joda är ingen ränta hos fogden...de är om du får skadestånd som sen går över till ett försäkringsbolag! tror att de är så iaf...vad jag alltid hört! Och jag åkte på böter för ja sakna bälte i bilen i vintras...gick på 1500..dom sa direkt att om de inte är betalat innom en månad så lägger dom på en femhunka! Jag vägrar såklart betala,och kollade skulden för 2 veckor sen o den är på prick 2000:- Skillnaden på böter och skadestånd är nog rätt stor...
så vad låter bäst att ja kan röka en godnattis nu och from imorgon tills svaret kommer så ska ja dricka fett mkt juice o allt annat vardagligt skit man dricker och på helgerna en massa öl? så att man får ut allt skit ur kroppen och då när man fått reda på svaret så ber amn att göra om det.
Du ska inte röka nåt om du ska pissa igen snart och inte vill åka fast fattar du väll?
njut
får väll skippa en godnattis da :(
jaa, och du ska inte dricka massa vatten. Gå ut och spring, kom i form, det ökar metabolismen.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
gymmar nästan dagligen de borde räcka endå ??
alltså du kan inte gå till snuten å säjja "jag vill pissa om" 'De funkar inte...de funkar bara hos soc å sånt där skit...
ifs, vet inte hur det ligger till med böter.. en vanlig fodran utgår det dock ränta på i enlighet med räntelagen.. annars är det som du säger avgift för ärendet samt utmätningsavgift på 1000kr eller nått liknande
cry me a river! --> thcrew
vad fan snackar ni om att man inte syns i belastnings register? när snuten tagit en ser dom precis vad man gort tidigare, ser att man är daktad, o lob, o soc ser d med, så vad är det som är skitsnack med det ? eller har jag missupfattat vad ni snacka om ??
asså hur ska ja göra da om det visar posetivt och jag "överklagar" på labbet eller vafan det nu är o säger jag vill pissa om ( nu har jag laddat 2 veckor med col vitaminer o träning osv ) o bevisa att det är fel. Eller ska jag vänta tills soc börjar ta del av kakan och då överklagar ( med min back upp på 2 veckor ) och pissar rent???
MR_D Kom det fram 6 piket bussar från ingenstans? Alltså vad gjorde ni på uteserveringen ? Huliganer eller ?
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
det spelar ingen roll som du inte märkt är det en gasnka så "hoppig" text ja har hoppat över en del som jag väljer att ha för mig sjelv
Lyricist
2007-06-20 05:21
Knarkar man så får man skylla sig själv, ställs du till svars för det så får du banne mig stå för det. Om man väljer att knarka och sedan åker dit. Ska man då sitta och lipa på internet över att polisen är horor eller lipa över vad en själv gör? Vill du knarka? Knarka då, och åk dit på pissprov. Vill du inte knarka? Knarka inte då och klara pissprov. Mer logiskt kan det inte bli.
fagon_ tror du råka skriva i fel tråd,för ingen här har väll suttit å lipat över nå eller kallat polisen för horor? Fattar att du hatar knark å alla knarkare är sådär jättehemska som trollen som bodde i garderoben när du var liten,men du kan väll försöka att inte va så jävla töntigt gay så fort nån ställer en fråga om knark! Aaajt kompis?
tar tillbaka ovanstående uppmaning,såg inte att du var från kalix...vet hur svårt de är så sluta va sådär töntigt gay när man levt en längre tid i kalix!"om du knarkar o åker dit får du banne mej stå för de" <--- big gay!
men col tablettter hjälper det mkt??
äh det är väl klart han får stå för vad han gör, har själv torskat buntvis gånger, o jag bemöter alltid snutarna bra o blir själv bra behandlad, o jag står alltid för vad jag gör, sen o betala bötern är väl en annan resa. men det är väl klart han ska stå för vad han gör, håller man på md nåt som man vet är olagligt så får man ju även ta konsekvenserna av sin handlingar när man ställs mot väggen. men bara vad jag tycker. men lycka till o hoppas det går bra för dig mr d...
vart inte dina föreldrar tvunga o komma me ? när du nu e under 18 ..
Texas music u gotta understand that!
