angående arbetsintervju.. än så länge har jag inte försökt täcka tatueringarna, men har å andra sidan inte så mycket på armarna. men kan tänka mig att jag kommer försöka dölja det på arbetsintervjuer i framtiden då jag har planerat att skaffa betydligt mer kladd på armarna.. men sen är det ju bara propert att ta på sig en skjorta ändå..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
http://www.herrbitter.blogg.se/
gjorde häromdagen, hehe! blodig och svullen då den är färsk men ni hajjar..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Joel413 Kul motiv, och den var fin.
någon?
http://www.herrbitter.blogg.se/
Joel nu kanske jag är korkad, men vem är det på bilden? alltså, motivet?
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Doktor_Humor: det är David Brent, chefen i serien the office..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
joel ah, nice. popeye va ascool! :D
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
jag tyckte väl att det såg ut som Ricky Gervais.. haha, skön idé till en tatuering.. bra gjord också! och ja, Popeye-tatueringen var fresh!
Joel Shit! Du har ju blivit rrriktigt grym på ingen tid alls! Du ska helt klart få karva i min hud, heeelt klart! Var är det du sitter nu igen?
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Kan bara hålla med föregående talare, Popeye å Ricky e ju helt sinnes! Kommer boka tid efter somaren!
tack!! sitter på No Fear Tattoo i Vasastan i Göteborg..
frågeställning: hur mycket vågar man blanda stilar? om man, som jag, är en sucker för både asiatisk stil och oldschool/newschool.. hur mycket vågar man blanda? kan jag till exempel dedikera en arm till asiatisk stil och den andra till oldschool? eller bör jag skrota den idén direkt? vad tycker folk?
Har lite kvar på den. Gjord av Elin Lowen - Karl-Lee Tattoo Lund
Keep crushin'!
Filbunke: Old School/neo traditional funkar grymt ihop med japanskt, en japansk arm + rygg går utmärkt ihop med old school på retsen av kroppen.. New school funkar sämre ihop med annat tycker jag.. jap + old school delar mer gemensamma rötter och är mer lika stilmässigt och tekniskt..
uppar tråden med dessa..
gjorde denna på en kompis idag..
skiss för tatuering åt en polare som utvecklades till en liten tavla.. själva motivet kommer göras på kompisen i helgen..
Jag har tänkt att tatuera mig i Oslo. Mina planer är att göra tatueringen i färg. Någon som vet om det är snordyrt i Oslo och om man kanske sparar på att ta bussen till göteborg och få det gjort där?
K.I.S Killaz In Suits
Moderator
2009-05-14 22:57
Bild på gadden som kenneth i delsbo började göra på mig för snart 3 veckor sedan =) bilden är tagen dagen efter.
INTE KLAR som ni ser...Det enda som är klart är strumpbyxorna, resten är bara snabbt skuggat än så länge. o ansiktet, överkropp o skor är bara linjer än så länge. Men på måndag så ska vi göra klart den :D LÄNGATAR, men saaaataaaan va man kommer få härda :)
//TW
gjorden denna på en snubbe igår.. känns som jag tog ett hopp i min utveckling, sjukt kul..
Producent
2009-05-15 11:17
ooh, den senaste var sjukt snygg! coolt med håret.
Ok. flashar väl liiite av min hud då.
By Jonas Uggli. Gbg
By Peter Lagergren, malmö
By Daniel Santoro, New York
Fika finns inte på engelska.
By Peter Lagergren, Malmö. Så!
rupus fan vad coola. hjorten var ju hur fet som helst!
rupus håller med föregående talare, hjorten är helt sick!
Ja, hjorten var riktigt spejsad!
Moderator
2009-05-15 12:35
Jag stämmer in med föregående talare; hjorten var riktigt spejsad! Joel413, jag har sagt det förr och jag säger det igen: fyfan vad grym du är! Senaste dödskallen var sjukt snygg! Hur många tattoos har du gjort so far? Du verkar utvecklas snabbt som fan :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Hjorten var fresh som fan. Joel: Dödskallen var fresh som fan också, känns som att du utvecklas flera steg i taget, nästan lite för snabbt ;)
One Love
Lejon
Har kanske redan lagt upp men ändå :) Så fort de kommer pengar blir de ett till lejon! :)
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Fan vad fet piraten var joel
Blev äntligen klar med min Erykah Badu gadd.
Keep crushin'!
Nice!
Walking the street of dreams
Joel413 P25 sjukt clean den senaste där..
rupus: goa grejer! Squirtle : sjukt svårt att svara på nu, för många för att ha koll på antalet, men det är nog ändå inte så väldigt många om man räknar egna motiv och inte räknar in kinatecken, små texter, fylla i gamla synder, fylla i tribals o.s.v.. 20 motiv kanske give or take.. imorgon ska jag tatuera in oden som röker en stor holk som det kommer upp en naken tjej omvälvd av rök ur, höhö! sjukt motiv, ska bli kul..
ska såklart tatuera oden grejen på någon annan och inte på mig själv om det kanske kunde missförstås.. hehe!
rupus: känner du till att jonas tatuerar in en gratis räka på en om man kommer in med ett hekto räkor till han? ett tips annars, hehe!
fan klarar snart inte av att kolla på allas tatueringar, suget efter en ny blir ju bara större å större. rupus hjorten är sjuukt jävla nice! :)
Den där oden-gadden måste du droppa bild på när den är klar :)
Moderator
2009-05-15 23:41
Joel413, wow! 20 motiv och du är redan så duktig. Jävla mästerkatt du måste vara! :)imorgon ska jag tatuera in oden som röker en stor holk som det kommer upp en naken tjej omvälvd av rök ur, höhö! Den hoppas vi att du postar här i tråden. Det motivet låter helt far out, hehe.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
joel413 Hahaha, näää, är det sant, det har han inte sagt! Men såklart vill jag ha en räka! Ahh, ny session av Edu Cerro idag.. Perrrrrrfekt.
rupus: hehe! ja det är sant.. sjukt bra.. blir flash set med räkor och hela paketet förmodligen.. bara att gå till fiskbilen och köpa räkor om man är sugen på en.. oden gadden kommer bli fin som fisk känns det som men den blir inte klar idag då det är en hel överarm.. får se hur långt jag kommer kanske lägger upp en work in progress bild.. tror bara det blir linjer idag..
Hittade en text-tatuering på Salongbetong.com och undrar om det är ett befintligt typsnitt eller om tatueraren kirrat själv? Om nån vet fonten, berätta gärna.
det där är custom text.. inget typsnitt..
Peter Lagergren.. Han kan sina grejer. Dyr - men så får man ju valuta för pengarna också
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Min enda tatuering på röven(: .. Polarn som har gjort den och det är hans 5:e tatuering. Inte klar ännu kan tilläggas
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Kunde du inte censurerat myntinkastet iaf? Jag hade tänkt äta middag nu..
Boyz n the wood
Hahaha sorry (:
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
ditt ass dödade tråden lol
gjordes i tisdags, insidan av överarmen
Jag måste få se bild på den Oden tatueringen Joel. Låter som ett riktigt fett motiv
Mellanöl: blev bara skisslinjer sist, ska försöka lägga upp en work in progress efter nästa sitning..