak till nagelbitande..  8/10 var det något olustigt som sades i interntelefonen
AIK

2007-11-16 11:54
Jag har inte sagt något för det gör jag bara inte, men 3 st i min klass är alltid jävliga mot våra lärare. Den ena killen sa till engelskaläraren: Nu åker jag hem och hänger mig. Så sa lärarn: NEj varför det?, så sa han: Varför inte? Hon bara: Jag vill inte att du gör det för min mamma hängde sig själv. Så sa killens kompis ba: Vi skiter väl i din jävla cpmorsa. fan va vi skämdes :S
att ha vatten i örat gör en bra i magen..

2007-11-16 12:04

Om jag va försenad till skolan så gick jag hela vägen dit och tänkte ut en superbra bortförklaring. men när man väl kom fram så "freestylar" man ut det. typ. ja men jag vakna imorse. så hade morsan redan gått till jobb. så fick jag ta tvätten(bara bära upp den), och mina byxor va lite blöta. så fick torka dom med en fön. och nu e jag försenad.

eller så säger jag bara typ: väckarklockan ringde aldrig (funkar varje gång) men kunde iofs bara dra den högst 3 ggr i månaden.
sen finns det ju också att man träffa ngn från en annan skola och va tvungen att snacka med honom för det hade hänt en massa grejor.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-16 12:06
Headz_Up P21

om jag hade gått på den skolan och varit inne hos rektorn hade jag lätt snackat i den telefonen.

2007-11-17 13:14
evilcee P18
Haha!
Live Hard, Die Young

2007-11-17 13:38
B.N.B

Du går väl typ i sexan?
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2007-11-17 14:19
KungenKrook
ne ja går inte i 6:an o ja jag vet att du hatar mig..

2007-11-17 14:25
- Jävla rasist

Lång historia, om vi säger såhär så fick hon sparken sen efter klagomål av alla bruna + föräldrar i klassen som märkt att hon faktiskt var rasist.
Follow the dao, right about....NOW!

2007-11-17 14:29
Nejdå, jag hatar inte dig. Bara hur du beter dig.
Du fjäskar lite väl mycket. Lägg av med det, så hatar jag dig inte mer. :)

Iofs känner du inte mig, och skiter nog fullständigt i om jag inte tycker om dig. Så du gör hur du vill ;)
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2007-11-17 14:38
"Håll käften din hora"
Be wise, Legalize!

2007-11-17 14:41
Jag kom kanske 3 min försent på en NO-lektion och då frågade min lärare mig något(inför hela klassen) och jag svarade fel, då sa hon "Ja, nu tar vi allihopa och skrattar åt Mattias", Alla skrattade och jag blev flyförbannad, jag stack där ifrån men läraren ställde sig ivägen och sa "Lugna dig mattias" då svarade jag "flytta på dig horjävel annars klappar jag till dig" hon flyttade sig inte så jag slog henne :( Detta var i 7:an och jag hade ganska högt temperatment då.

Iaf så var det hon som fick säga förlåt och fick skäll av mina föreldrar :)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2007-11-17 14:43
Matthew hahahaha ägd

2007-11-17 14:52
"Jag kom kanske 3 min försent på en NO-lektion och då frågade min lärare mig något(inför hela klassen) och jag svarade fel, då sa hon "Ja, nu tar vi allihopa och skrattar åt Mattias", Alla skrattade och jag blev flyförbannad, jag stack där ifrån men läraren ställde sig ivägen och sa "Lugna dig mattias" då svarade jag "flytta på dig horjävel annars klappar jag till dig" hon flyttade sig inte så jag slog henne :( Detta var i 7:an och jag hade ganska högt temperatment då.

Iaf så var det hon som fick säga förlåt och fick skäll av mina föreldrar :)"

Hahahahahahaahah din jävla sköning!
Live Hard, Die Young

2007-11-17 14:56
råka skrika ut hora över hela klassrumet till läraren i 7:an, ångra mej 0.2 sekunder efter att ha sett hennes min =D
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.

2007-11-17 15:19
Se min pres.

Manager

2007-11-17 15:25
"håll käften hora"

var under min rebellperiod. hände fler än en gång, inget jag är stolt över..
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit
Manager

2007-11-17 15:26
kan ju tillägga att det var massa år sen, inte nyligen alltså.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-11-17 15:28
i nian fick vi våran klassföreståndare att gråta, det var en "gruop effort" men jag kände ingen ångest.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2007-11-17 16:55
härom veckan kallade våran mat tant mig för "lilla gubben" då svarade jag med "håll käften kalla mig inte liten, du är fan mindre än mig" då blev hon tyst å gick..

2007-11-17 17:26
I sjuan hade vi en vikarie med jätte stor rumpa, alltså helt ENORM. Man såg den framifrån liksom. Vi spankade henne med linjaler & kasta sudd på henne, men vi sa inget elakt tror jag.

Jag hade värsta beefen med min bildlärare hela högstadiet också, hon hatade mej av något oförklarligt skäl. En gång skrek hon åt mej att gå & att jag förstörde hennes lektion, jag reagerade med att första skrika rakt ut & sen följde en serie av svordomar innehållande orden "hora, fitta, kärring" etc. Det är nog det "värsta" som jag kommer ihåg.
Mickaaaaaan.

2007-11-17 17:54
orka historier..

har sagt saker som: Käften kärringjävel. Vill du dö eller hora?. en jävla massa kallandes hora,slampa o sånt shit till kvinnliga lärare.
sen hotade jag idrottsläraren i 8an i think, frågade om han ville dö o om han ville ta det utanför. o nej, aldrig varit mitt fel att jag sagt såna saker, tycker jag inte ens nu. för såna lärare jag haft SKA INTE FINNAS!!.. dom kan ju försöka lära barnen istället för att tracka ner på dom..

historie lektion blev det visst. :)
Whiskey & Cola !.

2007-11-17 18:20
slängde ur mig "vafan gör du, gubbjävel?!" till min gamla musiklärare för att han råkade göra mig illa en gång.

ångrar mig rätt så mycket då det var världens snällaste lärare.
don't watch me, watch yourself

2007-11-17 18:27
Senapsgasen
"There's an apple in the pussy mouth..."

2007-11-17 18:48
"din jävla fitta" sa jag en gång till syslöjdsläraren i 6:an... kommer inte ihåg varför

2007-11-17 19:29

skäms över vilken ungjävel jag var när jag gick i skolan, gjorde så dumma saker och sa så idiotiska grejer till mina lärare.

en lärare, (mumin) hade två lektioner med oss, sen så sa han upp sig utan att berätta varför. (kan tillägga att han bara hade då undervisat min klas spå sju personer i denna skola)
- vi kallade han väl för bög och diverse saker, och han lät som mumintrollet när han pratade, och han skulle vara våran svenska lärare. hah - skrattretande.

en annan lärare sa aldrig upp sig, utan lämnade nycklarna på bordet och kom aldrig mer tillbaka. han anmälde mig också för kränkning och för andra diverse saker om jag mins rätt.
-  bråkade som fan med honom jämt, han kallade oss för trögfattade varelser och idioter, vi honom mestadels för bögjävel men annat förekom också under tjafsen i klassrummen.

jag skäms en hel del , läraren som anmälde mig är idag stammis på mitt jobb och det känns lika jobbigt varje gång han kommer dit , jag låtsas som ingenting och likaså gör han. ofta tänker jag på att be om ursäkt. men slutar ändå med ett "smakade det bra ? (fakesmile) sextionio kronor tack, ha en trevlig fortsatt dag"

detta var på högstadiet, men även på gymnasiet hade jag det lite svårt med vissa lärare - min lärare påminde om häxan i narnia och de sa jag till honom.

sen när allt snack om mig och droger började bland lärare så kallade jag nog alla dessa lärare för idioter och för mer eller mindre sjuka saker.

jag levde för kicken , precis som du

2007-11-17 20:24
rusen_91 P19
fett töntigt tycker jag
jag levde för kicken , precis som du

2007-11-17 20:25
horjävel, kärringjävel, gubbjävel, dra åt helvete osv...

2007-11-17 20:38
knulla din mamma din svettiga hora

2007-11-17 20:57
Skrev inkompetent på whiteboarden men en pil ner mot där läraren satt med huvudet mot katedern gråtandes för att sedan gå ut, det var dock efter att jag frågat om det fanns en gräns för max iq när man studerade till lärare.

Nu när man tänker tillbaka skäms man och tycker att det blev lite för mycket :)

2007-11-17 21:09
gaypille