jooo läs tråde står säkert där nånstanns men jag har en plan nu.. Jag kan röka hur mycket jag vill tills svaret kommer och det är om ca 1-2 veckor. den 12 (20 de nu ) nu som kommer nästa månad åker jag utom lands 2 veckor sen e hemma 1 dag o sen åker jag iväg igen. Då tänkte jag att jag kan ju röka hur mkt jag vill tills dess sen e jag utomlands 3 veckor då hinner jag bli ren iom att det är varmt och man svettas mkt o det är billig öl o allt är billigt så man kan dricka mkt o shit. Sedan när jag kommer hem så då kommer jag troligen få pissa o när jag gör det så kommer det att vara negativt.??? :D
Lyricist
2007-06-20 16:34
ifs: Jag vet inte om du försökte göra dig rolig eller bara kämpade för att verka stöddig, men hursomhelst så var det "töntigt gay". Jag hatar inte knark och jag har inte något emot Knarkare egentligen. Men rätta mig om jag har fel, har inte trådskaparen nämnt någonstans i denna tråd att polisen är horor? Lipar inte han samtidigt för att han måste göra prov men är livrädd för att inte klara det och att mamma och pappa blir arga? Jag vet inte om du bara har läst de tre sista inläggen eller om du har hängt med i hela tråden, men någonstans på vägen har du iallafall tappat din objektiva syn. "tar tillbaka ovanstående uppmaning,såg inte att du var från kalix...vet hur svårt de är så sluta va sådär töntigt gay när man levt en längre tid i kalix!" - Sedan när har det börjat spela någon som helst roll var man kommer ifrån eller var man bor... i en åsikt? Jag kan likaväl tala illa om att du inte vet att man ska skriva en stor bokstav som första bokstav i en stad, jag kan "dissa" dig för att du är, halvt som halvt, språkligt obegåvad... och att det beror på att du bor där du bor... trots att du är tjugofem år gammal. Och en sak till: Att "dissa" på det sättet som du gör med tanke på hur gammal du är, hur framställer det dig? Jag försöker inte vara mogen, jag är bara mer mogen än du. (Jo, joda... jag är mogen oavsett om jag har en skevbild av religion) :)
Fegon_ orkar inte läsa all din rappakallja du har skrivt ovanför mig men jag tycker att om du skall ha en sådan inställning till dråger o sånt så piss off, vem har bätt dig att skriva hära? synd att man inte kan banna folk när man gör trådar så de inte kan skriva i dem med sina onödiga inlägg som du.
Mr_D
Vad spelar det för roll att du blir negativ sen..du var ju ändå positiv när du pissade första gången. Tror du seriöst att det funkar så?
"Hej polisen, jag vet att jag rånade en bank förra veckan, men låt mig gå in i en bank nu så får ni se att jag inte rånar den. då är allt lugnt va?". Snacka om drömvärld..
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Crunk_dude? soc o hela skiten? ett helvete? haha soc e ett skämt skriva lite grejjer på nån tavla, hur lätt som helst o klara pissprov, o + vad e det nån timme i veckan? hur jobbigt e det?
Jag fiser THC !
om du e under 18 o knasar hela tiden hotar dom säkerlöigen med o tvångsomhänderta dig eller nått, bara bullshitt eller så får du bo på gotland ett tag...
Jag fiser THC !
haha killen har en plan, mannen planer e fucked utlandet har soft röka o bjuda på, plus att du kommer röka när du kommer hem igen ...
Jag fiser THC !
Lyricist
2007-06-20 21:05
Mr_D: Sedan när måste man ha lov att uttrycka en åsikt i ett publikt forum? och jag har tillochmed sagt att jag inte har en negativ inställning till droger, det är upp till brukaren själv att avgöra vad han VIll hålla på med. Men vill du så gärna knarka så får du väl ändå acceptera konsekvenserna och ALLT vad dem innebär... eller har jag fel?
Fegon Du tycker även att kvinnor som är otrogna i diverse länder bara ska acceptera att bli stenade till döds .. det är ju trots allt det lagen säger .. Bara för man gör en sak behöver man inte acceptera att bli behandlad hur som helst efteråt bara för en myndighet tycker så. sen har han väll inte snackat om att acceptera det eller inte .. han vill göra det bästa av sitvuationen helt enkelt, ganska logiskt? Hans pissprov är ju redan inskickat så där är han ju fucked men kan ju vara bra att veta hur man ska gåvidare därifrån för att inte få för många påföljder.
Lyricist
2007-06-20 21:41
shrimpan: vad snackar du om? då kan jag påstå att du tycker att det är fel att någon som har mördat din familj ska bli straffad.. för att myndigheten säger så. Det är inte coolt att ta upp ett nytt mynt om du inte lyckats hitta något på andra sidan av det första... liksom.´(tillintetsägande) Givetvis är det logiskt att han vill göra det bästa av situationen, men det bästa av situationen vore väl ändå att inte knarka överhuvudtaget?.. det vore väl ändå det bästa i detta fall? Fast jag kanske har fel. Givetvis ska han försvara sig så gott det går även fast han är fuckad just nu, men samtidigt får han ju räkna med konsekvenser av att han knarkar... utan att skylle över allt på Polis och myndigheter? Men jag kan ha fel igen.
