I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
piss prov
Övrigt - Blandat
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»
Borttagen
2007-06-22 11:21
Men har ni ingen aning om hur hydrering osv går till så är det så grymt onödigt att hoppa in i en tråd och skriva "mycket c-vitaminer". Gör man det inte rätt kan det fan likaväl kvitta, läs på flashback, där är det inte många som sitter och berättar halvsanningar och spekulerar, vill du klara ett urinprov så är det bäst att du vänder dig till folk som inte är 14 och klarat ett urinprov hos soc på ren jävla tur.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mr_D
2007-06-22 20:57
col tabletter är det en myt eller funkar det? funkar inte det abra på kemikaliska dråger och alkohol
Borttagen
2007-06-22 21:14
du kommer få mellan 20.60 lax i böter... rolig sommar lýcka till kompis...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
viktorr
2007-06-23 03:48
alltså, du kan ju fortsätta puffa, beror på hur ofta du ska pissa då, men om du har 3 veckors piss som vissa har kan du röka med måtta och sen dricka massa vatten, dock inge vidare om du åker fast igen för det, du lär ju få kuk av din pappa men..
- OKAAAAJ
Mr_D
2007-07-03 16:59
jag fick svaret idag o det var posetivt .... De ringde o sa svaret på telefon.
Nu till nästa problem .. de sa att jag skulle kanske få uppskutet körkort o sånt skit med de sa inget om att jag skulle pissa igen , men det lär säkert stå på något soc brev som borde komma nu i veckan oxå...
De sa att min morsa skulle köpa pissprov när vi är bortresta i polen, så hon ska kolla om ja e posetiv eller nått sånt skit sen sa de att de kunde va bra o köpa med sig några test hem så om de nångång skulle vara så att hon var orolig för att jag tog droger igen så kunde hon kolla mig..
nu back till operation bli ren.
teN
Supporter
2007-07-03 17:06
fan, vilken drog ska du köra nu istället då? shit, taskig situation.
mike_ P41
2007-07-04 11:24
jisses, vad är problemet?
aight, du får lite böter, som vilken människa som helst klarar av att betala så länge man inte är djupt nere i träsket och inte vet vad prioritera är. Sen får du pissa en gång i veckan/varrannan vecka i sammanlagt max 2-3 månader om året (om du håller dig ren såklart). Håller du dig ren får du ta ditt körkort när du vill och det är inga problem.
1. Betala dina böter
2. sluta knarka
3. om några år är pissandet över och du kan göra vad fan du vill
4. åk inte dit igen! (detta gör du enklast genom att följa nr 2. till punkt och pricka)
(5.) om någon inte förstått det så är det bra att betala sina räkningar
Vombat
2007-07-04 13:20
Varning!
Långvarigt cannabisbruk kan skada din stavning och påverka din förmåga att skriva förståeligt.
Hehu
The people of that desert culture were warriors, poets, lovers and priests. That they were also raging drunkards is a fact that is usually ignored today.
Mr_D
2007-07-04 13:35
ska ringa till labbet idag o be en polare snacka med dem :)
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»