I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Saker man "ska kunna" fast man inte gör det?

Övrigt - Blandat

2007-10-25 09:41
Snara: Står du där och skakar hand i luften lite diskret, för att ta reda på vilken som är höger?

2007-10-25 09:54
Gör väl inget att man inte är så smart, det viktigaste är väl att man är trevlig av sig och sånt

Men jag har feta probs med huvudräkning

2007-10-25 09:55
blasta: nej tokfrans, jag vet nar jag ska skaka hand men om jag ska visa vagen och sant eller av annan anledning maste valja mellan hoger och vanster ar det hart:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-25 11:53
kan inte vissla !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-25 12:49
Säger som LEGENDEN
Sjukt dålig på att minnas namn.
Siffror är min grej, kan minnas sifferkombinationer upp till 10-15 st. Kompisars Shurgard-koder, mobil nummer osv.
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!

2007-10-25 13:28
sjukt dålig på grammatik och nær de ska vara dubbelbosktæver, aven sær skrivning;)
hejja

2007-10-25 14:03
multiplikationstabellen haha, kan upp till 6ans i huvudet tror jag, sen are kort

2007-10-25 14:06
Som någon nämnde ovan så är det månader jag inte kan. Tacka gud för mobilen!
I live my life one videogame at a time.

2007-10-25 14:08
kom på några saker till, jag är sjukt dålig på att koncentrera mig på saker som jag inte väljer själv och på att hålla käften när nåt irriterar mig.

2007-10-25 14:28
Namn ar min svaga sida. Ar mycket battre pa siffror osv.

Sen om jag ser en film en kvall, sa har jag glomt bort hela handligen dagen efter. Sjukt.

2007-10-25 14:38
Jag kan inte heller multiplikationstabellerna utantill. Förstår inte varför de försökte lära mig det. Jag kan däremot räkna ut allt som ingår i dem utan problem.

Ok, svenska landskap. Jag kan inte lära mig dem. Helt omöjligt. Någon som kan rabbla upp alla?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-10-25 14:42
Matte överhuvudtaget är itne min grej allt,tar stopp så fort nån ens säger matte
Wa wa wee wa!

2007-10-25 14:46
haha shit, knyta skorna? nää iuförsig spå äre ju de lika sjölvklart att kunna som vänster/höger osv :P

äre bara jag som äter med gafflen i högra handen trots att jag är höger hänt?
BAHA!

2007-10-25 15:26
jag har problem med att förstå ganska grundläggande fysik. men med de problem andra i tråden har känner jag mig åtminstone normalbegåvad.
Rehab is for quiters.

2007-10-25 15:35
candide: hur många ska det vara?

Norrland:
Lappland
Norrbotten
Västerbotten
Ångermanland
Jämtland
Medelpad
Härjedalen
Hälsingland
Gästrikland

Svealand:

Dalarna
Västmanland
Uppland
Värmland
Närke
Södermanland

Götaland:
Dalsland
Bohuslän
Västergötland
Östergötland
Småland
Gotland
Öland
Blekinge
Skåne

2007-10-25 15:36
& halland hehe

2007-10-25 15:37
vill du veta vilka städer o sjöar som ligger i respektive landskap också, det kan ag nog också. Helt onödigt nu när internet finns...

2007-10-25 15:41
Jag brinner för saker i en kvart. Sen blir det jobbigtr och jag vill lägga av. Sen så vet jag inte vad som är för mycket, respektive för lite heller.
The Dude minds!

2007-10-25 15:46
Min brorsa är roligast på sånna där saker, han är så lat att han inte bryr sig om att lära sig sjukt grundläggande grejer. Han kan inte månaderna tex, jag skrattade nästan ihjäl mig åt hans försök att svara på frågan: vilken månad börjar året med. Och så kan han inte klockan, förutom digitalt. Man kan inte säga kvart i tre till han. Man måste säga 14:45.

2007-10-25 16:12
IDIOT!:

Jag käkar med också med gaffeln i högerhand. omöjligt att pricka munnen med vänster hand!
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora

2007-10-25 16:18
Jag har problem med Matte B. Men med tanke på att folk knappt kan räkna ut vad menyn på mcdonalds kostar här med miniräknare så känner jag mig lugn.
dumåsteröka(hasch)

2007-10-25 16:24
knäppa med fingrarna, vissla, stå på händer sen har jag jävligt svårt att se ett seindfeld avsnitt för det är så jävla tråkigt
det där fick mig o skratta iaf haha

ja kan inte vissla, höger o vänster glömmer ja bort, måste typ tänka till lite extra för o komma på det..

sen kan ja inte runka med en hand heller
https://soundcloud.com/invalida

2007-10-25 16:25
Vilka som är vokaler och konsonanter...

2007-10-25 16:25

Fidelista F23

Analoger klockaer kan jag, men kan ek Multitabellen eller va fan det heter, kan alfabetet men jag far tanka efter i slutet. Jag ar 29 ar gammal och absulut inte kand som trog bland vanner och omgivning och har aldrig hammnat i tubbel pa grund av mitt "Handikap".

Sa jag ser inte vad som ar sa fel med att alla inte ar lika bra pa sakerna som du tar for givet? kan saker namna en massa "enkla" saker jag ar bra pa som du suuuger pa. Men varfor skulle jag det?? alla ar ju olika.

En sak som jag borde vara bra pa men inte ar att komma i tid, fast jag vet att jag e har svart for att komma i tid sa lar jag mig aldrig av mina misstag. :(
GO!!!!!!!!!!!!

