Haha jävlar vilken klumpfot! Nu e ju inte biomech nån stil jag e så förtjust i men det blir nog bra! Lite offtopic: Har HoP kopplingar till Hells Angels eller e d bara jag som fått för mig det?
grymt att folk kör lite biomech, inte min stil men helt klart skulle det vara roligt att tatuera det på andra..
tack för fisken: återkommer med lite tips hinner ej nu..
min senaste målning:
ett par texter:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Quirk SAY WHAT?! har fan ALDRIG hört eller sett någon som har fått en sådan svullnad efter en tatuering, oavsett placering. det där ser ju helt sick ut, jag hade ju grinat sönder mig om jag hade varit du även om jag hade fått höra att det ingick i spelet, haha. jag som ska gadda mig på foten som nästa.... hur ska jag våga?! inte för att jag kommer göra i närheten av så mycket som du gjort men ändå! :S
När får vi se DINA tats Joel?
Joel413 Jag vet inte vad jag ska skriva längre, du är så bra att jag lixom inte kan säga hur bra du är längre..
jag håller med phatie, Joel är verkligen he-e-e-e-elt awesome.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
The Matt: hehe! är inte så intresserad av att flasha dem men orkar jag fota några nån dag så lägger jag upp dem.. tack!
Joel413: Vad är målningen på för något?
akvarellpapper
Joel413 P26 HAHA vilken härlig! som en enorm gnuggis! ^^
hehe! den ser dock större ut än den är på korten men ja..
junkgirl: skildrar du ålderns höst i din tatuering?
i care because you do
Joel, var håller du hus och hur fixar man en tid hos dig? Du är helt sinnessjukt grym, allt du gör faller mig verkligen i smaken.
Och skulle du ha någonting emot att fixa till några old-school grejer utan färg?`har några som är halvklara, inte färglagda, men ingen tatuerare jag snackat med har varit villig att göra klart dem.
Var inne på Evil Twins igår och enbart max som tar emot nya bokningar och det gör han i juni nån gång. Väntetiden är minst 1.5 år :( De måste ha fullt upp iom den jag skulle göra hade han gjort på max 30-40 min
tokfan: jag jobbar på no fear tattoo i göteborg, att fixa en tid är så enkelt som att skicka ett meddelande med detaljer så kommer vi överens om något.. är ju självklart mindre förtjust i att göra klart andras jobb, det är rätt trist och det är därför du blir nekad men jag kan kika på det och är det inte för trista grejer det handlar om så visst.. vi kan ju se vad man kan göra med det iallafall.. skicka ett meddelande eller kom förbi studion på karl gustavsgatan 28 i Vasa om du bor i göteborg..
Joel Helt fria händer och göra en sleeve för rätt pengar är något för dig kanske? Jag har kollat dina grejer och gillar vad jag ser. Problemet blir dock massa resor för mig.
9-1
tänkte höra mig för lite om king carlos i sthlm, någon som har erfarenheter där ifrån eller annan information att dela med sig av?
Qiurk P22 Haha din fot räddade min dag. Satt precis och tyckte synd om min armbåge som blev så satans svullen efter all färg som gaddades in där. Men din fot tar fan priset. Haha bästa på länge :)
Keep crushin'!
Svitz: Var där och la en ny kontur på en gadd som läkt riktigt dåligt. De var väl trevliga och sådär, vad ska jag säga.. De verkar riktigt duktiga på japanstuket med drakar och sånt men det är inget som intresserar mig så det är svårt att bedömma riktigt.
"Billig" tattuerare i Malmöområdet? Jag är ute efter text i Helvetica av någon form.
Louder haha har du inte lärt dig något i tråden? Ett flertal personer har gjort liknande inlägg och det blir alltid samma svar "skit i billigt, bättre med duktiga. betala hellre en slant extra för bra gaddning än en dålig som du får leva med livet ut" hehe :P
Ja. Men som sagt. Helvetica.
Är ju visserligen lite rock n roll med halvtaskiga gaddningar. Om du pallrar dig förbi Umeå kan jag gadda dig gratis Louder.
Svitz : Tummen upp för King Carlos! Calle är en av de bästa när det gäller japansk stil.. och Jolly Jonny är grym på old school, men även asiatiskt..
Calle
Jonny
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
tack för svaren. Filbunke, jo har varit inne och kollat lite på deras hemsida + att jag droppade förbi i torsdags, Maria hade en tid i slutet av maj så tror att ja kommer köra på den, så läker tatueringen lagom till sommaren drar igång.
från vänster till höger:
Kolja. Dario, East street tattoo.
Makrill. Micke, Infamous tattoo
Abborre. Ian, Classic tattoo.
Rehab is for quiters.
Råcleana! Gillar du o fiska blir den tôrra naturliga följdfrågan?
näe jag gillar fiskar bara. särskilt estetiken i gamla biologiboksbilder.
Rehab is for quiters.
i see i see.
Precis klar med första sittningen på tigern.
åh, clone . du finns fortfarande :) haha! fina fiskar också :)
Fett crustified ! Lust att lägga upp bilder på dina armar också?
tack för fisken: Ska bara ta några vettiga kort, lägger upp dom imorgon kväll.
clone P24 det där var mig stiliga tatueringar! kommer det bli mer?
Fint! Nice med Spawn. Såg faktiskt filmen för någon månad sedan och den var osedvanligt dålig.
tack för fisken: Sjukt dålig men estetiken i serien e nice.
fa-an va snyggt
Käft då.
Joel413 P26 Lust att göra din sista bild som du målat som ryggtavla på mig? ;)
en liten cover up:
Misery Chick: Det finns en stor chans att det blir så. Vet inte riktigt var än bara, hade gärna gjort underarmarna, men får för mycket sår där från jobbet.
Rehab is for quiters.
hunnych -
jag levde för kicken , precis som du