I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ljugande flickvänn

Övrigt - Blandat

2007-10-24 01:17
Men för fan... Vad är det egentligen flickvännen har gjort sig skyldig till?

1) Gått på en fest där det finns killar.
2) Eventuellt pussat en kille på kinden.

Är något av det ett brott? Nej.
Är något av det otrohet (enligt en frisk människas definition av ordet)? Nej.
Är det i själva verket helt normalt, något man gör om man lever ett normalt liv, singel eller ej? Ja.

Att hon sedan ljuger om det säger mer om killen än henne själv. Att hon ljuger är en presumtion om att killen skulle bli upprörd om han fick veta att hon gjort dessa saker. Att han skulle bli upprörd för att hans tjej lever ett normalt liv.

Slutsats: trådskaparen är en svartsjuk yalla och förhållandet är rejält ruttet.

Och ni killar som på allvar menar att han ska göra slut (eller till och med spöa henne) för denna "lögn"... wtf?
Killar ljuger dagligen om betydligt värre jävla saker än det där. Vi kollar porr, vi ser tjejer på bussen vi skulle vilja sätta på, vi tycker att våra flickvänner tjatar för mycket, vi saknar gamla ex ibland osv. En jävla massa saker vi undanhåller för tjejer eftersom de skulle "ta det på fel sätt", men som genast kommer fram på fredag kväll när grabbarna är samlade och ölen står på bordet.

Hycklare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-24 01:18

Jävlar va mellanslagsfunktionen funkar bra på whoa numera.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-24 01:32
Killar ljuger dagligen om betydligt värre jävla saker än det där.

Vet inte vad som är "värre" eller ej, men jag tror rätt få ljuger dagligen faktiskt... hur många tjejer frågar sin kille om de skulle vilja sätta på en tjej på bussen t ex? Visst kan det vara nån vit lögn ibland i speciella fall, men att utmåla hela det manliga könet som vanelögnare är ju lite att ta i.

Jag tycker verkligen inte det är ok att hon ljög om en sån där sak, som sagt är något fel i ert förhållande. Ta reda på om det beror på dig eller henne.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-10-24 01:49
mästerkatten 
Killar ljuger dagligen om betydligt värre jävla saker än det där. Vi kollar porr, vi ser tjejer på bussen vi skulle vilja sätta på, vi tycker att våra flickvänner tjatar för mycket, vi saknar gamla ex ibland osv

hittade du inga bättre exempel? haha herregud vafan...
BAHA!

2007-10-24 02:48

mästerkatten: Wow, vilket ufo du verkar vara. Antar att du har gjort en studie som visar att de flesta killar tycker det är ok att deras tjejer pussar andra killar på fester, som du kan backa upp ditt uttalande med; angående vad som är en normal definition av otrohet och inte vill säga.

I mitt fall hade "brottet" varit både pussen och lögnen. Ganska enkelt, en puss på snubbar fyller ingen funktion enligt mig, och det får min flickvän respektera ifall hon vill vara tillsammans med mig.

Sedan är det ganska självklart i mina ögon att man aldrig någonsin ljuger för sin flickvän eller pojkvän. Din syn på lögner verkar dock jävligt snedvriden. Du menar att hon ljög enkom för att hon visste att han skulle bli sur? Det är ganska lätt att vända på det och säga att det enbart berodde på att hon själv visste att hon gjort fel mot honom.

Och till sist, jag kollar på porr och ljuger inte om det för mina flickvänner, varför skulle jag? Jag säger till min flickvän om hon tjatar för mycket, och har jag flickvän så sitter jag inte och fantasiknullar andra brudar. Sist men inte minst, jag har aldrig någonsin varit i ett förhållande och saknat ett ex.

Du är verkligen fel person att ge en "normal" definition av saker och ting, då du verkar bete dig som ett jävla djur i dina förhållanden.

Vem är du, tjänsteman?

2007-10-24 07:24
De va mej hon pussa :)
Jalla idiot systemet stänger snart!

2007-10-24 09:57
slå henne... det ända rätta :P
Omae wa jowai

2007-10-24 11:18
Men lösenord är väl också en  tjej eller minns jag fel?

Det är fel att ljuga för sin partner i ett förhållande handlar de om tillit annars är de inge förhållande

2007-10-24 11:27
men alla verkar ju tro det är en kille

2007-10-24 12:14

Hahaha.. de är precis sånt här som är anledningen till varför förhållande suger :)

2007-10-24 12:21
Soheil P23 : Verkligen de bästa på whoa sen länge, klockrent svar haha :)
BAHA!

2007-10-24 14:11
Soheil:

Om du anser det vara att bete sig som ett djur att pussa nån annan på kinden är det nog du som har konstig syn på förhållanden...

2007-10-24 14:19
Det verkar fan som att folk inte kan prata med sina flickvänner.

2007-10-24 15:06
En fråga jag måste smyga in är då ; varför ljuger unga brudar om att festerna dom alltid ska på är bara tjejfester när båda parter vet att det bara är bull?
riktiga män väger över 70 och röker blunts på toan.

2007-10-24 15:24
Rätt dumt att ljuga om det när man vet att det finns bildbevis på det

2007-10-24 15:37
om trådskaparen är tjej är hon lesbisk då ?
SKU - SKU - SKULASON!

2007-10-24 15:49
maran P3 `: vi kan ju alltid hoppas =))
BAHA!

2007-10-24 16:16

Refused P27: Du verkar ha missat vad jag syftade på helt och hållet. Var snarare det att han fantasiknullar andra brudar på bussar, ljuger om att han kollar på porr och saknar gamla ex jag hade i åtanke när jag kallade honom för ett djur. Var inte det ganska uppenbart?

Och som överklassbarn sa; om det är en "skitsak" (som många tjejer säger att det är) så kan ni väl offra den skitsaken för den ni är tillsammans med? Eller nej, då är man ett kontrollerande psykfall; för visst fan ska man acceptera att skitsaker är viktigare än en själv?

Vem är du, tjänsteman?

2007-10-24 18:38
Soheil P23: Men om det nu är en skitsak varför ens göra de? jag skulle inte uppskatta om min brud hade sprungit runt o pussat folk på kinden till höger och vänster!
BAHA!

2007-10-24 18:40
IDIOT P21: Va? Det var väl just det som var min poäng? Varför ens göra det, alltså.
Vem är du, tjänsteman?

2007-10-24 18:41
Soheil P23 : läste lite för snabbt där :P sorry....
BAHA!
Sångare

2007-10-24 19:47
IDIOT: Jag har inte skrivit något syftningsfel i min text, läs den igen.

Jag har inte ens brytt mig om dina egna erfarenheter och har inte ens kommenterat  den biten av din text, eftersom jag inte syftat något utav det jag skrivit endast mot dig.

Promotor

2007-10-24 19:49
Samma sak har hänt mig, dock erkännde hon själv istället för att jag såg en bild... Men det var också bara en "tjejkväll"... Vist, vi e fortfarande tillsamans, men nogfan tar hon sina konsekvenser...

2007-10-24 20:16
Optimistisk P18

vad var konsekvenserna då?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Promotor

2007-10-24 20:39

1. Hon blir ofta påminnd om att hon gjorde det (mest för att visa henne att jag inte har glömt och inte förlåtit)

2. Alltid bra sätt o få henne tyst när hon påstår att jag kollar in andra.

3. Att hon gjorde "misstaget" den enda (och första gången) hon drog på fest utan mig, så har hon slutat sticka själv, eller lika ofta föreslåt att vi ska ut o festa..

kanske inte så mycket för konsekvenser.. men, man måste nog stå i våra skor för att förstå..

2007-10-24 20:55
Optimistisk P18

"1. Hon blir ofta påminnd om att hon gjorde det (mest för att visa henne att jag inte har glömt och inte förlåtit)

2. Alltid bra sätt o få henne tyst när hon påstår att jag kollar in andra."

...de där gör det svårt för mig att förstå varför hon inte lämnat dig.

2007-10-24 21:38
Optimistisk P18 : Visst fan gjorde hon fel men du kan ju inte komma dragandes med det alltför länge...hon kommer tröttna då! antingen förlåter du henne elelr så duimpar du henne....
BAHA!
Promotor

2007-10-24 22:20
Misery_chick 
Kanske kanske, men hon satte sig själv i sitsen, om hon inte trivs med det så är det upp till henne, men som tur är så är hon ganska logisk av sig

IDIOT P21
Inte för att dra egna slutsatser, men du verkar inte ha vart med om nåt liknande?

En sån grej, sätter alltid sina spår, och det är sånt man aldrig glömer! Och börjar hon snacka om att jag kollar in andra, o att hon inte litar på mig pga det, klart som fan att jag tar upp det som hon har fått mig att gå igenom?
Jag kommer aldrig dumpa henne, och jag kommer säkert lägga det åt sidan den dagen jag kommer åt raggarjäveln som hon strulade med! Så det är bara en tidsfråga...

Men jag kan säga med nästan 100% säkerhet, att hon älskar mig, jag älskar henne.. Och ingen av oss skulle kunna lämna varann för en sånhär ------Engångsförteélse------ Trots! att denna är en jääävligt stor grej för mig...

Promotor

2007-10-24 22:30
Jag kom på att jag hade skrivit konsekvenserna så att dom kunde uppfattas fel..

Det jag skrev fick er antagligen att tro att jag är typen som trycker ner min flickvän så att hon känner sig mindre värd än vad hon är.. Men NEJ det var inte så jag menade...

Jag menade att:

Om hon anklagar mig för att kolla på andra tjejer, så kan jag säga såhär:
Nej jag kollade inte på någon tjej, du inbillar dig, men vilket fall som helst så är väl kolla, bättre än det du har gjort eller?

Hon påpekar ofta att hon inte kan lita på mig!
Och det beror på att hon är svartis, och jag råkar ha en hel del tjejkompisar (dock inga jag umgås med)
Då kan jag komma med frågan:
Vem har bevisat bäst, vem som kan lita på vem?

/Caffo

2007-10-24 22:32

Skrik på na

Mikael Söderlund was here!

2007-10-25 02:24
Optimistisk

jag undrar också varför hon inte redan lämnat dig
Idag är jag farlig

2007-10-25 02:30
Soheil:

Fantasier gör väl knappast någon till ett djur, även om de är dirty. Handlingar kan lätt göra det, men jag ser inget djuriskt alls i det mästerkatten skrev.

2007-10-25 03:07
misery..

det gör det svårt för mig, att du alltid ska ta de som gjort fel till försvar.. vilket råkar vara tjejer som ljuger och bedrar.
Tavlor - Väggar
WWW.DR-FACELIFTER.COM

2007-10-25 03:08
Refused P27: Jag förstår inte riktigt vad du försöker komma fram till; jag tycker det är vidrigt beteende att ljuga, fantasiknulla andra och sakna sina ex. Tycker du det är okej, så kör hårt. Självklart tycker du inte det är att bete sig som ett djur, om du själv lever efter samma principer.
Vem är du, tjänsteman?

2007-10-25 09:40
Optimistisk P18

"Om hon anklagar mig för att kolla på andra tjejer, så kan jag säga såhär:
Nej jag kollade inte på någon tjej, du inbillar dig, men vilket fall som helst så är väl kolla, bättre än det du har gjort eller?

Hon påpekar ofta att hon inte kan lita på mig!
Och det beror på att hon är svartis, och jag råkar ha en hel del tjejkompisar (dock inga jag umgås med)
Då kan jag komma med frågan:
Vem har bevisat bäst, vem som kan lita på vem?"

är inte det där att trycka ner?
nästan så man hoppas att tjejen drar.

enike

"det gör det svårt för mig, att du alltid ska ta de som gjort fel till försvar.. vilket råkar vara tjejer som ljuger och bedrar."

när har jag någonsin försvarat otrohet?
när har jag sagt att det är bra att ljuga?

det där får du gärna backa upp på något sätt.

och vadå gör det svårt för dig?

2007-10-25 10:15
Finns allt för många pojkar på Whoa, var män vafan! sluta va sånna mesar och spring in här och fråga vad ni ska göra när bruden kör runt med er! hon ser eran osäkerhet och därför gör hon vafan hon vill för ni kommer ändå inte göra nått åt saken!
Du är inte 35 och har 2 barn med henne, dumpa skiten! ta en ny! få lite relations erfarenheter nu när du är ung och inte när du är en gift samt pappa och tycker att du och din fru borde "börja träffa andra".
och vem fan är du?

2007-10-25 11:22
bryt nacken på henne med hjälp av en golfklubba?

Ne på allvar, litar du inte på henne ska du inte ha en sån relation med henne heller. Något döljer hon, och kanske har hon rätt till det, vem vet hur det ligger till mellan er.
 http://www.myspace.com/murderdem
Moderator

2007-10-25 12:51
Det känns som att man kan lägga ett standardsvar på alla såna här trådar.

Prata med din partner.
Förklara hur du känner och uppfattade/uppfattar situationen.
Fråga hur din partner uppfattade/uppfattar situationen.
Lyssna på och försök förstå varandra.
Skjut undan ditt ego och eventuella stolthet du känner att du måste försvara, såvida dessa inte är viktigare än förhållandet.
Försök lösa problemet/situationen tillsammans.
Om det inte funkar, gå skiljda vägar.

Eller bli tillsammans med misery_chick så kanske ni lär er veta hut.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator

2007-10-25 12:53
Åh ja just det, och försök bortse från era impulsiva känslor.
De är förmodligen helt egobaserade, subjektiva, förbiser helt alla eventuella omständigheter och är allmänt fel.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-10-25 15:48
Soheil:

Hade du läst det jag skrivit hade du vetat att jag kritiserat mästerkatten just för det där. Men det betyder inte att det är att "bete sig som ett djur" t ex att sakna någon man spenderat en stor del av sitt liv med, det är ju helt absurt. Tycker du det ser jag inget ologiskt i att du skulle tycka att det var djuriskt att pussa andra på kinden heller.

2007-10-25 16:07
Liar liar pants on fire. Kan hon ljuga för din en gång kan hon göra det igen, och kanske ljuger hon om något allvarligare den gången.
My heart lives in my vagina.

2007-10-25 17:00
Vart nånstans står det att det här har hänt trådskaparen?

2007-10-25 18:03
Word kaptenkrok!
Förutom att det du sa var väldigt klokt så tycker jag väldigt många liknande trådar översvämmas av killar som skriker "DUMPA HENNE!!!" Med risk för att låta som en riksfjant så ger man väl fan inte upp en person man älskar så lätt?
Först tycker jag det vore lämpligt att snacka om saken och om det visar sig att det fortfarande känns fel så kanske det borde ta slut.

2007-10-25 21:37
tjejer asså
de hundra första åren är värst

2007-10-25 21:48
asså vafan vadå bara en puss på kinden?
om man pussar någon (förutom när man säger hej eller hejdå) så är man otrogen. om man pussar någon betyder det ju att man vill något med den personen? jag tycker denna bruden verkar sjuk. och alla ni som säger att det bara är en puss är lika sjuka fan..

2007-10-25 23:20
Bullen X1

jag kan faktiskt inte riktigt se en puss på kinden som otrohet.
vad vill man med en puss på kinden? skulle tippa på helt olika saker beroende på sammanhang. jag är inte speciellt pussig eller kramig av mig så om jag pussade någon på kinden skulle det innebära att jag var full och sentimental.
men generellt tror jag faktiskt att det framförallt är en vänskaplig gest, ibland en pose på partybilder, och i vissa fall kanske någon slags romantisk invit.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2007-10-25 23:43
Bullen X1

så är det för dig i dina förhållanden, det gör det inte till någon sorts allmän regel.

2007-10-26 00:02
DitchTheBitch!!!!

2007-10-26 00:20
sälj henne

2007-10-26 00:55
det var nån som sa det självklara svaret ovan, typ:

"hoebitchass, skalpera och ät upp fanskapeT!
eller så släppa å gå vidare, är lite från person till person."
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba