I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Din uppfattning om andra whoaiter!

Övrigt - Blandat

2007-11-02 14:17
kaptenkrok: men jag skapar aldrig inte uppfattningar om folk på nätet... Bara om de är trevliga mot mig. Resten skiter jag i..

Men jag kom på en till!

Daviden: Troligen den snällaste människa jag stött på. Genom go rätt igenom. Finns nog inget ont i den människan och om det fanns så skulle jag nog blir riktigt chockad! SKulle lätt vilja ha disneyfilms maraton med honom :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-02 16:45
KungenKrook

alltså, du har all rätt att tycka precis vad du vill om mig, men på vilket sätt ser jag ut som en gammal pundare?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2007-11-02 16:56
jag då ?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2007-11-02 17:12
MR-J
snubben jag alltid lägger märke till i Nattråden, men aldrig haft en jävla aning om vem han är här på whoa. mystisk med andra ord.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-02 17:18
Foerplay
Kanske gick du tekniskt program på gymnasiet. Gick ut med halvtaskiga betyg, fast det gör ju inget eftersom du inte tänkt plugga vidare. Dina polare fick dig att bli hiphop när du var i kanske 15-årsåldern. Jag tror också att du har en förkärlek för motorer. Kanske gillar du att köra skoter på vintern, men det är inget som du talar högt om.

Haha, nä seriöst. Har ingen aning om vem du är.

2007-11-02 17:23
krossad_anka F18

Whoas modell, hon är inte som andra tjejer, hon är nämligen het och vet om det !!

Hon är spontan och verkar alltid vara glad

Lillfrida

den där kaxiga tjejen som man lätt kan charma och få till en riktig trevlig prick

sen har vi han B.N.D eller vad han heter som dyrkar mig för min klädstil

Jackvegas

Humorkillen, räddar lätt en tråkig natt med sina roliga kommentarer!

BERÄTTA OM MI NU DÅ!

2007-11-02 17:27
MR-J

Glömde ju dig:$..

MR-J.. Jag drömmer om att det är Mr Jackvegas:D Haha..
Helskön snubbe fan, en jag lätt skulle kuunna hooka upp med köpa folköl & lira tevespel med(verkar det som ) Men vad vet jag:D
be the change

har redan berättat om dig mr-j. :)
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Moderator

kan bekräfta att mellanöl är oerhört soft, han är grym på alla sätt och vis. han är bättre än vad ni tror om honom och änsålänge har inget ont ord sagts.
Mabande tog nog hand om mig när jag var 18 på turné i stockholm och stimmade. kan inte återberätta mer än att han verkade lugn och rak och lätt att ha med att göra. motsatsen till mig den kvällen. Nickemannen är tuffare än ni tror, pratar mycket och är en riktigt skånepåg, klarar man en hultsfredsfestival nykter utan gnäll är jag imponerad...
Daviden är skittrevlig och herr berg är fan inte nykter :P

"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2007-11-02 17:29
Jag kan nog hålla med om att Herr Berg inte är nykter. Dock var inte jag den muntraste av människor när jag träffade honom i förbifarten men jag hade gärna hjälpt honom vid trångmålet senare på kvällen.

2007-11-02 17:37
Alla jävlar som BER om att bli bedömda: Pinsamma som få.

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-11-02 17:39
jag vill veta era tankar om mig:)

2007-11-02 18:01
chana_masala

Jag tror du är en sån som heter Glenn.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2007-11-02 18:02
Eftersom alla heter Glenn i Göteborg?
 DIF!

2007-11-02 18:09
"Överkåt snubbe som ser brudar som hans största problem."

haha frida det stämmer, fast tjejer är det bästa jag vet

Jackvegas ! vart bor du tv spel nästa va?

2007-11-02 18:16
MRJ-J , min pojkvän tyckte inte din beskrivning passade så bra.. Det går inte att få mig trevlig :)
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2007-11-02 19:13
haha det gör det väl ! jag tycker att du är trevlig inget mer ok ?

2007-11-02 19:20
Candide

Innan jag gjorde misstaget att gå in på hans blogg och se bilden på honom i badbyxor så trodde jag han var en poet som satt i rökiga caféer i paris och var vis.

krossad_anka

stor människa i liten förpackning med mycket mer livserfarenhet än vad någon kan gissa.

Mabande

en glassätande affrokille. mest för hans pres.bild.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2007-11-02 19:35
"Han får dagligen sexuella inviter från män, men avböjer dem på ett charmerande vänligt sätt."

aaaahahaha

2007-11-02 19:46
Lillfrida F17

förklara dig det går visst att få dig trevlig

2007-11-02 20:10
Men kan inte ni (Lillfrida med anhang) hålla er till Nattåden
 DIF!

2007-11-02 20:14
haha lillfrida är faktiskt trevlig ! Man tror hon är lite kaxig men vafan hennes kille snackar bara han ska va glad att ha en sån tjej

2007-11-02 20:23
phlegm och mabande är mina idoler.

Misery_chick hatar allt och alla, enda anledningen att hon finns på whoa är för att gå andra på nerverna. Hon sätter sig emot allas åsikter och försöker jämt bevisa att hon är bäst.

2007-11-02 20:30
Jeffi P2

jag kan inte komma på någon på whoa som jag hatar överhuvudtaget, jag försöker inte gå någon på nerverna och jag säger inte emot folk för sakens skull.

jag tycker inte heller att jag är bäst eller bätre än någon annan.

hej på dig förresten, vem är du?

2007-11-02 20:32
Misery_chick

Talk to the hand....

2007-11-02 20:34
artigheten själv ser jag...

2007-11-02 21:08
Vad negativa ni är.

2007-11-02 21:13
Kan ju säga att mellanöl är precis den sköna och underbara människan ni tror han är! : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2007-11-02 21:15
shunare P25

Mycket nära!

2007-11-02 22:33
Onödigt hatande på Misery_Chick. Hon verkar vara en relativt vettig person, som kanske inte delar uppfattning om många saker med andra whoaiter men förtjänar verkligen inte allt hat pga. det.
Still in the bridge

2007-11-02 23:06
Clydisch P21

Ryggrad är inte populärt på whoa när ägarens åsikt ej stämmer överens med den egna.
Look with your own eyes - See with your own mind

2007-11-02 23:29
Min uppfattning av Misery_Chick: Hon är annorlunda, inte på "Den coola killen tycker att jag är det"- sätt utan mer "Jag är annorlunda och jag står för det"-sätt.  Hon är lite av en ensam varg, inte för att hon måste, utan för att hon trivs bäst så. Hon kan läsa länge... och kan även kolla påtok förmycket på TV om hon är på rätt MOOD. Hon hatar Sport och dom flesta som gillar det... Hon hatar livet lika ofta som hon älskar det... och sist men inte minst sååå.....RÖKER HON!

2007-11-02 23:38
Vikktorius P20

rätt bra föruom några saker
jag spelade forboll på elitnivå tills mina knän pajade, gick fan idrosinriktad linje på gymnasiet, tack för det skruttiga kropp!

och försöker sluta röka på grund av hostan ^_^

2007-11-03 00:06
Du rökte OCH spelade fotboll på elitnivå?
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2007-11-03 00:11
KungenKrook 

Vi ska inte ställa för höga krav på damfotbollen...

2007-11-03 00:18
nej den var ganska grottig, det säger jag inte emot ^^

...men jag röke inte då.

2007-11-03 00:22
Krossad anka

jag kan säga att från och med idag känner jag krossad anka bättre

2007-11-03 00:41
MR-J hahahahahahha1!!!! du är för skön..

2007-11-03 00:48
du med baby :)

2007-11-03 01:43
Den eviga såpan på whoa, hehe.. Lär väl knappast finnas på andra siter skulle jag tro. Folk slåss, fikar, battlar freestyle och knullar med varandra vilt från vänster till höger på whoa men så länge folk är nöjda och glada, it's all good.. ;)

2007-11-03 01:47
Börjar det inte bli uttjatat att sitta och tro att misery_chick dödar getter i ritualer till mörkrets prins?

2007-11-03 01:50
ModernDrunkard P22

Så det har varit fler i whoas historia som trott som jag? Kanske ligger nån sanning i det vem vet.

2007-11-03 05:32
Ja eller så har ni det gemensamt att alla indianerna inte riktigt är med i kanoten.
Look with your own eyes - See with your own mind

2007-11-03 06:51
PenDragon P23

Så bara för att jag har en annan åsikt om en person än du har så gör det mig till en idiot eller vad är det du försöker komma fram till?

2007-11-03 10:33
alla som är trevliga är mesar
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Lyricist

2007-11-03 11:14

Mögelfar: Har livlig fantasi, men går fan inte snacka seriöst med på msn. Skriver som fan på nätet, men säger bara "tjuuuu" irl.

Krossad_anka: Har kompisar vars pojkvänner har fräna bilar! Går på stranden med snygga killar typ varje dag. Är lite smyggangsta!

Sen orkade jag inte mer...

2007-11-03 11:19

Misery Chick- Sååååå nära! haha

2007-11-03 16:56
PenDragon & Mästerkatten
Visa personer som brukar komma med vettiga svar och förklaringar. Är väl medvetna om hur smarta de är men väljer att inte skryta om det.

GAIA
Lugn och stabil individ som gillar att analysera och reflektera mycket. Tycks kunna ge svar på alla världens stora gåtor. Bjuder ofta på mystiska leenden.

phlegm
En lustig filur med cool stil och udda intressen. Ser honom sittande på en mysig café med stora färglada solglasögon och en bok i handen. Tänker mycket på livet och delar gärna tankarna med sin omgivning.

krossad_anka
En lagom snygg tjej som gärna visar upp sig för alla. Älskar när andra fjäskar för henne och att få komplimanger är det bästa hon vet. Dock kamoufleras det väl med hjälp av hennes vänlighet och den enorma social kompetensen.

amfetaminpsykos
Personen som tycks vara mycket intellektuell och har ett helt förråd med "onödig fakta" i huvudet. Kryddar gärna svaren han ger med en nypa sarkasm/ironi.

chana_masala

Tänker fyra gånger innan han säger ingenting.

Candide & fimp
Gillar dessa personer av någon fortfarande okänd anledning. De verkar bara vara  två sköna filurer.
We remember Køge Bugt!

2007-11-03 16:58
20kr 

tänkte precis skriva samma om amfetamin
Gillar den ironi han har

2007-11-03 17:57
20kr, haha gott betyg det där