I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En hel drös Brazilian Wax-frågor....

Övrigt - Blandat

2007-06-13 21:15
första gången  känns de som hela alltet slits av, sen de andra gångerna är de ingen fara..

finns en salong på stureplan som heter Astron, de är en tantalura som rycker tar sig an dig..men hon har slitit många muffar i sina dagar så hon kan de där..hos henne kostar de 295kr
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-13 23:21
man ska väl kanske inte börja med en brazilianare, om man inte vaxat sig före, du kanske ska börja med bara bikinilinjen (dom tar ju bort en heel del då med) så du kommer över rädslan ;)

Fast iofs, har man väl börjat kan man väl lika gärna köra hela ;)

2007-06-13 23:43
PuGe P18, Ämli F19

Smärtstillande medel som innehåller acetylsalicylsyra (ipren, treo, voltaren m.fl.) har en antiinflamatorisk effekt och fungerar samtidigt blodförtunnande. Det finns blodtrycksänkande medel med acetylsalicylsyra men i smärtstillande medel är just smärtstillande dess huvudsyfte, blodförtunnande är bara något man får ta. Men jag har inte hört att det ska vara något problem så länge man inte är blödarsjuk eller något liknande.

Men om man vill vara på den säkra sidan så fungerar ju alltid alvedon eller något liknande.
Vi är alla trötta och vi orkar inte slåss

2007-06-14 14:23
jag vill ligga bredvid ATL "brazilian wax" ien på roskilde!!!
Käft då.

2007-06-14 18:23
ATLien

Hoppas det går jätte bra. Lycka till! :)
Keep it classic!

2007-06-14 18:37

Tack för alla svar! :)

Nästa gång jag startar en liknande potentiellt pinsam tråd ska jag skaffa ett falskt nick, slipper man höra en massa skämt och kommentarer från folk man känner LOL :P Jag kan ibland gå lite för långt i att vara "öppen, frimodig och bjuda på mig själv" (inget snuskigt menat :P) och sen skäms jag. :P

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2007-06-14 18:52

FuelDog tänker: Nu lider hon säkert och låter som en stucken gris MUHAHAHAHA...

Svenne: Det blir inget brevidliggande (hittar på ord) om du kallar mig för det där! :P
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2007-06-14 18:54
ATLien

förlåt, jag tar tillbaka det! vi ses på västra då eller?
Käft då.

2007-06-14 20:14
ATLien F22

Haha, du kan inte skämmas, ljug inte :P
Look with your own eyes - See with your own mind

2007-06-14 22:09
Only two things are infinite, the universe and trance, and I'm not sure about the former. <br> - Albert Einstein

2007-06-15 09:39

PenDragon P23:

Just ja... För ett ögonblick glömde jag att bort att jag nått punkten bortom allt vad anständighet heter för länge sen, tack för påminnelsen! :P

2007-06-15 12:16
ATLien F22

Anytime ^^
Look with your own eyes - See with your own mind

2007-06-15 14:07
Ipren gör att du blöder mer, jag fick i alla fall inte ta några efter en operation. Alvedon fick jag ta dock.

För övrigt röstar jag på armhålorna som mest smärtsamma ställe att vaxa.

Glöm inte att göra det nån dag då du ska sitta i soffan och lufta på kvällen. Inga jeans och string.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se

2007-06-15 14:51
ATLien
Var inte blyg, den här tråden räddade min dag typ.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-15 15:28
Håller med att före- och efterbilder borde vara ett måste!

Man måste ju veta om det är något att rekomendera för andra damer.
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!

2007-06-15 17:15
"Smärtstillande medel som innehåller acetylsalicylsyra (ipren, treo, voltaren m.fl.)"

Är det inte vad alvedon innehåller, inte ipren som har ibuprofen?
Skitsamma, du blöder väl för helvete inte vid en vaxning, åtminstone inte som någon jävla operation så varför tjatar ni om det.