I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

töjning av öron?

Övrigt - Blandat

2007-10-16 18:00
easyskanking P20

jo du har rätt. många skiter i att tänka att där finns det ocks kroppsvätskor och även där kan man få en massa problem. Jag är extrem när det gäller sånt. ;) antar att man vet för mycket för att inte bry sig.

Dansk_BB hahahaha :) skönaste anledningen ever!

det där med Bepanthen... vissa gillar det och andra inte. jag körde stenhårt på Helosan på mina tattoos och rek. till andra också, men sen så slutade jag tåla det. Då testade jag bepanthen utan att tänka mig för, trots att jag visste att det innehåller ullfett. Då svullnaden armen upp och tatueringen skrynklade ihop sig. det såg ut som en 90-årings handrygg. jag slutade med det och började med den bästa salvan som finns när det kommer till tattoos, enligt mig, om man är känslig. det är inte riktigt en salva och den är inte lika fet som resten av salvorna. Eucerin oparfymerade bodylotion. Underbar! har alltid en flaska hemma. sjunker in snabbt och enkelt också.

btw... finns en bodymod tråd där vi kan diskutera sånt ju :p
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2007-10-16 18:11
jag har 8mm, *skyyt*

men  nu har jag tröttnat på dom, ehhhh..

jag tyckler itne du ska göra.. det är tråkigt att ta ur dom sen. får då ser örat missbildat ut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-16 18:14
dom drar ihop sig snart ska du se ;)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2007-10-16 18:20
ja, åtta millimeter drar ihop sig. vill du göra större storlkear kanske du ska tänka igenom lite.

jag tycker förresten det är rätt stiligt med igendragna hål om man haft töjningar i mindre storlekar, 15-20. det ser ju bara grymt ut.

2010-09-04 15:35
jag ska töja 6mm kan man töja i denna ordning då?

2mm
4mm
5mm
6mm
och vänta en månad mellan alla ? :)

2010-09-04 16:29
amen för fan... förstör inte öronen nu.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2010-09-04 17:24
Riktiga coolingar töjer inte, de gör en dermal punch

METAL!
My heart lives in my vagina.
Moderator

2010-09-05 01:19
Orka skapa en ny användare och uppa en tre år gammal tråd.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-09-05 03:07
Det kan inte vara en ny användare bara då som hittat till vårat fina forum?

2010-09-06 11:57
hade glömt att jag ens startat denna tråden.. har fortfarande knappt ens töjt öronen.
orka uppa denna tråden, gör en ny istället.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2010-09-16 00:58

har inte koll på nåt av det där men undrar bara om John Butler i videon där (Vita killen med hatt och blå skjorta) har töjt öronen eller om det bara är ett vanligt "örhänge".
Om det bara är ett vanligt örhänge som råkar vara stort, nån som vet vart man får tag på såna.

tjutju
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "