Kärleksproblems
Mitt ex dumpa mej Sen ändrade hon sig och ville ha tillbaks mej Jag sa nej, men hon fortsatte tjata Till slut sa jag: Jag är 100% säker det blir aldrig vi igen! kom över mig Dagen efter knullar hon en gemensam kompis som har varit kär i henne ett bra tag. Hon fortsätter tjata på mej om att bli ihop. Inatt åkte jag till henne helt ovetande om denna insident, och säger att jag vill ha henne tillbaks, vilket hon vill. Vi går upp till henne och pratar och är glada, och det känns så jävla rätt ! Sen droppar hon bomben, att hon legat med den här snubben. What to do ?
Alla för en.
fuck her
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
Men so? Hon mådde väl dåligt och det betydde ingenting. Glöm det. Alla tjejer du kommer ha resten av livet kommer ha en historia med andra snubbar, ibland är det folk man känner och ibland inte. Man kan inte låta det styra ens förhållanden. Glöm det helt enkelt, eller snacka om det först med henne om du behöver det.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
ni var ju inte tillsammans då när hon hade sex med honom. antingen accepterar du fakta och tar tillbaka henne, eller så lägger du ner det och hittar dig en oskuld istället. Alla får väl göra vad de vill så länge de inte är tillsammans med någon. Sen kan man ju börja diskutera huruvida hon verkligen är kär i dig då hon kan ha sex med andra. Men det beror på hur hon är som person. Finns människor ( som jag) som skiljer på kärlek och sex. Och då har det ju inget med hennes känslor för dig att göra.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
men vafan om hon måste knulla nån annan redan efter 1 dag så vad är de för jävla brud.. nästa gång ni har problem kommer hon göra likadant
Jag vet att hon hade rätten att göra det, det är ju jag som fuckat upp det, but stil, kommer ju alltid ha tanken hängandes. Hon påstår dock att hon, precis som fimp skiljer sex från kärlek. Men hur mycket sanning det ligger i det kan man ju ifrågasätta. Men jag märker att hon verkligen ångrar sig, hon säger liksom att jag får ligga med någon annan som vi är kvitt, att hon kommer må bättre av det :S ...
Alla för en.
På hur vis skulle hon må bättre av att du ligger med någon annan? Det var det dummast jag hört. Att ni är öppna och ärliga om saken är bra, men att lägga nån form av skuld i det ser jag inte någon mening med.
Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
Men hon var väl ledsen och visste inte riktigt vad hon gjorde. Eller så visste hon det, men det spelar ingen roll. Jag tycker du verkar ha ganska bra koll på vad som gäller, KungHolm. Är man kär i någon ska man inte låta nåt sånt där komma emellan. Om du nu verkligen är kär. Och du, ligg inte med någon annan när hon erbjuder det.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
okeeeej nu låter det helt plötsligt som åldersnivån på dig och din brud ligger på 13,5.. "men knulla nån annan då så är vi kvitt.. fuck kärlek här handlar det om att ge och ta"
Klart jag inte ska ligga med nån. Det var bara ett sätt för henne att visa att hon skulle gå med på vadsomhellst för att få tillbaks mig. Men jag älskar henne verkligen. Men bilden på hon och han går inte att få bort från min hjärna, tanken äter upp mig !
Alla för en.
Det faktum att hon har en könsdrift påverkar väl inte ert eventuella förhållande nämnvärt? Jag kan inte se hur hennes lilla affär med den gemensamma polaren skulle ha relevans i frågan om ni ska vara tillsammans eller inte. Gillar du henne så kör. Gillar du henne inte så gå vidare. Man behöver inte komplicera saker så mycket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag förstår att det kan bli svårt att släppa den tanken, men den försvinner ju knappast för att du har sex med nån annan. Du får helt enkelt lära dig att leva med det eller gå vidare. Mycket svårare än så är det inte.
Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
"Men bilden på hon och han går inte att få bort från min hjärna, tanken äter upp mig !" Det verkar som om oskulder är din grej. Kanske dags att joina en frikyrkoförsamling?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fimp Alla får väl göra vad de vill så länge de inte är tillsammans med någon. Vad fan menar du? Får man inte göra vad man vill i ett förhållande? Har du i dina förhållanden uttalat att man inte får göra vissa saker?
Yeah!
Ingen här som har lust att va Gud och ta det beslutet åt mej då :P för jag slipper gärna..
Alla för en.
försöker man få någon så gör man det helhjärtat och inte med allt utom musen. kapa henne. inget att ha. hon är inte ärlig.
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
KungHolm - enkelt, kommer du att ångra dig ifall ni blir tillsammans igen?
It's only gay if balls are touching
Hon är väl visst ärlig, hon berättade ju.
Kupo P27 Jag har ju inget att förlora på det, alternativet är att bli tillsammans igen, och sen om tanken fortsätter äta mig, så säger jag att det helt enkelt inte funkar . Eller ?
Alla för en.
Har jag fattat det här rätt? Hon dumpade dig, dagen efter hon gjort det hade hon sex med en annan?
Yeah!
