I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sällskap i Malmö sökes

Övrigt - Blandat

2007-06-19 20:21

Sällskap i Malmö sökes

Hej Whoa

Jag var rädd för att jag skulle behöva göra en sådan här tråd.
Bor i Malmö nu och har bott här ett tag nu. Känner inte alls många människor, de flesta har jag lärt känna genom min bror. Och nu är jag trött på att vara "lillesyrran".

Så jag söker efter tjejer och killar i Malmö som har lust att kanske dra till bo-01, fika, äta, gå på jams/evenemang, se på film, äta mjuklass, cykla, chilla, eller göra what the fuck ever med.

Fördel om du (ni?) är nördig på ett eller annat sätt.
Jag är film/serie junkie. Så ni vet.

Inlägg som "Hej jag heter Leif och jag är 47 och jag vill bli din kompis" undanbedes

But for what it's worth yo, I got no regrets

2007-06-19 21:05
monthana 

Inlägg som "Hej jag heter Leif och jag är 47 och jag vill bli din kompis" undanbedes.

Det skulle vara mer normalt om du skrev så här.

"Hej mitt namn är Urban och jag är en kåt 20årig kille som vill "vara din vän" på ett sätt som (för det mesta) killar och tjejer är på ett speciellt kompis sätt"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-19 21:07
monthana 

jag bor inte Malmö men jag kommer vara i helsingborg i sommar så har du vägrana förbi där så kanske vi kan ta en fika :) Alltid kul att lära känna nytt folk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-19 21:12
monthana

Vad är det för fel på Khyn?! :)

2007-06-19 21:13
...tog f ö bort alla pubertalinlägg samt de som kom i följd av dem. :)

2007-06-19 21:14
Arbetar du inget? Där finns det alltid möjligheter att träffa nytt folk? Samma sak om du studerar? Jag hade gärna umgåtts för jag har också grymt tråkigt varje gång jag är i malmö (spenderar alltid min sommar där) men tyvärr så är min flickvän väldigt svartsjuk så hon skulle nog tro jag vore otrogen.

tillförde väl inte så mycket så jag avslutar med ett god luck =)

2007-06-19 21:22
daviden
Thanks

Stackarn får ju åka hela vägen till Malmö och grejer! Det är för mycket begärt  :$

Gynphosis
Jag jobbar i Danmark just nu, och de flesta bor då i dk och de som är svenskar där känner jag redan. Tanken som räknas!
Det som också är jobbigt är att ingen i Malmö vet riktigt hur jag är. Jag är van att ha massa buddies utan att de tror att jag är intresserad. Men här är jag "ny" och folk kan misstolka mig :\

2007-06-19 21:25
Haha jag förstår.

Skulle jag vara i behov av sällskap så ska jag garanterat höra av mig i god tid. Är du duktig på att handla kläder? Jag hatar shoppa själv och jag drar aldrig med bruden och handlar för då måste jag betala så en shoppingtur skulle vara nice. Har du inga andra intressen än filmer och serier? =)

2007-06-19 21:29
Gynophosis
Jag shoppar som en tok!

Jag är nörd. Datorn är min baby. Jag samlar lite halvt på usb-leksaker. Jag viker papper, syr och pysslar. Så geek är nog också letar efter. Lite halvt i alla fall. Och jag älskar mat... att äta det that is.

Good luck för mig eller hur? hahah

2007-06-19 21:35
Bra, för jag hatar shoppa, även fast jag tycker det är fresh med en massa nya kläder så har jag alltid sjuk ångest över att det alltid blir fel samt att folk ser på en och tycker synd om en bara för att man är ensam :) (sen är utbudet katastrofalt i min hemstad så jag måste shoppa i sthlm/malmö)

Jag är inte geek längre, tidigare var datorn mitt liv,sen sålde jag skiten och var utan i 1,5år. Gillar inte mat så mycket, en kebab duger för mig. tror nog inte vi skulle ha så roligt tillsammans så ska sluta ta upp utrymme i din tråd.

Peace out

2007-06-19 21:37
Gynophosis
Oh well, tack för sällskapet i tråden i alla fall!

2007-06-19 22:23
Går ju inte att svara på sånt här utan att låta som raggare-deluxe, men men, ifall du vill ha någon att kolla på film med eller bara allmänt hänga så hör av dig här på Whoa.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
Poet

2007-06-20 16:27

Går ju inte att svara på sånt här utan att låta som raggare-deluxe

Hehe sant där!

At the gates of Eternity...

2007-06-20 16:31
adadi, jag kan rekomendera(whoaanvändare) skinkbörje, plaskvante, stepfucced(bor dock i gbg men är ifrån gävle), carlos_lopes, buztone och the_kid. det är trevligt, reggaevänligt folk.

2007-06-20 16:34
Jag kan alltid hänga med dig, de flesta av mina chompizar är för mycket "lilla-torg-typen" för min del ibland..
jag gillar alla människor som inte slåss.

2007-06-20 17:51
åk upp till göteborg o häng med på party slit dig och kom loss
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2007-06-20 18:01
Jag är galet social och matchar dina behov ;D
dingrinn.blogspot.com

2007-06-20 18:18
"Jag är film/serie junkie. Så ni vet. "

Det där lät ju lovande!
Gillar du listor också (lagom nördigt)? Det gör jag.

Topp 5 serier (utan inbördes ordning):
The Office
Entourage
The Shield
It's Always Sunny in Philadelphia
Arrested Development

Topp 5 filmer (utan inbördes ordning):
Landskap i Dimman (Theo Angelopoulos)
Marie Antoinette (Sofia Coppola)
Frihet - Blå Filmen (Krzysztof Kieslowski)
Sången om Vägen (Satyajit Ray)
Clerks (Kevin Smith)

Någonting som överensstämmer med ditt tyckande?
Annars gillar jag öl och så också.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2007-06-20 20:57
conspicuous
Det är bara holler at me!

trimmad
Men du bor ju i Landskrona... det är ju ändå en bit bort

McShit
Jag är också en listare! Men tyvärr så måste jag säga att jag inte sett någon av filmerna som du listat och sett enbart några av serierna.

Jag hatar öl :)

2007-06-20 21:06
Sällskap finns alltid när de behövs från Lund.
whoopzidoo

2007-06-20 21:13
Jag hatar också öl. Det är direkt bra.

Det finns två olika sorters människor, de som inte gillar öl och de som gillar öl.

2007-06-20 21:13
Felici-JAH
Du du är en blatte du!
Ring när du är här då :(

2007-06-20 21:14
daviden
Du du är också en blatte du!
Sluta vara sån skyggis

2007-06-20 21:17
Yepp, här i Lund finns massor av vännerlösa människor, som jag tex. eller ja...mina vänner är snart out of date men whateva.

Jag älskar serier, filmer och dig. Tack för mig och hej.

2007-06-20 21:20
monthana 
Men jag trivs ju i malmö, typ max 30 min med train :)
dingrinn.blogspot.com

2007-06-20 21:20
monthana
Jag ska ringa dig nästa gång jag är i Malmö vilket lär vara så snart som möjligt! En öl på golden? What do you say? Efter sommaren är jag inte samma fattiga person, I got a job now! :D
whoopzidoo

2007-06-20 21:23
sotarpojken
Men lund är så.. litet på nåt sätt. Trevligt... men lite för trevligt.

Trimmad
Jaha ja. Dåså :)

Felici-JAH
Det är bäst för dig damen!
Jag jobbar dock typ heltid men nu på måndag och tisdag är jag ledig :D

2007-06-20 21:25
Haha men jag sitter i din födelsestad nu ju, det här blir ju i augusti, and so on! Hoppas inte detta minskar mina chanser att få vara med =(
whoopzidoo

2007-06-20 21:28
menar det ;D

kaffefetish som jag måne?
dingrinn.blogspot.com

2007-06-20 21:30
Felici-JAH
Du... jag är född i Norrköping. Men visst, min hemmastad då.
Nåja, holla at y0 dog när du kommer hem då :)

2007-06-20 21:38
trimmad
Efter att ha halsat i sig ett flak jolt för något år sedan, så tål jag inte koffein längre :\

2007-06-20 22:11

snäll,öppensinnad, social, överdrivet oblyg och social faktiskt
hiphop,reggae,dancehall,latin och houseälskare.
men framförallt så e det trevligt om jag lyckas ge sällskap till ngn som behöver det.

2007-06-20 22:31
monthana:

Läst tidningen typ förra veckan? Lund, sveriges bästa kommun ;)

2007-06-20 22:41
minibrus
Vad gör du? alltså... jobbar du eller har du tid? fika? nånting?

sotarpojken
Äsch, vem bryr sig :D

2007-06-20 22:47
Lund må vara Sveriges bäst kommun men den staden luktar, ny intressant lukt varje gång man stiger av tåget. =)
Trevlig liten stad trost lukten.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net

2007-06-20 22:51
Felici-jah och monthana

Vad är ni för människor som hänger på Golden!
Jag ska ta med er till bättre ställen!
Kan också erbjuda innergårdsgrillning om det passar, alt. bakfyllefrukost.
<br>

2007-06-20 22:52
golden som golden crown?

2007-06-20 22:55
jag kan då erbjuda öl drickning och soul skivor men då får du hjälpa mig flytta i augusti haha

2007-06-20 22:56
Golden.. Det finns bara ett Golden.. Heter det mer än Golden?
Det som ligger vid bajsrondellen, där de har pizza.

Antar jag väl att det är?
<br>

2007-06-20 22:57
Serious.. Sluta särskriva!
<br>

nej fan det finns golden crown där vid pauliskolan som serverar billig öl. du är allt en rookie endå märker jag

DigitalWatch

jag skulle gissa på att dom menar golden som ligger vid möllevången?

2007-06-20 22:58
haha ja just det. nu agerar jag som en rookie =)

2007-06-20 22:58
Haha ja, inte fan vet jag var pauliskolan ligger, men det ligger ingen skola vid Golden.

Antar alltid att man pratar om Möllan när man snackar häng i Malmö, så storsint är jag. Vad ska man annars prata om?
<br>

2007-06-20 22:59
eniro berättade att de tydligen finns 3 golden...
*golden crown
*golden horse
*golden resturang

2007-06-20 22:59
jag kan malmös alla bästa snabbmatsställen det borde väl vara en fjäder i hatten?

Poet

2007-06-20 23:26
Lund är fint, men som min syrra sa. Litet. Och det är för vitt för faan. Varje gång jag drar dit så tänker jag bara "where is all the blattar? :S"
At the gates of Eternity...

2007-06-20 23:28
Jag har varit på en Golden på möllan som inte var något att hurra för. Men det funkade i alla fall.

2007-06-20 23:32
Billig öl..
whoopzidoo

2007-06-20 23:32
BC99
Men det är ju för att du är en sån jävla blatte du!

2007-06-20 23:33
jag har sätt bc dansa och det är hemskt..han går bara på shine endå