Analoga klockor och att använda flash och dreamweaver
This is horrible, and yet, strangely erotic
att veta vilka plagg i en affär som är tjej-och killkläder Samma här alltså.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
apelsinjos F19 Ordlista eller telefonkatalog? Man har väl dator med internet.
Ner med alfabetsordningen!
My oral illustration be like clitoral stimulation
har väldigt svårt att sätta dom fyra sista månaderna i ordning om jag inte får tänka efter en stund... Jag hade det förr också, tills jag såg att deras första bokstäver bildade ordet sond, som i rymdsond. Man måste bara hitta sitt sätt att komma ihåg det.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Har absolut ingen koll på datum och liknande, ibland.
Dålig på att hålla mina nyårslöften.. Som att sluta röka.
all 'bout the bluntrap
Vilken sida besticken ska vara på
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bestick - kortläsare - september/november . lär mig aldrig. Mitt korttidsminne är helt paj så namn/ansikten kan jag aldrig komma ihåg. Minst en gång i veckan kommer det fram någon typ och säjer ngt i stil med "Hej Tiffany, känner du igen mig?" Lika pinsamt varje gång! Har ännu inte lärt mig knyta skorna på rätt sätt. gör en fuksvaritation de få gånger jag måste knyta skor. säker massa fler grejer som jag inte kommer på nu.
Tüffü was here!
Förnamn (efternamn är jag grym på) Känna igen ansikten (det har kommit upp samma person tre gånger til mig nu utan att jag har känt igen henne) Multiplikationstabellen Sveriges geografi Analoga klockor är helt omöjligt numera Vissla har jag aldrig kunnat osv osv.
Mikael Söderlund was here!
Promotor
2007-10-24 22:36
Har alltid haft problem med dehär har aldrig lagt på minnet vilket som kommer före sommarn höst-vår? förutom det, så kan ni kalla mig "mister IQ"
jag kan inte skriva skrivstil
Promotor
2007-10-24 22:44
va? jag KAN inte skriva skrivstil
Enda anledningen till att jag kan lirka ihop lite skrivstil är för att det var viktigt för min mellanstadielärare att kunna, men seriöst. Finns det folk som använder riktig gammalgsskrivstil numera?
jag kan inte heller skrivstil..Jag kan inte heller göra en kullerbytta :(
work some magic
nää, bara en del saker i skolan. men trodde alla kunde det utom jag? haha, så var det i grundskolan iaf, haha!
Promotor
2007-10-24 22:49
haha ursäkta "dumförklaringen" isf... Men jag trode helt ärligt att ALLA kunde skrivstil? :P Var viktigt på lågstadiet att man skulle kunna det innan man gick ut 3an iaf...
månaderna som nån sa, kan icke nummren på dem!
Producent
2007-10-24 22:52
tosi, jag haller med. jag tycker det är jättekonstigt! jag trodde jag var sen som lärde mig analog klocka i ettan pa lagstadiet
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Jag kan bara placera in tre månader rätt på finska (och snackar typ flytande). Har problem med höger och vänster (och fick idag höra att det är jättevanligt att tjejer har problem med det?) Vet inte skillnaden på real och nominell ränta efter 55 fina poäng på Handels. Det är very simple, men jag kan det inte. =) Kan varken vissla eller knäppa med fingrarna.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Aa jag med har verkligen svårt med månaderna :/ Kunde inte alfabetet så bra förut heller, men det kirrar jag nu!
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Kan inte knäppa fingrarna med vänster hand.
Sen är jag grymt kass på namn. Och inte kan jag räkna heller. Buhu. I such.
Jag kan inte;- hjula eller kullerbytta - plus, minus, gånger & delat (dvs INGET inom matte!) - månaderna - hur många dagar det är i varje månad - knyta skorna jag är så jävla inkompetent!
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
ooh, jag kan heller inte knäppa med fingrarna kom jag på.
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
jag kan inte heller göra kullerbyttor..
Hahaha. Stava kan jag visst inte heller. SUCK!! inte such.
Siffror, riktigt dålig på det. Klarade Matte A med buller och bång. Men jag kan tala nästan fem språk och kan typ nästan varenda jävla lands huvudstad.
At the gates of Eternity...
Multiplikationstabeller Minnet brister oxå. vokaler och Konsonanter ...Ska väl lära mig om jag kommer ihåg det.
Jag har ingen personlighet
ehh, pkqr?
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
bc99 kuala lumpur? Trinidad&tobago? Seyshellerna? kirgistan?
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Ja kan inte mycket, kan knappt alfabetet, multiplikationstabellens suger ja på, när ja ska skriva ord med che(?) ljud så vet ja inte om de ska va ti eller si typ, suger på datum och månader, allmänt mattematik, grammatik och sånt, städer suger jag på också. Sen kan ja inte mitt eget mobilnummer, kan inte saker som är viktiga typ, jag kan min kompis finska farmors telefonnummer men inte mitt eget:/
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
_Bajsaren P7 Kuala Lumpur är inget land. Det är Malaysias huvudstad
* De löser sig sa gubben och sket i badkaret *
Haha, jag bara älskar den här tråden. Jag har efter två år utan plugg börjat känna att mitt intellekt sinar, men det verkar ju fan inte vara nån fara efter att ha läst den här tråden. Så gulligt.
dj universe kanske var det som var haken ^^... har vissa svårigheter med kärnfysik
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
är rätt dålig på att halsa ren sprit, sen kan jag inte knäppa med fingrarna..
Kan inte äta med gaffeln i vänster hand.
Hah ja kom på nu att jag kan inte skära mat, har ingen aning om vilken hand jag ska ha bestickena i, så jag "skär" med gaffeln:)
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
svensk geografi. jag känner i princip bara till länet jag bor i.
Jag kan inte heller knyta skorna, skriva skrivstil och sånt. Men jag är glad iallafall och det är jag glad för...
...och det är det som är så fint med whoa!
Mitt lokalsinne försvinner när det blir mörkt ute, detta är dock inget "problem" i sig då det finns GPS, mest intressant :) Detta gäller endast vid bilkörning.
Jag är dålig på namn, multiplikationstabellen efter 5an, kan inte knäppa fingrarna på högerhanden lika bra som på vänsterhanden - vilket är konstigt då jag är högerhänt och jag har ganska risigt närminne.
What I said, yo!
min högra hand och närminne kan inte kopplas samman, det är två olika saker för den som inte förstod.
What I said, yo!
Svårt för huvudräkning, uselt lokalsinne, dålig på att komma ihåg namn, kan inte vissla, kan inte knyta skor som "vuxet folk", kan inte simma (rädd för vatten), kan inte äta med gaffeln i vänsterhand, inte särskilt kunnig gällande svensk geografi, kan inte göra en kullerbytta, kan inte köra bil... I'm "special". :P
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Bajsaren : Men lönt att testa mig här på internet där jag kan kollam upp svaren hur lätt som helst! Du får sätta mig på prov in real life en gång :)
At the gates of Eternity...
kan inte hoger och vanster om jag inte far tanka efter hahaa
Snara: Höger är den handen du hälsar med. :)
jag vet, men maste tanka enda, sorgligt nog:D