Ville bara säga att jag håller med Fegon_. Inte bara för att han skriver tillräckligt korrekt för att man ska orka läsa det, utan för att han har poänger som "makes sense". (Jämfört med de flesta andra i den här tråden.)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
håller med fegon precis som jag skrev tidigare man får ta konsekvensen av sitt handlande, vet man att man gör något som är olagligt får man räkna med att torska ibland också. jag håller själv på med diverse droger, men blir inte sne när polisen kommer, utan vet att det kommer hända igen då jag gör något olagligt, jag står för det jag gör även om nån annan tycker det är fel, sen tycker jag inte det är speciellt roligt stt snuten kommer o tar en, men det får man ju tåla o inte bli sne för det, trots allt man själv som valt att göra nått olagligt
nårra tips nu ...Träna mkt..basta mkt köp kreatin o mkt citron o vatten det dubbla som man ska dricka på en dag så de blir runt 6 liter ...jag har haft pisseprov en gång i veckan i typ 3 månader lr nåt senast i går...o då rökte jag ändå en halv timme innan men svettas mkt o mkt vatten o c vitaminer..O om du får tag i kreatin så ska du ta det me,,, Sen finns det även tabletter som får dej ren på ca en vecka ...Men egentligen är det bara ta den skiten soc kan inte göra nått mot dej ändå det ända som kan hända är att din föräldrar blir sura på dej...Soc kan inget göra så länge du inte har nått på dej... Så hoppas du lärt dej lite nu
...
Babylon ska falla o jag vill de ska falla nu
fatd0454 P14 du verkar väldigt häftig och smart på samma gång!
Lyricist
2007-06-21 01:07
Känns jävligt kul att folk håller med en! tack
Fegon_ Visst tycker man att det inte borde vara något staff på mord så kan man väll tycka att det är fel att mördare blir straffade.
Jag tycker inte det är rätt att folk som röker ibland ska bli behandlade som kriminella istället för att få hjälp ifall det behövs. Därför tänker jag inte heler acceptera det.
Visst hade det varit bättre ifall han inte knarkade öht, men den skadan är ju redan skedd eftersom han har pissat redan. Time travel ey?
Varför inte skylla på myndigheter, tycker man att det är fel som det är nu måste man väll säga ifrån?
peace out
Jag går till han normalt osv och han ställer massa frågor ..Hahaha, som om vi alla trodde att du skulle gå helt onormalt fram till honom, typ på händer eller något...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Lyricist
2007-06-21 01:19
Askin: HAHAHAHAHa och polisen skippade frågorna... shrimpan: Egentligen ska någon som överhuvudtaget ens provar knark ses som kriminell, och det är väl det de gör också. Sen te.x att bli kallad brottsling resten av livet är ju inte samma sak. Men när han bryter mot lagen så bryter han liksom mot lagen. Jag tycker inte det är rätt att folk som röker ibland ska bli behandlade som kriminella istället för att få hjälp ifall det behövs. Om vi nu håller oss till den här tråden så givetvis bör han få hjälp istället, men han hävdar ju att han tänker fortsätta liksom, på helt fri vilja, vill han inte ha hjälp så bör han inte heller få halvsympati... egentligen.
ja herrrrregud. fett störande jävla tråd.
Get MAD and change
det dära med kreatin o sånt är chill jag dricker 2 glas med 1½ alla mina gym dagar 5 dagar i veckan alltså. Det dära emd o svettas o dricka mkt hade jag tänkt o göra utomlands när jag e bortrest så det är chill med :)
men vaffan, skärpe er de tär väl klart at han torsrkar! han har rökt o snuten om nån vet det... vaffan sluta tjaffsa om nått som inte betyder nått!!!!! jag torskar ibland det är ju bara o ta det som det kommer... skärp r o kamma er o hela historien!!
diffe var bara tyst ingen här vill se dina ointeresanta inlägg...
KÄZÖL!
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Mr_D P60 men jag men ar inte illa jag säger bara vad jag tycker i diskussionen jag sett hittils. men sorry för dig, o hoppas du inte råkar illa ut med soc hadde jidder med soc för några månder sen, "LVM" dom är inte roliga över huvudtaget men är du unde 18 kan du få pissa ett tag. men du kan även bara få en böter, som inte spelar nån störrre roll. hoppas det går bra för dig.. och jag menade fan inte illa med tidigare meddelande utan det var bara min åsikt. torskar själv då o då de tär ju bara o ta det som det kommer ?? tycker jag menar inte och göra dig arg ingen mening o hetsa up dig ta det lungt.....
att alla ska hetsa upp sig direkt nån tycker motsatsen, man ska väl kuna föra en vanlig disskution (även på internet?) goes around comes around i varje situation
Men grabbar, han har ju bara rökt tobak! sinasånadära marlb0r0
Wearing my Rolex
Prickar var en myt på 90 talet..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Böter kan variera, 2000 kr är inte orimligt. Du kan även få gå i genom en lång utredning med länsstyrelsen om ditt lämplighetsintyg för körkortet.Detta kan komma flera månader efter att du åkt fast. Sedan såklart polisregister and shit, men vaskamangöra.
Hamnarbetare är inget djur C75, fattar du?
Fegon_ Word, word, word och återigen word! Den ända här inne som inte är helt pantad i huvudet?
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Fegon_ men bah,väx upp för fan!
jag hade iaf tänkt mig att köa col tabletter o shit nån dag nu i veckan hoppas det hjälper
snutarna verkar verkligen vara på g nu. en polare blev stoppad nydligen för att han såg "skum" ut.