ärligt att vilja ha någon men ändå knulla nån random snubbe??
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Casual sex verkar inte vara någon storsäljare hos whoa-användarna. Eller är det den gamla klyschan om att tjejer alltid har sex med hjärtat som pökar?
tjejer alltid har sex med hjärtat som pökar? freudian slip eller? =)
Blweria P3 - jamen hon var väl kåt ffs.
Iaf, för att klargöra en sak; ifall man har sex med någon innebär det knappast att man är kär, eller kanske i vissa lite mer suspekta fall, ens tycker bra om människan i fråga.
Johnny Det som jag reagerar på är att när Kungholm ville ha distans för att tänka, knullar hon en annan. Möjligtvis kan människan vara så befriad ifrån vett att hon inte förstår att kungholm kan bli sårad. Då kan man istället fråga sig om man vill dela sitt liv med en människa utan medkänsla.
Yeah!
Vilka javla manniskor det finns nu for tiden alltsa, fyfan vad lagt. Som de sagt innan, FUCK HER!
Såvida du och din förträffliga ex-tjej inte bor i ett samhälle bestående av mindre än 15 pers, tycker jag hennes agerande luktar suspekt. Visst, jag kan skriva under på normal könsdrift, folks rätt att ligga med vem man vill och hederlig gammal kåthet, men att pippa med en gemensam kompis, i samma andetag som bedyrar kärlek till en annan, är korkat för att inte säga taskigt. Är mao helt inne på komplex linje...
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
KungHolm : Ok se det såhär ist. om hon låter dig knulla nån annan för att bli "kvitt" varför inte droppa förslaget om henne, en till brud och dig? världens läge för en trekant!
Du får döda en kossa och äta den, men du får inte plocka en blomma och röka den. FREE 42-ÅRINGEN!
DET FINNS EN TRÅD FÖR SÅNT HÄR MED LÄNKAR DIT DU KAN VÄNDA DIG!!!!!!!!!!!!!!!
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
alltså FYFAN, skjut henne
work some magic
Hon har självklart rätten att göra vad hon vill men hon är absolut inte värd dig. (Efter vad du har berättat) Självklart har hon drifter men att ha sex med er gemensamma vän som dessutom är kär i henne är sjukt onödigt.
kopiera P19 då föreslår jag att du hittar den tråden om du vill tillföra något i denna diskussion, ditt jävla ollon.
SteKet P20 ord!
förövrigt så hade jag fan aldrig tagit tillbaka henne om hon hade satt på en polare. åk över till henne, fuck her, när ni är klara så stick och lämna en 20'a på kudden. skaffa en klarar sig ett par dagar utan att något kommer i kontakt med muttan..
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
tycker din polare har betett sig lika fittigt, inget som stör dig?
om du läser igenom tråden kopiera så ser du att man kan vända sig till whoa om man nu vill. sluta bitcha om ingenting!
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
jag tycker mycket om dig kopiera <3
We don't love them hoes Var tvungen =)
You already know, den e on lean!
Döda den andre killen ? =)
albin word
http://www.herrbitter.blogg.se/
komplex självfallet har alla en fri vilja och får göra precis som de själv behagar. Men man har ändåså ett ansvar gentemot den andre i ett förhållande. varför är man annars i ett förhållande?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
What 2 do? Shittt huur kan du fråga.. Pessa på henne föfan.. En tjej som gör så är inte värd dig..(hoppas du är en bra kille) Wtf? om hon gillar dig spelar de ingen roll om ni e tsm lr inte.. Hon ska inte knulla me andra.. Jag vet att det är riktigt svårt o bara skita i någon.. men, broder, var stark.. U CAN DOOO IT !
Highfive anyone, anyone?
Om du bestämt dig för att ta tillbaka henne, låt inte en sån skit-grej få förstöra det. ignorera det bara..
Söker du beef?
Allt i den här världen kan inte ursäktas med att man mådde dåligt. Så trött på resonemanget. Att skylla på det, är detsamma som att inte ta ansvar för sina handlingar.
At the gates of Eternity...
fattar faan inte hur alla kan ha inställningen att "äh va fan big deal, hon tog en annans snubbes kuk inget konstigt med det, alla får göra som dem vill blablabla osvosv" jag skulle lägga ner henne! hoes
men vafan, de var inte tillsammans och han hade just sagt att han var 100% säker på att han inte ville ha henne, då får man fan leva med att hon inte sitter hemma och trånar och väntar på att han ska ändra sig.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Man kan bara vara ansvarig för sina egna känslor. Sluta bry dig om vad hon tycker och bestäm dig själv. Var en man.
afflaf P21 om du nu påstår att jag bitchar för ingenting... vad fan gör du då själv?:D hahaha alltså mann... kvinnan, tat lugnt ;)
Jävla taliban-whoa... varför har ni småkillar blivit så här?
Jag säger som
Som-Om P20 .
Tanken att hon ridit en gemensam kompis jarre, och säkert sugit med skulle få mig att fucka ur.
Men visst, han får skylla sig själv som leker fin och dissa henne från första början.
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor