Så illa alltså. Tja, dom flesta jag pratar med om flytten verkar undra om jag har en skruv lös som frivilligt beger mig uppåt landet.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
McShit Jag håller med de. Här i malmö är allt billigt och lägenheterna är billigare. Och även om man bor i utkanten så är det ändå nära till stan jämfört med sthlm. Folk är trevligare och varmare än sthlm. SL är fittor och det kostar skjortan att åka inom en jävla zon
But for what it's worth yo, I got no regrets
Kan man inte planka då?
Har gjort det dom få gånger jag spenderat tid i staden. I och för sig kanske inte det är värt risken om man bor där uppe. Hade inte tänkt slå mig ner för evigt, som tur är, så jag har bestämt mig för att ge staden en chans! Funkar det inte drar jag till Berlin, Buenos Aires, LA eller vad som helst. :)
En signifikativ skillnad är att min utbildning, filmvetenskap, är jävligt mycket bättre i sthlm än i lund har jag hört.
Men men, nu gled vi bort från ämnet. Lirar du biljard?
Biljardakademien på Möllan är trevligt, om du känner för det någon dag och inte har någonting bättre för dig.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
McShit Åker du fast så blir det 600 spänn liksom :\ Nåja, du lär ju själv se hur det är att bo där i alla fall. Som student så säger jag bara lycka till Jag är sämst på alla fysiska aktiviteter som finns faktiskt. Men whatta heck, vad har jag att förlora? Jag tänker inte köra om cash i alla fall
Haha. Ditt "lycka till" låter en aning illavarslande..
Jag är inte vidare duktig själv för att vara helt ärlig (säger jag som en äkta pool-hustler).
Apropå din signatur förresten, du gillar Masta Ace?!
McShit Nä alltså jag menar det, jag är verkligen sämst på alla fysiska aktiviteter, påriktigt. Av det jag hört så, ja jag diggar Ace :)
Najs!
Masta Ace är så jävla bra helt enkelt.
Jag förbehåller mig rätten att vänta med topp 5 rappare-listan till ett senare tillfälle, även om jag redan nu kan avslöja att ovan nämda artist kvalar in utan problem.
Haha. Okej, får ta ditt ord på det.
Om inte annat vore det säkerligen underhållande att se! :D
Nejdå, nu tänker jag logga ut från whoa och kanske diska lite innan jag går och lägger mig
Detsamma. Peace och god natt.
Billig öl på möllan is the shit.
There is plenty off fish in the sea.
Ingen , då menar jag, ingen får snacka skit om Futurama!
At the gates of Eternity...
monthana vi är ett gäng som är bosatta i Lund men en av oss bor i malmö :)
vi är film/serie junkies och alla smått nördiga på sitt sätt :P
filmmässigt så brukar vi alltid köra på The Big Lebowski, tarantino övh, gamla actionrullar, filmer med dolda budskap och såklart zombiefilmer :D
vi älskar också family guy, heroes, etc etc.
vi brukar hänga hos hn som bor i malmö ibland så ifall du har lust att hänga med på nån film någon gång just give us a shout..
varning dock vi har väldigt skum humor, särskilt relaterat till invandrare, svenskar, mörkhyade osv. vi har ganska blandade rent kulturelt också :P
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
afflaf Jag vill hänga med er enbart pga din whoabild! :D Fan vad glad jag blir! Give me lidle? tuut tuutsalsatt Det är precis vad det är
förresten vad hände med vår pyssel/bak/sy-kväll? blev inget. för tillfället så kan jag tyvärr inte medverka. jag ska jobba extra hela nästa vecka+besök från sthm+tatuera mig.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Jag är nörd, men jag bor i Göteborg, så flytta hit istället!
Would I shit you? You're my favourite turd.
Okej listen up fuckers Jag är ledig imorgon (måndag) och på tisdag, och jag borde göra något annat än att sitta i soffan och kolla på film/serier. Vem här har tid att hooka? En glass på stan kanske. Holler at me.
Okej listen up fuckers. Haha skönt sätt att skaffa vänner på. Rouaa kanske kan göra nåt på tisdag eftermiddag. Dra till svågertorp och sen pysselkväll? Jag flyr fältet och jobbar 16-24.
Ja det vore ju kul faktiskt. Hon får höra av sig ifall hon får eftermiddagen ledig :) Åh stackare, orka jobba till så sent
monthana jag kan agera sällskap OM du fortfarande har lite östgötsk dialekt kvar...
/relativt nyinflyttad norrköpian
DejaVu Jag snackar stockholmska rakt av :) Btw, jag är född i norrköping. ska vi typ gifta oss nu eller?
monthana: orka jobba 7-16 när det är sommar... nu kan man sova ut och sen dra till jobbet :)
rowmire Sant fan.. så slipper du onödig hetta på jobbet också och njuta av solen hemma innan jobbet :)
monthana haha ja du nämde innan här ovan att du var född i norrköping, giftermål låter lite väl drastiskt men en fika funkar ju utmärkt...
DejaVu justfan, det gjorde jag ju Så, typ käka glass imorgon på stan? Får du åka långt?
monthana bor i området kring dalaplan så det är inte alls långt till stan, däremot får jag inte veta om jag behöver jobba förens runt kl 12 imorn så jag kan ännu inte lova någonting :)
men vi kan ju alltid hålla kontakt, alltid kul o träffa folk...
Time will tell then.. upp
well... jag ska tatuera mig kl 12 på tisdag är det tänkt. efter det så är jag all about umgås. vad säger du Monty?
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
jennie Sounds good! Tisdag eftermiddag it is!
monthana Ät på chillout!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
daviden Vet du om de har såndär yakitori kanske?
monthana Inte vad jag vet, men vad skall du med det till när de har sveriges(?) godaste sushi?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
daviden sushi & I go way back, men inte positivt
yes yes :) David du med din sushi. :p sålänge maten innehåller havsstink så backar jag :p
vad ska någon med sushi till när
Marathon brevid har sveriges(?) godaste gyros?
Finns inget bättre än sushi!
At the gates of Eternity...
Bender måleri OCH t-shirt! FOLK NI MISSAR NÅTT HÄR!
DejaVu Vi brukar alltid sitta och håna de som går ut därifrån. -"Fyyyfan för att äta pizza när det finns så god sushi här, 5 meter bort" Blev sugen nu, blir chillout inom den närmaste veckan iaf.
jennie-is-back Du hade SÅ ändrat din åsikt om du ätit där.
David nejdå. efter 17 år så kan inget ändra min åsikt. och veggosushi är vider.
daviden P25 haha pizzaköparna kan ni gott håna, kanske borde besöka chill out oftare, cyklar förbi varje dag iomed att man bor bakom kröken..
så du gillar uppenbarligen jean reno.., jag är lik honom påstår många.
fast du är ju bara ute efter kompisar så FUCK iT
Hej ja heter Hassan jag är 27 år jillar brudar å röka vattenpippa . Jag gick ut grundskulan nyss så jag ska börja gymma o jobba direkt nu efter sommar så fullt upp kommer jag ha. Jag bor i Rosengård jusst nu har bott hära länge. hör av dig till mig i pm o säg var du bor o mer info om dig
Varje gång jag åker förbi dalaplan så tänker jag "Någon gång skall jag dra till Chillout, någon gång skall jag till Marathon." I'm gonna try both
Vilken gullig tråd.. Är själv rätt nyinflyttad så jag vet hur det kan vara, hade dock med mig en vän ner så det gjorde saken lättare. Men vill du hitta på ngt sometime så är det bara att holla!
www.unt.se/musikbloggen
jennie-is-back Ack du förtappade skäl :( Du borde hänga med och äta där. Carson är THE sushigud.
Känner att jag kan inte lämna denna tråden utan att något litet till folket: Green mango vid Möllan är fresh..där kan man säkert träffa några sköna, filmtittande listmakare. * inte reklam, bara tips*
David bah! Jag kan hänga med, men jag tar något att dricka bara :p