I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Värsta sakerna som du har sagt till din lärare?

Övrigt - Blandat

2007-11-15 19:13

Värsta sakerna som du har sagt till din lärare?

Ja idag blev jag väldigt förbannad på min psykologilärare så sa att hon inte visste ett skit om ämnet psykologi och att hon inte borde vara en lärare.
Det är typ det värsta jag har sagt! Hehe är väl inte allt för stolt men tyckte hon hade så jävla fel och att hon gick mig nerverna.

Så.

- Vad är det värsta du har sagt till din lärare?

Live Hard, Die Young

2007-11-15 19:15
Var ganska feg eller smart av mig i skolan kallade alla lärare för "debila små snälla människor".

För lärdom: Debil
 HELSINGBORGS IF!

2007-11-15 19:27
Vad var anledningen till att du sa så, om man får fråga?

När jag var yngre var det inte ovanligt att jag sa något, ibland lite väl hårt, till mina lärare. Nu för tiden är det mer sällan, senast slängde jag väl någon kommentar om att den analysmodell vi skulle använda hade "felvända pilar", vilket var sant. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2007-11-15 19:30
Man ska vara snäll mot lärare.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-11-15 19:39
Fisluktare

2007-11-15 19:42
Jag sa "dra åt helvete din jävla kärring" till min biologilärare på gymnasiet. Det var ingen hit.
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse

2007-11-15 19:47
"håll käften din jävla hora"

hon försökte reda ut ett bråk mellan mig o en kille i klassen, men tog killens parti så jag blev lite arg.. man va ju lite fjortis då med "damp"..

2007-11-15 19:49
hahaha "kärring" är ju riktigt hardcore

2007-11-15 19:56
haha kärring är fett ghetto ju!
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse

2007-11-15 20:07
Usch och fyfan vad elak jag har varit mot lärare.
Skäms över det så jag tänker inte nämna ngt..

Däremot så hade jag en rektor som var dum i huvet..
Jag skällde ut henne så hon blev knäppt tyst. Iofs så blev de lite fysiskt också..

Hon fick sparken en månad senare för det hon hade gjort som gjorde mig förbannad.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2007-11-15 20:08
När jag var fjortis och gick i sjuan trodde min träslöjdslärare att jag hade klottrat på väggen (vilket jag inte hade gjort), han vred om min hand, så jag mordhotade honom och sa saker om hans feta håriga morsa. Det som var mindre bra var ju att jag hade utvecklingssamtal den dagen.
No cake for the impurity!

2007-11-15 20:11
har just anmält min professor för bias, oorganiserad kurs och dåligt rättad uppsats så de är väl det värsta jag ngnsin gjort.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2007-11-15 20:22
ojoj, skämms för de saker jag sagt i yngre dagar :P

när jag gick i femman så sa jag ngnt i stil med "stoppa tillbaka fittlurvet mellan benen kärringjävel" till min syslöjdslärare som hade krulligt svart hår :(

femman got damn it! :P
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Hangaround

2007-11-15 20:34
Jag vär rätt snäll. Det "elakaste" var nog då jag påpekade att man kanske inte borde vara svenskalärare, inte i Svenska B iallafall om man inte kan stava till mustasch. Eller Mustage som hon så fint skrev på tavlan.

2007-11-15 20:36
ja visst har man spelat över nån gång, men kommer ihåg en dag.
Hade dålig dag som fan, hade ont i ryggen och hade inte fått information att vi hade ett prov.

hur som helst så frågade jag om jag kunde arbeta med ett arbete istället för att göra provet och hon sa "ja självklart"
det tog kanske 10-15 min så kommer hon och tar min bärbara dator (vi fick en var) och säger att jag inte får jobba med det och att hon aldrig gått med på att jag fick arbeta med det.

då blev jag hyffsat less och skrek nått liknande
"Är du senil ditt russin till kvinna? du kommer väll inte ens komma ihåg om jag ger dig på käften"

ångrar det som fan, hon var en sån där liten skrynklig kvinna som aldrig var arg annars :/

2007-11-15 20:36
när jag gick i sexan lakka jag och sa kärring jävel till min lärare, trodde inte hon skulle höra det med det gjorde hon och hon lakka på mig istället haaha

2007-11-15 20:38
värsta e nog hor jävel och slängt ngn stol.
men det var i yngre dar när man stämplad "dampbarn"
deras mammor säger jag

2007-11-15 20:39
"När blev du av med oskulden?" frågade jag min SO lärare som var ful och hade glasögon. Fan vad jag ångrar det... SORRY MÄN!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2007-11-15 20:43
"Släpp min axel din äckliga lilla bögjävel" sa jag till en lärare som stod bakom mig och lade sin hand på min axel.
Ja, läraren var bög.
Skivsamlare

2007-11-15 20:51
haha fan vad elakt xD
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2007-11-15 21:40

Jag kan inte komma på att jag någonsin sagt något "dumt" till någon lärare. Har bara gett snäll kritik efter lektioner, typ om de gått igenom för fort.

Fy fan alltså, när jag jobbade som lärare nu i början av hösten så hamnade jag i flera konflikter med elever...men ingen sa något evil till mig även om de blev jävligt sura. Bara det småirriterande "Spektakel" för att det rimmar så bra på mitt namn, svenska versionen då...

Delam tange barat
Moderator

2007-11-15 21:49
Fast det var ju åtminstone gjort med lite finess.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-11-15 21:56
Inte jag, men en polare gjorde klassikern att gratulera till graviditeten efter ett sommarlov, men tyvärr för honom så hade hon bara levt gott under sommaren :D Blev en ganska pinsam tystnad i klassrummet.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2007-11-15 21:59

tror faktist jag sa det nångång i 3-4an. i hopp om att hon skulle skratta, jag skojjade ju bara:(

" ta bort dom där axel-vaddarna ( stavning ? ) du ser ut som en jävla hockey spelare "

6an eller 7an

" du är ju bara så jävla äcklig, dum i huvudet och den sämsta läraren jag någonsin haft!!! "

efter det lugnade jag ner mig en aning. mest tjafs, inga onödiga kommentarer som kommer få mig dödad nån dag.

hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !

2007-11-15 21:59
kastat stolar, skrickit, mordhotat (en rektor) slått sönder en glasdörr när jag blev utkastad. slåtts med en lärare som tillslut fick kungligt spel på mig.

va "problem" barn när jag va liten, fast jag ansåg mig missförståd. Har också dyslexi, något ingen lärare märkte förän i gymnasiet. så fått många komentarer från lärare när jag stavat fel.

tur man växte upp och lärde att kontrollera sig, och stava lite bättre :P

Pz

2007-11-15 22:01
"slåtts med en lärare"

Om det var en svenskalärare så förstår jag varför ni hamnade i luven på varandra.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2007-11-15 22:06
core
HAHAH dedär va ju fan klockrent :)

jag har sagt massor dumma saker men ingen har brytt sig så mkt :)

bara en gång när jag gick i 6:an och min lärare ville ta in mej i klassrummet efter lektionen när jag inte ens gjort något o då sa ja -" ne ja vill inte" hon ba "varför inte de da?" och jag sa "för du är dum i huvet" då fick hon super damp o höll kvar mej i typ över en timme -.-

senast jag va dum så va det en horunge till lärare som sa te mig utan anledning att "du kan ju dra hem och skolka som vanligt " och då blev ja sur o skrek "håll käften jävla idiot jävel lägg dig inte i förfan" ;D minns inte riktigt men något i den stilen men nu är jag en lugn filur :)

OBS: har sagt värre saker minns bara inte xD
Sleep is the cousin of death

2007-11-15 22:09
Hade en dansk lärare nån gång i högstadiet, minns att jag sa "Du kan ju förfan inte ens svenska, och du ska lära mig det?" vid något tillfälle, ganska omoget.

2007-11-15 22:12
I 7:an skrek jag till min tyska lärare att jag skulle sparka ihjäl henne om hon ringde hem till mina föräldrar och skvallrade att jag snusade och satt med fötterna på bänken under lektionstid.

Konstigt nog så har jag aldrig ångrat det :)

2007-11-15 22:16
klart du inte har, du är en stenhård gangstah.
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !

2007-11-15 22:22
jag pluggar till lärare.... jag börjar bli rädd! =)

Ska på min första vfu (praktik) om en vecka.. en två-trea. Hoppas barnen är lika snälla som vi var i den åldern...

2007-11-15 22:22
har inte sagt eller gjort något särskilt dumt själv, men i högstadiet var det en kille i min klass som var arg på vår mentor så han ringde polisen och anmälde honom för misshandel. det var rätt skumt. :)
sen var det en sjua (när jag gick i nian) som blev avstängd därför att hon hade mordhotat rektorn med en elborr.

2007-11-15 22:23
evlicee: stackars kille... gud straffar somliga väldigt snabbt=)

2007-11-15 22:24
evilcee P18

hahahahahahahahahah

2007-11-15 22:29
Evilcee

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH , jag håller på och dör, fyfan sikken skön snubbe alltså hahaha, shiiiit ... jag hade velat ha honom i min klass..=)

Jag blev oskyldigt anklagad för bråk i skolan , och så fick jag ha möte med biträdande rektorn , (hon e jude) , hon skällde ut mej , jag tog det som en man , .. sen när jag gick ut från dörren , sa jag tyst "jävla jude", hon hörde det , kallade in mej igen , ville anmäla mej för hets mot folkgrupp , jag bad om ursäkt, köpte en blomma, och två biobiljetter, ... =)

2007-11-15 22:32
haha fan vilken skön tråd ;)
 Haters gon' hate...

2007-11-15 22:33
Evilcee hahahahahahaha

2007-11-15 22:40
Hora, sa jag till min lärare. Eller inte direkt. Mnn det blev ett jävla liv. Första gången hon hade blivit kallad det.

Inte något man säger, men en gång när vi hade bild så skulle man rita en dröm, jag gjorde en gravsten med lärarens namn på. Det fick båda två lärare vi hade att börja gråta.

Jag var elak.
jagvillocksåhaenblog.com

2007-11-15 22:42
HAHAHA

2007-11-15 22:43
men en gång när vi hade bild så skulle man rita en dröm, jag gjorde en gravsten med lärarens namn på. Det fick båda två lärare vi hade att börja gråta.

hahahahahahahaha så jävla ond :D

2007-11-15 22:52
Min gamle svensk lärare var homosexuell och han drog nåt skämt om island riktat mot mig till hela klassen som om alla skulle skratta åt mig o så skrattade han sådär roligt åt sitt egna skämt, och jag fick spel och sa men din jävla fitta stick hem till bög borås o skratta istället! fick vg i svenska ändå =S..
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice
Poet

2007-11-15 22:57
lärare är ju ett förjävla pack alltså... för många iaf. Helt otroligt så många hjärndöda lärare jag har haft.

värsta är kanske att kalla nån hora eller fitta eller liknande. sa mest rakt ut att jag tyckte dom var helt otroligt korkade och hjärndöda, sa till nån Hoppas du inte kan få barn...
"life's a garden, dig it."

2007-11-15 23:06
värsta ? nee sånt gör man inte ..

min filosofi lärare erbjöd jag en bil mot g i hennes 2 kurser, hon tyckte jag skulle stanna kvar efter lektionenn så hon och jag kunde diskutera det one n one under bordet ...  hmmm

lost in skåne

2007-11-15 23:17
aannnaa F21
jag pluggar till lärare.... jag börjar bli rädd! =)

Haha samma här. Till idrottslärare dock så jag har möjligheten att lägga in oplanerade Coopertest när jag stör mig på eleverna ;P
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2007-11-15 23:32
HAhA dedär med gravstenen va ju fan skönt nästan så det är bud på o göra något sånt :)

2007-11-15 23:41
Midas är fan ondast hittils.. men Evilcee's var så jävla kul, hhaha.

2007-11-15 23:51
ooh kom på en sak som var rätt elakt till...

i 6:an hände detta

min lärare fick en unge så skulle vi skicka grattis kort te henne typ...
alla skrev något snällt men ja ville skriva"grattis! hoppas ditt barn mår bra.
synd bara att hon har dig som mamma" xD ahaha :D
men sen såg min andra lärare det och ville inte skicka de.

sen va hon och hälsade på med sin unge och så skulle hon gå och jag satt närmst dörren typ.
så gick hon ut o ja sa högt "yes idioten stack:)" och sen vände ja mej bakåt o kolla på min polare o han började asgarva jag bara "varför skrattar du?" han ba "HAHA hon kom ju in igen hon hörde ju va du sa hahah" ja typ något sånt :)

inte elakt men kul iaf

pz

2007-11-15 23:55
jag sa till min lärare att hon var den värsta lärare jag nånsin haft... sen gav en utläggning om varför jag tyckte det... hon blev ledsen...
What would macgyver do?

2007-11-15 23:56
När jag gick i 3:an sa jag inget dumt. Jag fes henne i ansiktet när jag inte fick dansa på bordet (anledningen till att fisen blev i ansiktet). Jag vet. Låter otroligt så jag förstår om ni inte tror på mig. Men jag vet... och det gör hon också. Haha, pluss klasspolarna som blev knäpptysta.

2007-11-15 23:59
B.N.B:

OBS: har sagt värre saker minns bara inte xD

ouf, tur! trodde en sekund där att du inte var thööögish.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-11-16 00:02
Shit, ni får råsundaskolan att låta som en dålig film där en ny lärare kommer till en dålig klass..
fullfjädrad när jag kickat en gås..