2007-10-25 16:28
kan inte hela afabetet, multiplikations-tabellenm alla månaderna i ordning,de är typ de

2007-10-25 17:04
''sen kan ja inte runka med en hand heller''

HAHAHAHHAA!
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi

2007-10-25 17:07

Ordklasser har jag skitsvårt för. Vet fortfarande inte vad ett verb är om jag inte kollar upp det.
Jag vet heller inte vilka bokstäver som är konsonanter och vilka som är vokaler.
Ska jag kunna skilja på öst och väst måste jag tänka öst som i ö som i höger, och väst som i ä som i vänster. Norr som i Norrland=Upp och så är det bara syd kvar och därför måste det vara ner.
Höger och vänster var svårt innan jag kom på "höger hand hälsar"

Jag är ett riktigt retard på sådana saker.

2007-10-25 17:18
oh, jaa verb, substantiv och adjektiv är skiiitsvårt!!!!
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi

2007-10-25 17:19
brainstorm P18

men där har du fel, för jag är väldigt smart! :)

2007-10-25 17:20
Och jag kan heller inte mammas eller pappas födelsedag...mars nångång och juni någongång...
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi

2007-10-25 17:28
detta är ju orsaken till varför det svenska folket är så snyggt! höhö

jag kan inte någon geografi, kan inte månaderna något vidare men jobbar på det, kan inte am pm på klockan, kan inte färger särskilt bra

2007-10-25 18:52
EmCi_Emm F18

Haha fick ni aldrig lära er ramsan:
Verb är något som man gör, startar, svänger, tutar, kör!
 DIF!

2007-10-25 18:59
ah shit komma i tid har jag gjort 5 ggr i hela mitt liv, lite av en tidsoptimist men den största anledningen är att jag inte vill lämna det jag valt att göra.

2007-10-25 20:17
Johnny-V8 P28
Jag tror du satte allihop. Har för mig dom ska vara en 24-25 stycken.

2007-10-25 21:35
Jag är inget vidare på att lyfta mig själv, t.ex. om jag hänger nånstans och ska ta upp mig med hjälp av händerna så behöver jag oftast hjälp, och det konstiga med det är att jag kan lyfta min kroppsvikt, men jag kan inte lyfta mig själv helt enkelt.

Jag är inte bra med kartor heller, eller komma ihåg födelsedagar.
Would I shit you? You're my favourite turd.

2007-10-25 22:02
ja det verkade stämma. var bara lite osäker på om öland verkligen var ett landskap, men det är väl kanske så att de också hör till kalmar län.

sjukt att komma ihåg det där sen jag var 10 år.

fråga mig inte om centralasien bara, fanns bara sovjet när jag lärde mig det ;)

2007-10-25 22:15
dj_universe

Det var meningen som en slamkrypare, men visst, mkt otydligt.

BC99

woot?! det tänkte jag inte alls på ^^
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*

2007-10-26 09:29
1. blåsa tuggummibubblor
2. knyta skorna på det svåra sättet, jag kör fortfarande den varianten då man gör två öglor som man sedan knyter samman till en rosett
3. ha en snygg namnskrift. min ser ut som en 12-åring som försöker styla med att den kan skriva "M" med skrivstil.

2007-10-26 09:50
geografi är jag skitdålig på, vet inte vart länder eller städer ligger.
månaderna har jag problem med som alla andra säger.
huvudräkning kan jag inte för fem öre, kan knappt matematik överhuvudtaget.
och precis som tack_för_fisken P20 så knyter jag skorna genom att göra två öglor som man gör en kärringknut av
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2007-10-26 11:00
haha verkar som alla på whoa e lite retard iaf :)
BAHA!

2007-10-26 11:19
cykla utan händer, alfabetet
Graffiti is like music for your eyes.

2007-10-26 11:30
Min körskollärare sa att 3 av 4 kvinnor har svårt för höger och vänster - jag är en av dem...

Kan knappt stå på ett ben - hålla balansen är svårt öht.

Logik, ofta väldigt enkla grundläggande saker, får jag inte ihop alls.
Fysik blir därmed som grekiska för mig.
Why the fuck can't emcees emcee no more?

2007-10-26 11:41
IDIOT

"Ja tex som mig, jag kan fan inte hela alfabetet alltså....pkqr kommer jag till sen tar de fan stopp..." Testa att rabbla igen så kommer du kanske upptäcka att "k" befinner sig något tidigare i alfabetet. :)

2007-10-26 11:52
Jag kan inte cykla. Över huvud taget.
This is how we do in the XR2

myspace.com/birchstreetproject

2007-10-26 11:55
är det bara jag som tänker på att  k inte alls kommer efter p? ;)
"pkqr kommer jag till sen tar de fan stopp"

2007-10-26 12:05
Nej det är inte bara du, cirka 10 personer har påpekar samma sak...
Why the fuck can't emcees emcee no more?

2007-10-26 12:14
ah. ok. jag är nog lite halvblind =P

haha.

2007-10-26 12:15
jag är undersköterska, och ska kunna ta blodtryck.
det kan jag verkligen inte.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2007-10-26 12:19
Jag är sämst på höger/vänster, kör ofta med uttrycken hit och dit istället. Jag kan inte snöra skor rätt, har en vän som gör det åt mig.
Matte överlag, det är värdelöst...geografi...

Men sen kan jag inte lära mig enkla lösenord.
Vi säger att jag får lösenordet AjXy23iJdM av skolan, då lär jag mig det på två gånger istället, för byter jag till boll så glömmer jag det.

2007-10-26 16:54
Jag skriver otydligast i världen, såvida jag inte lägger tid på det och köttar ordentlig skrivstil.