I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kärleksproblems

Övrigt - Blandat

2007-07-12 11:46
Allt i den här världen kan inte ursäktas med att man mådde dåligt. Så trött på resonemanget. Att skylla på det, är detsamma som att inte ta ansvar för sina handlingar.

Så sant så sant.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-12 12:58
skit i henne. hon kommer knulla runt i fortsättnigen också.
mitt ex gjorde samma sak. om och om igen.
och kommer göra samma sak igen mot andra.
tjejer är sliskiga slampor, så enklet är det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-12 13:20
ja hade låtit henne suga av mig sen klämt en kaviartub på hennes huvud!:), sen bett henne dra åt helvete förstås!
I´m made by gold, thats my strength

2007-07-12 13:27
Haha nån skrev direkt, det betydde inget.. haha
Bror hon har gått vidare. Du borde oxå göra det.

Så det du säger är att hon kan ha sex med vem somhelst för att hon kan skilja mellan sex o kärlek?
och hon tjötade väl på dig under tiden ni hade gjort slut, ändå så hade hon sex med han snubben(det var så jag uppfattade de iaf)

Lycka till.

2007-07-12 13:34
Jazov

fast hon hade ju sex med kompisen först efter att killen sagt att han inte ville ha henne och att det aldrig skulle bli de två igen.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2007-07-12 13:40
Aight sorry my bad. Hoppas det löser sig iaf.
Får ändå en känsla att det är över. Gemensam vän? försöker hon säga nått..

2007-07-12 15:16
om hon så gärna vill ha tillbaks dig, varför knullar hon då din polare? Skit i henne, eller bli tillsammans o knulla hennes syster eller något som hämnd
Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?

2007-07-12 16:16
Jag tycker att du ska baka en tårta till hennes morsa!

2007-07-12 16:29
 Misery_chick  du får fan min mage att vända sig upp & ner, hur FAN kan man resonera sådär.. helt jävla sjukt.
work some magic

2007-07-12 16:31
Brodin1 

resonera hur?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2007-07-12 17:18
Har också satana kärleksproblem, men dom skriver jag om på whoa nån annan gång :)
Men lika glad är jag för det!

2007-07-12 17:29
Men fan.. följ hjärtat. Känner du dig besvärad av det och känner att det kan bli ett problem för att du känner dig så besvärad av det så kanske det inte är värt det?

Känner du å andra sidan att det inte gör nåt att hon hade sex med en annan när ni inte var tillsammans så är det bara att köra på.
www.nativeswedes.se

2007-07-12 17:51
kopiera P19 ser du att jag sitter och capsar som du gjorde med ditt inlägg? precis. sluta bete dig som ett barn.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"