Din uppfattning om andra whoaiter!
Well, man har ju ofta en uppfattning om de som är aktiva och syns här på whoa och jag tänkte det kunde vara kul att berätta vad man tänker o tror om ens medanvändare här på forumet :) Och kom igen nu, inga negativa och tråkiga grejer! Jag börjar:Nickemannen Jag har en helt klar bild i huvudet av hur han ser ut! rätt kort och blondt hår, gillar rollspel och är den sympatiske pajasen i sitt umgänge. Har alltid något klurigt att tillägga i konversationer osv.Misery_chick Hon är intellektuell och har ett stort mått integritet. En rätt mystiska människa som är svår att läsa av och som säkert tänker länge och väl innan hon svarar på en fråga. Tror hon har en galen sida också, hon är nog ett riktigt partylejon!Krossad_anka Hon verkar hemskt gullig och vänlig! tror hon är supersocial och mycket trevlig att fika med!Xavante Ser honom framför mig som en sån där figur som fanns på det där jättegoda godiset när jag var liten...hm, kommer inte ihåg vad det heter! Hur som helst, tror han gillar rött vin och filosofi och är en sån där som har svar på alla ens frågor. jaja,det får räcka for now, jag uppdaterar nog snart! jag har en massa små tankar om vilka många här på whoa är, hihi! Hit me!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
oj, haha, ursäkta mig för alla stavfel! jag blev så inne i det!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
fan nu kommer jag inte på något vettigt om någon fastän jag tycker mkt olika om massa här. hm...
What I said, yo!
LoRia njaeh, jag är inte så mycket av ett partylejon alls är jag rädd, inte socialast i stan.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Det där lät... riktigt... ytligt. Tur att Jag inte blev beskriven.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kommer inte heller på något vettigt faktiskt.. Kanske får sova på saken :)
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Dags för ännu en tråd där folk som nöter fingrarna av sig på att skriva meningslösa saker i meningslösa trådar får sina 15 minuters internetfame?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det behöver inte vara något vettigt:) som nilsL poängterade, mina uppfattningar är totalt ytliga och inga djupgående analyser med research och källförteckning liksom. Om jag nu överhuvudtaget skulle ägna mig åt sån människoforskning skulle det inte vara på whoaiter. kom igen, släpp loss nu!
ModernDrunkard I princip, ja. Haha
What I said, yo!
amfetaminpsykos, mixarn!
misery_chick, vasstjej som vet vad hon tycker och inte den som är rädd för att sticka ut!
Llmll, galen tjej!
men åh, vilka neggon ni är! det fanns ingen djup tanke bakom detta, var mest bara nyfiken. jaja..
Jag ber om ursäkt, jag hatar ingen som har skrivit eller nämnts i tråden än, så no offence gott folk. Vänta bara tills kötthövvena börjar hagla in i tråden!
mellanöl verkar vara en skön lirare. Vet inte varför men har aldrig sett honom (till skillnad från de flesta andra på whoa) skriva något som jag finner absolut idiotiskt. I Politikforumet är mina favoriter Mjauv och mästerkatten. De är bland de få användare som verkar vettiga. MATSHINZE gillade jag också men han blev tyvärr bannad.
Still in the bridge
Whoaiter vore ju bäst att analysera, underligare beteenden får man leta långt och länge efter. ;)
Nickemannen kommer sluta som mormon, och bo i kollektiv. Ser han som en "hel-go" kille i kofta och skagg. Misery_Chick ar ganska reko, innerst inne. Hon ar den som bestammer i forhallandet och gillar fargen rosa, i smyg. Hon vill ha massa barn. Fifi e enbart mysko, och kort. PenDragon gillar japan, hanger pa helgon, och spelar formodligen WoW, och innan dess DoD. Sucker for japanskor, och gillar manga. Klar sig i klanning.
Qana haha din vålnad! Du bara dyker upp hipp som happ, vaddå kort förresten? Jag är väl inte kort heller! pffft! Qana är en lustig karaktär, synd att han inte hänger som han brukade hänga i ghettot JAOooao
What I said, yo!
Blir det inte roligare om man dumpar ett namn och alla sedan får ösa ut sina fördomar på denne
Lillfrida Hon spenderar så mycket tid vid whoa, vet inte om hon har något liv:D Men hon är social som bara den & väldigt rolig faktiskt :) .. Glad person helt enkelt..Klockan12, Pigeon, osv Skitsura verkar dom nästan vara hela tiden här på whoa. (sidan är ju som den är) Men i verkligheten tror jag dom är 2 riktigt schyssta snubbar, iallafall klockan12.. Hans stil är schysst.. + & ! Som bill & bull, galna jävlar tror jag.. HahahaKrossad_anka Kolla på mig jag är snygg & har en jäkla hylla.. Ne men hon verkar vara en social typ av sig, kanske ingen man vill fika med men kanske ta en öl med :D haha
be the change
Mellanöl verkar vara en helt jävla skön snubbe, vet inte varför jag tycker det, skön stil kanskeAmfetaminpsykos Säger alltid något vettigt i dom flesta trådarna..Mabande Jag tror han sitter hemma & läser lexikon dom timmarna han INTE är inloggad på whoa. För den snubben kan ALLT om ALLT. Det är galet.. Dock så tror jag att han är en jävla partypingla när han börjar häva sprit ;) Presidenten på whoa, hah :)
be the change
Mellanöl Verkar som fler säger helskön kille :D! LoRia sådär lite.. trög å seg menrätt go trots allt! JackVegas- fnittraren
!! :)
Herr_berg tror jag är en nykter alkolist med ett sunt heroinmissbruk som verkar gilla att måla tavlor (lite som han heroinisten i heros) och ofta bjuder sina vänner på ett gott skratt och har svårt att ta livt på allvar..
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Laurelisse F20 AH! Hon är nog den ultimata partypinglan! En sån som man inte vågar gå på krogen med för hon är skitfull hela tiden:D Helschysst brud tror jag, jäkla söt iallafall :D
be the change
Ordet "partypingla" borde utgå från det svenska vokabuläret. Fjorton år, hb och iq < 70 är mina direkta associationer...
PenDragon gillar japan, hanger pa helgon, och spelar formodligen WoW, och innan dess DoD. Sucker for japanskor, och gillar manga. Klar sig i klanning. Haha, sug! ^^ 2 rätt av 7 dock! Att jag gillar Japan hänger dock ihop med att jag bor där... och bor man där kan man inte annat än gilla japanskor. Din britt!
Look with your own eyes - See with your own mind
storpajsarn verkar vara en jävla skön snubbe med bra musiksmak och stort kunnande inom de genres han är inne på.mabande kan en hel del om diverse saker. dock är han ganska jobbig.midas dryg som fan
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Clydisch
en finne. mitt i plytet på whoa. en snubbe som fått storhetsvansinne för han är moderator. rensar upp i trådar när det väl händer något kul på whoa.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Haha vafan?!
be the change
Jag är alltid dålig på att uppfatta folks personligheter osv. Så stå ut med detta :DJackVegas: Trevlig kille som är social och har humor..MR-J: Överkåt snubbe som ser brudar som hans största problem.Pajja : Livade upp whoa :) Snäll, trevlig, social, rolig.. schysst på alla sätt. Nu orkar jag inga fler :)
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Jag undrar hur det kommer sig att folk kommer ihag just dom har personerna som namns? Gor dom san impact har sa att folk helt enkelt kommer ihag dom?
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
engstarr är ett riktigt pucko. trög i huvet på alla sätt. fungerar dåligt i sociala sammanhang, är hela tiden på gränsen till nervsammanbrott och det syns tydligt på hans stressiga sätt. tvekar alltid. bygger fortfarande lego trots sina snart 21 åretna är otroligt pinsam. klarar knappt att se på tv helt själv utan att göra bort sig totalt. säger fel saker vid fel tillfälle, snubblar, tappar saker, ramlar ofta när han cyklar, får jämt motorstopp med bilen, slår fel nummer, tar på sig kläder avigt och så de hamnar i fel ordning... etc etc etc.
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Dj_sina är den i gänget som alltid vill diskutera, surfar runt under jobbtid på aftonbladet och andra nyhetssidor för att ständigt hålla sig uppdaterad och har alltid något att tillägga i alla diskussioner. Blir irriterad om han förlorar en argumentation. Laurelisse innan jag kände henne trodde jag hon var precis som hon faktiskt är, snurrig, varm, och spontan. Det jag inte trodde men som jag sedan fick reda på var är hon har ett otroligt djup och är intelligent som få..och en jävel på att networka! FuelDog Försöker vara jävligt dryg och en "mr. iknoweverything" men i själva verket tror jag han är en riktig mysgubbe och fett rolig att festa med.
Den enda jag känner ifrån whoa som jag aldrig har träffat i värkligheten är Amar och hon diggar jag för att hon har så eldig personlighet och så mycket kärlek och värme. Big up!
Ingen som har nagot att saga om mig? Nagon?.....naha...suck =)
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
Haha, tack för den CiL.
Still in the bridge
det enda jag kan nämna är att anfetaminpsykos verkar kunna allt.
den här tråden börjar likna "vem tycker du är snygg på whoa?"-tråden.
Amfetaminpsykos Grabben som vet allt om allt och verkar vara en riktigt skön kille. Osvensktiger Verkar ha ett oändligt förråd av vinyler.
...och det är det som är så fint med whoa!
Jag kan säga er att Mellanöl inte e någon skön snubbe... Ringer flertalet gånger mitt i sexakter och sånt när han e på fyllan :P hehe nej han e soft..
Omae wa jowai
Misery_Chick, eller vad fan hon heter: Hatar tjejen. Hon vägrar insé att hon har fel, när hon har det, vilket jag tycker mig se relativt ofta. Hon verkar skum. Ser ut som någon gammal pundare. Men vem är jag att dömma. Hon är kanske jättetrevlig, men jag tror inte det. B.N.B, killen som rövslickar alla. Skriver vad han tycker, någon med lite Whoa-status kommer in, och då har han ändrat åsikt och håller med honom, tills nästa kommer o.s.v. Håller med ovanstående om att Amfetaminpsykos verkar veta allt och verkar vara ganska skön och rolig. Och eftersom jag tog Mögelfars ord, så får han också nämnas på min lilla lista! :)
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Oj, kom en till innan jag skrev klart. Ovanstående = Mögelfar.
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Hahha vad kul att folk stör sig på mig :D <3 kärlek till er! Loria & Laurelisse: Två tok söta flickor som jag gärna skulle vilja hänga med! Öla, fika, chilla. Vad som helst! Tror att jag verkligen skulle kunna ha kul med de. Mögelfar: En av de gladaste människor jag snackat med. Han har alltid för sig nya idéer och även om konversationen är aptyst så livar han alltid upp stämningen på nåot vis förr eller senare ändå. Skulle gärna vilja softa med honom och presentera min väninna som är hemligt kåt i honom för honom. Hmmmm.. Ja, han skulle jag vilja öla med! Fan vad kul dte skulle vara!
Moderator
2007-11-02 13:40
TenFingers Får ligga med vem han vill, när han vill, hur han vill. Gemensamt för alla hans erövringar är dock att de alla tänker "Det här är första gången jag ligger med någon som har mer smink på sig än mig". Han får dagligen sexuella inviter från män, men avböjer dem på ett charmerande vänligt sätt.phlegm Går runt hela dagarna och funderar på saker som han sedan formulerar till en text i huvudet. Då och då fnissar han till. Ibland för extra lyckad formulering, men lika ofta när han kommer att tänka på alla som kommer bli vansinniga när han lägger upp sitt färdiga alster på whoa.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
JackVegas- Flummig människa
KaptenKrok var ju verkligen onpoint angående phlegm och TenFingers. Jag tror också att phlegm är den killen som alla förväntar sig att inte få ligga, men får ligga mer än någon annan. Utom TenFingers då.
Still in the bridge
JackVegas Snubben som var "cool" i mellanstadiet, gjorde dumma saker hela tiden och skulle alltid vara värst, började röka för att det var coolt och gjorde allt för att vara cool, söker alltid uppmärksamhet och vill vara i centrum, men folk tycker bara att han är jobbig!Mabande Lugn snubbe, kan nästan lite för mycket men är fortfarande en vettig person, när han väl flippar ur så får man akta sig!Amfetaminpsykos Garvar åt allt, störd i huvudet men fett soft! Jag lär ha rätt på alla:/
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
hur uppfattar ni mig då :)
Rafael> för att han är en ruggig ugglig italienare som vet hur man festish
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Fan jag vill ha mer åsikter om folk! :(
Moderator
2007-11-02 14:14
Ge fler åsikter om folk då.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick