I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ljugande flickvänn

Övrigt - Blandat

2007-10-23 16:52

ljugande flickvänn

ey yo! vill bara veta hur folket här skulle reagera om din flickvänn sa att hon skulle på en fest med bara tjejer. Sen dagen efter frågan din flickvänn om du skulle bli sur om hon pussade nån annan på kinden och du säger att det inte skulle spela nån större roll och frågar om hon gjort det och samtidigt frågar om det var några  killar på festen, hon svarar nej på båda frågorn.Dagen efter det så frågar du igen hon blir då sur och påstår att du tjatar. Senare samma dag så sätter du dig vid din dator och surfar runt lite och ser en bild med din kvinna   som pussar en annan man på kinden på den "pojklösa" festen.

vad skulle ni göra med eran flickvänn?

2007-10-23 16:55
jag skulle inte gjort något med henne. jag skulle bara frågat varför hon inte sa något... och sen ignorera henne för faaan!
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen.
// Dansk_BB
Sångare

2007-10-23 16:58

Fråga henne om varför hon känner att hon måste dölja sådant för dig. Du kanske inte litar på henne? (Redan innan detta hände.) Du kan är för svartsjuk så att hon inte kan slappna av på en fest med andra killar? Varför ljög hon?

2007-10-23 17:04
ja pussen är ju ingen katastrof men att ljuga sin pojkvän rakt upp i aniktet e ju sjukt

2007-10-23 17:09
dumt av henne att ljuga om det, tror hon att du är en svartsjuk galning som skulle sätta en yxa i snubbens dörr eller nåt kanske?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2007-10-23 17:11
hoebitchass, skalpera och ät upp fanskapeT!
eller så släppa å gå vidare, är lite från person till person.
((MAAD))

2007-10-23 17:16
"I'm gonna buy me a pistol
just as long as I'm tall
I'm gonna shoot that rounder
who stole away mah gal"

nä, hade typ sagt att det var barnsligt och framför allt onödigt av henne att ljuga för en sån grej och tillfogat:
"När jag ljuger för dig är det i alla fall om ALLVARLIGA grejer!"
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!

2007-10-23 17:25
Varför vill hon inte nämna killarna på festen från första början? Är det något i ditt beteende som gör det? Är du svartsjuk och kontrollerande?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-23 17:35
det är hon som är sjuk, vad är det för sak att ljuga om?

2007-10-23 17:36
finns ju ett par grejer i bakhuudet som gör hela saken värre

2007-10-23 17:37
det är hon som är sjuk
Om du tycker så är väl valet ganska lätt, eller hur?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-23 17:39
Eh, Lögner spelar la ingen roll, Vem ljuger inte för sin respektive?
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"

2007-10-23 17:50
timmy nikodemus,lägg bara ner...

2007-10-23 17:51

Dumpa henne dogg, For det forsta sa ljog hon 2 grr, sen har hin sakert gjort mer an att pussa killen (killar) pa kinden for jag tror hon fragade om du blir sur for att hon tankte att det finns en liten chans att han hittar bilden pa naten for hon va val med veten att nagon tog en bild.
GO!!!!!!!!!!!!

2007-10-23 17:56
lösenord

"finns ju ett par grejer i bakhuudet som gör hela saken värre"

vad för grejer?

2007-10-23 18:04
Äh, hon hajade väl att du skulle bli svartis och valde att inte berätta i ett svagt ögonblick. Gnäll lite på henne och glöm det. Nu har du ju one up på henne. Be henne köpa dig en tröja så är ni kvitt.

2007-10-23 19:17
drop her
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign

2007-10-23 19:24

jag personligen skulle suttit anhållen för kvinnomisshandel as we speak...jävla slyna jag kan se henne framför mig stå o  ljuga en rätt upp i ansiktet, mmm hora

Jag fiser THC !

2007-10-23 20:18
Kanske inte var de ändå hon gjorde den kväll? Men jag säger: Konfrontera henne!!

2007-10-23 21:30
Du e ju fett keff asså, det är en puss på kinden vafan.
Orka grina.

2007-10-23 21:40
Empire 

du kanske missade att han grinar över att hon ljög?

2007-10-23 21:44
Rest

HAhahahahhaha ja döööööör =)

dumpa henne, fuck pussen, hon ljög

2007-10-23 21:46
TYPISK TJEJ.

Sådär är som allihopa. Dumpa skiten skaffa ny tills du blir tvungen att dumpa den med, så funkar det i livet helt enkelt..
work some magic
Sångare

2007-10-23 21:55
Vilken jävla nivå ni håller, grabbar. Ni är riktigt pinsamma. Den enda bilden jag får upp i huvudet när jag läser era inlägg är: Svartsjuk, kontrollerande, våldsam, dåligt självförtroende, maktbehov.

FRÅGA henne VARFÖR hon ljög, varför känner hon att hon måste ljuga för dig, ligger problemet i grunden hos dig eller hos henne? Och en puss på kinden, det är inget att gråta över, jag pussar mina killkompisar på kinden med antingen min sambo bredvid mig eller någon helt annanstans. Vi litar på varandra och jag är inte hans ägodel, jag är en människa.

2007-10-23 22:02
bara jag som inte hann med i texten?
Poet

2007-10-23 22:11
Jag orkar inte riktigt kommentera i den här tråden, då jag vet att Misery kommer jump my neck :P

Men självklart är det fel av henne att ljuga. Snacka ut med henne, om du känner att detta är ett beteende som kommer kanske upprepas (lögnerna alltså) så kanske det är dags för att "VI SEEES DÄR!" som vi säger här på Lindängen.
At the gates of Eternity...

2007-10-23 22:11

om jag vore du skulle jag dumpat henne det ögonblick hon sa att hon skulle gå på en enkönad fest. vilken tönt! vad är det för en fest? med bara tjejer menar jag. shit.

put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2007-10-23 22:13
BC99 P24

jag vet vad du tänkte säga, din taliban! ^_^
tro inte du kommer undan genom att vara tyst...
Poet

2007-10-23 22:20
Misery Chick: Jag? Taliban? Haha jag är inte ens muslim för fasiken! :P

Trots våra meningskillnader gällandes synen på förhållanden så tycker jag du är skit soft faktiskt! :)
At the gates of Eternity...

2007-10-23 22:23
Skulle själv ha blivit sur och sen frågat varför hon är så trög som förstör förtroendet jag har för henne igenom att ljuga om nått sånt!
..!.._{-,..,-}_..!..

2007-10-23 22:25
Jag hade nog koncentrerat mig på att sköta skolan, för av din text att döma går du och även din flickvän i åttonde klass...

2007-10-23 22:28
magnolia_ F18 : fan snackar du om kvinna? hon har ljugit han rätt upp ansiktet 2 ggr? ok slå tjejer gör man inte men om jag nu känner ert kön rätt så är detta bara toppen av ett isberg! dumpa fanskapet med andra ord....
BAHA!
Sångare

2007-10-23 22:35
IDIOT: (Du förtjänar ditt nick) "om jag känner ert kön rätt.." hör du inte hur det låter? Finns det en manual för hur just kvinnor som kön är? Kan den här pojkvännen hon har kanske betett sig på ett sånt sätt som fått henne att inte våga vara ärlig? Han kanske misshandlar henne psykiskt, verbalt, vilket som, varje gång hon pratar med en kille? Självinsikt kallas det, och tyvärr, det saknar du.

2007-10-23 22:36
mystic- P23
Oavsett, det är en jävla puss på kinden.

2007-10-23 22:41
magnolia_ F18 : shit det där med nicket, fan vilken hipp tjej du måste vara alltså! nej det finns absolut ingen manual, det skulle ingen på denna jord lyckas skriva för att ingen vet hur ni fungerar! det baserade jag på egna erfarenheter!

Jofan visst fan kan de va så att hennes pojkvän är en svartsjuk jävel, men det verkar faktikst inte vara så i detta fallet om jag får gissa!

och vad vet du om att jag har självinsikt? vaaaaaart i texten kan du tolka det som att jag inte skulle ha de? herregud, gå o klipp dig!
BAHA!

2007-10-23 23:04
word på brodin1
work some magic

2007-10-23 23:05
''Get your self a gun'', ITs all about trust. Skulle inte lita på tjejen mer iaf. Ljuga o ''typ'' vara otrogen är det värsta jag vet.
Verkar oxå som om hon söker uppmärksamhet.

Det är väl som om att du frågar henne, om hon blev sur om du satte på nån tjej på en tjejlös fest?

(stavfel?)
Jag har ingen personlighet

2007-10-23 23:11
slå henne
 Some say they expect Illuminati take my body to sleep

2007-10-23 23:18
utmana henne på strid

2007-10-23 23:21
Vad hjälper att slå henne? Hooka någon av hennes vänner och fråga om hon blev sur? Straffffa hennes vännner.
Jag har ingen personlighet
Sångare

2007-10-23 23:26
IDIOT: "hur NI fungerar.." you're doing it again. Fattar du inte att det är individuellt?!

Ja, om du får gissa ja, men var då lite open-minded och förstå att det finns fler möjliga svar.

Självinsikt behöver man nog om man klandrar andra ("kvinnorna" i detta fall) hela tiden och inte kan analysera sig själv först, istället för att anta att alla andra gör fel.

"Gå och klipp dig"? Du verkar ju jävligt inne och hipp du med.

2007-10-23 23:27
gör samma sak :) Säg att du ska på fest med bara killar så "råkar" det vara tjejer med, och du "råkar" pussa den på kinden och någon "råkar" ta kort på er och "råkar" lägga ut den.

eller så pratar du med henne, antingen eller liksom.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2007-10-23 23:36
magnolia_ F18 : Ok men i ALLMÄNHET ni!

"men var då lite open-minded och förstå att det finns fler möjliga svar." Sa jag nånstans att min tolkning var min enda? tycker kanske att det är du som borde va lite mer "open minded" och kanske förstår att detta inte var min enda tolkning. sen att jag tyckte att den tolkningen passade bäst så...

"Självinsikt behöver man nog om man klandrar andra ("kvinnorna" i detta fall) hela tiden och inte kan analysera sig själv först, istället för att anta att alla andra gör fel. "

"Hela tiden"???
vad har denna tråden med MIG att göra? jag har relativt god självinsikt ska du veta, sen om du nu baserar de på att jag sa att det va genom mina egna erfarenheter jag gav svaret så vet du absolut inte ett jota om vad det är jag menar med det elelr vad jag varit med om eller hur? tycker du verkar ta en hel del saker för givet.....jesus

BAHA!
Sångare

2007-10-23 23:39
IDIOT: Du behöver inte hetsa upp dig.
Nej du sa inte det, men du kände dig tydligen tvungen att svara på mitt inlägg, då jag hade en annan tanke.

Jag syftade inte endast på dig när jag skrev "Hela tiden" jag syftade på människor i ALLMÄNHET.

Nej, hade jag tagit saker för givet så hade jag inte antytt att det kan finnas flera förklaringar.

2007-10-23 23:39
Jag hade mest undrat varför hon ljög..

2007-10-23 23:46
magnolia_ F18 : Du verkar juh ta för givet att jag är en dokm som "hela tiden..."! då får du lära dig skriva på ett sätt som visa vad du menar! hetsa upp mig? nej nej :)

Nej, hade jag tagit saker för givet så hade jag inte antytt att det kan finnas flera förklaringar. det går att ta mer saker än givet serru, tex som att du tar att mina åsikter/erfarenheter är på ett visst sätt......
BAHA!

2007-10-23 23:55
Empire 

Igen, det är inte puss,kram,sex,hångel som är problemet. Det är att hon har ljugit

Om det nu inte är så jävla stor grej så ska hon väl inte behöva ljuga om det, tragiskt att såfort någon tjej ljuger eller är oärlig så är det plötsligt killens fel som är såå "kontrollerande" "svartsjuk" , yada yada.

2007-10-24 00:01
Vissa här inne är sådanna jävla pajasar.

Är man kontrollerande för man inte tycker ens tjej ska ha fysisk kontakt med andra killar? Vad är poängen i att pussa någon man inte är ihop med?

Sedan är det ganska uppenbart att det inte ens handlade om pussen i sig, utan om att bruden ljög.

Är man kontrollerande om man inte accepterar lögner också eller?

Vissas syn på förhållanden är så jävla lös och vidrig att jag vill spy på er.
Vem är du, tjänsteman?

2007-10-24 00:10
"om jag nu känner ert kön rätt"

HAHA otroligt nice 

2007-10-24 00:28
Tjejer är överskattat, manligkärlek är den bästa!
 Some say they expect Illuminati take my body to sleep

2007-10-24 01:11
Pussen är en riktigt bull grej, lögnen ännu värre. Jag hade blivit arg och besviken, och hon hade fått jobba för att återfå mitt förtroende.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.