I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kommer efter 3min

Övrigt - Blandat

2007-05-10 17:30
Fyra sekunder underbart är kort*
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose

2007-05-10 18:03
Allt Sitter ju I hjärnan och hur man kopplar av penisen osv.
finns mycke studier och övningar osv som gör att man kan hålla sig längre.

Men i genom snitt så kanske en normal man som inte tränar upp förmogan att hålla sig klarar sig runt mellan 5-20min PENETRERING då. inge förspel eller sugande/slickande osv.
utan in och ut.

Att hålla sig är en övning som vad som helst, man blir bättre på det ju mer längre man gör det.
samma sak som om man tränar och bygger upp kroppen med muskler tränar på att spela fotboll, pluggar osv.. ju mer sex du har desto bättre (FÖR KILLAR NU DÅ). självkart är det svårt för en kille som inte haft sex på hur länge som helst att hålla sig.

Så killar kolla lite på internet och läs lite hur ni kan göra olika övningar för att hålla er och hur man ska lära sig ta kontroll över sin upphettsning när den väll börjar inta och hur man slappnar av med penisen.

och Tjejer, ni som klarar på att era killar inte kan hålla sig, ha sex lite oftare så kanske det blir bättre:)  .

Övning ger färdighet Tro mig .
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2007-05-10 18:24

Jag kan hålla på i stort sett hur länge jag vill .. för jag kan kontrollera dicken .. känner jag att de börjar närma sig så tar jag bara ut den och byter ställning så hinner han coola ner sig lite .. osv
och vem fan är du?

2007-05-10 19:21
Jag läste just att det finns nå jävla medel på apoteket, någon som vet nåt bra?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-10 19:31
Men i genom snitt så kanske en normal man som inte tränar upp förmogan att hålla sig klarar sig runt mellan 5-20min

Bara jag som tyckte att detta var extra smart skrivet? not

ask Beavis, I get nothing Butt-head

2007-05-10 19:42
en riktig man skippar förspelet och kommer så fort han kan så inte tjejen ska hinna komma innan en själv. kyssar är förbjudet och allt sker doggystyle.

2007-05-10 20:05
Remy

precis så gör jag med! no homo
Käft då.

2007-05-10 20:09
teN

oskuld va?
och vem fan är du?

2007-05-10 20:36
haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-10 21:34
Hanal P21

Vad var det som såg konstigt ut? .. kunde skriva 10-20 eller 15-20 eller varför intr 5-10. men tog en stor skala för det är någonstans där män brukar ligga runt.

Är du sur för att jag skriver något som är vettigt? eller är du sur för att du inte kan hålla dig?.
DJ

2007-05-10 21:44
JohnJohansson112:

Vad har för källa? Frågan är varför vi ska tro på dina 5-20 min när Olle sa att genomsnittet ligger på 3 min?

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2007-05-10 21:52
NickeMannen P22

3-5min tycker inte jag är så stor skillnad, nu vet ja dock ej vart olle får sin statestik från, men skulle chans att han får det från RFSU som får det genom att skicka ut blanketter i skolor till ungdommar som X:ar några frågor och skriver lite hur dom vill för att det är kul .

Men jag gissar på ca 5-20min i en stor skala.

DissMasterKatt 

Om Målet med att runka för en kille är att komma då är han helt ute och cyklar.
När JAG lärde mig tekniken att hålla mig , så runkade JAG inte för att komma uten för att lära mig hur min kropp fungerar , Stopp och start tekniken .

Men som du säger, så tänker ganska många killar på sig själv och bara vill komma. Men då har dom inte heller något att skylle på när dom endast kan hålla sig i 1-2min ;)

2007-05-10 22:10
JohnJohansson112

teach me how to be a slowcummer ;)

2007-05-10 22:15
svenne ha en riktigt köttfärspenis tror jag, antingen saknar den nerver eller så är den deformerad..
http://www.earforcefm.blogspot.com
DJ

2007-05-10 22:16
JohnJohansson112:

Det är inte långt mellan 3 och 5 min nej.. Men det är ganska stor skillnad mellan att säga att 3 min är snitt och att alla ligger mellan 5 och 20 min. Hur är det med matten? Var kommer din statistik ifrån då? Gissningar? Då tror jag mer på Olle...

Sen kan väl folk lära sig att skilja på sex och samlag en gång för alla?

//NickeMannen
I'm back!

2007-05-10 22:37
Att Säga att killar ligger i snitt på 3min är bullshit jag tror din kompis "olle" har fått i sig lite för många av dom rosa pillrena.

Det är större sannolikhet att män ligger i snitt mellan 5 -20 (då kan man ligga på 5,7,10,11,14 osv) än att i genomsnitt ligga på 3min . min Matte är det inge fel på nej .

Att ens titta på ett program som Fråga olle är bara konstigt, visst vissa saker är intressanta då dom disskuterar men inte när dom pratar om hur länge killar kan hålla sig osv, Jag tror hellre på min egenstatestik då jag lik vem som helst, (säker olle också) kan leta lite på internet och hitta lite mer eller större bredd än sina 100blanketter som skickades ut till skolungdommar i ÅK 7-9, för att förberedda för Säsong (?) av Fråga Olle.

2007-05-10 22:57
porrskådisar klarar juh ca 5 - 20 min på film, men då klipper juh dom åxo så man vet inte om dom har tagit en pause ;)
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2007-05-10 23:46
TeKoNe P24 Hur skoj skulle det vara o kolla på samma par i över en timme då ? ;)
Armarna är för rookies. Riktiga män skär sig i ansiktet. / Th1ef

2007-05-11 00:17
Porrskådisar lär ju köra på bra mycket längre än 5-20 minuter. Sen om de kommer mellan klippningarna blir det ju inget över till finalen? Om man inte heter North i efternamn såklart..
Walking the street of dreams

2007-05-11 01:37
Lemme tell ya'll something from the other side of the fence...
låter det skoj att kunna hålla på i, åh, jag vet inte, fyra timmar utan att komma?

Well, jag kan ju säga att jag önskar jag var en treminuterskille för då skulle jag i alla fall få det överstökat någon gång.
Jag minns knappt när jag senast kom när jag hade sex. Strange but true.
This is how we do in the XR2

myspace.com/birchstreetproject
Lyricist

2007-05-11 01:41
snack om att en tjej kommer då blablabla är bara struntprat...

En kvinnlig orgasm är fortfarande bara en myt enligt egna upplevelser

2007-05-11 03:18
Har en polare som drar snabbisar på 45 min typ. Jag menar, vafan pang på rödbetan, då kommer jag efter typ 7.3 sekunder. Det gäller att värma upp innan, så klarar man sig 10-15 min, vilket är 3 gånger mer tid än vad tjejer generellt sett behöver för att komma. Läste något i the Lancer för något år sedan att en undersökning som gjorts bland 38 000 kvinnor, visade att 3 minuters regelbunden stimulans med penis (stimulans av klitoris) räckte för en orgasm. Så det här med varierande hastighet och ställning är tydligen en myt, tjejer gillar regelbundet pumpande i 3-5 minuter. Men vad vet jag...
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*

2007-05-11 06:07
3-minutarn är grym men ruggigt intensiv. Play your cards right.
Yeah!

2007-05-11 08:06
skönast var ju ändå bruden som gissade att den genomsnittliga kuken var på 30 centimeter.. haha wtf!
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2007-05-11 08:11
 Fegon_

Vaddå att den kvinnliga orgasmen är en myt? Det stämmer inte.
Bara för att du inte lyckats få damerna att komma betyder det ju inte att dom inte kan göra det på egen hand eller med en annan kille. Sen kan jag hålla med om att vaginalorgasmer inte är jättevanligt, men klitorisorgamser?  Det trodde jag alla fick i stort sett..

2007-05-11 08:23
det är sjukt det där med hur fort man kommer.. för mig har det varit så jävla olika med olika brudar..nån brud man träffat har man kunnat köra i över en timme, nån annan är det lite olika med och sedan dyker nån upp där man kommer efter ett par minuter o.s.v.. antar att det är mycket som spelar in vart man är i sitt liv, hur man funkar ihop i sängen, komunikation o.s.v..  men skumt ändå.. sedan som andra redan sagt så är det oftast inte det som är det viktiga.. har haft minst lika bra sex på 5 minuter som på 20 liksom..

2007-05-11 08:27
"Klart man kan komma på under 10min om man inte bryr sig ett skit och bara vill få det överstökat.."

Om man verkligen inte vill/orkar.. Då tar det ju evigheter! Iaf för mig...

2007-05-11 09:00

alltså inte undra på varför folk här kommer efter 2 minuter .. ni kan ju inte bara stoppa in det o börja pumpa in o ut .. ni får ju börja långsamt
och vem fan är du?

2007-05-11 09:01
vafan 30 måste vara genomsnittligt lr ?

2007-05-11 10:53
Interior

haha, dpm is tha shizznit!!! Alla vet ju att det är det som räknas, åtminstone alla som vet vad som räknas!! hahaha
Japp! jag är en trollkarl!
DJ

2007-05-11 11:08
JohnJohnsson112:

Haha, vafan hände med dig? Har du ätit något olämpligt? Bara för att man ifrågasätter dig som "självutnämnd sexexpert" så flippar du?

Jag vet inte vad Olle har för källa. Jag säger bara att jag tycker att en känd sexologs siffror har större trovärdighet än vad någon randomsnubbe på whoa gissar på.

Jag såg inte just detta program av Fråga Olle och tycker programmet är ganska kasst, men kollar ibland. När det gällde matten så menade jag ditt påstående om att dina siffror inte skulle skilja sig så mycket från Olles.

I övrigt ser jag ingen substans i ditt inlägg...

//NickeMannen
I'm back!

2007-05-11 12:03
NickeMannen P22

"självutnämnd sexexpert"

Vet jag inte om jag ska kolla mig. Jag följer bara råd jag har fått från personer och det har funkar, så jag försökte bara dela med mig, av vad jag har Läst,Lärt mig och fått höra.

Men men ska inte tillLägga något mer i topicen, Så kanske du kan bli nöjd. Men om du vill ha några mer tipps om hur du kan hålla dig längre än 5-20min så kan du meddela mig så kanske vi kan snacka:) .

Tack för mig.

2007-05-11 12:03
Kalla*

2007-05-11 12:10
3 minuter never !
SunShine Reggae!.

2007-05-11 12:27

Det handlar bara om självkontroll.
Känner man ojoj nu kommer jag när det gått 1 min så får man ju bara lugna sig lite och tänka på sin döende mormor eller sin syster så sansar man sig (kanske inte alltid funkar om det är flickebarnet som styr o mjölkar en som en galen ryttarinna)

Har man problem så är det bara o få henne till doggy o sen ha på tvn, så kan man knulla henne medans man ser på efterlyst.
När programmet är slut är troligtvis din hynda nöjd o tror att ni haft en het romantisk stund, du ger henne några fina kyssar o sen får hon ge dej ett bj o alla e glada.

Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!

2007-05-11 14:33
Ett annat intressant faktum är det att den här första gången som det pratas om, jag kom inte på två röda? Gjorde ni det?

2007-05-11 14:38
Om jag inte haft sex på typ 1 - 2 veckor klarar jag mig max 3 minuter :p...

om jag däremot har sex andra gången på 1 dag klarar jag mig i typ 50 minuter :)

2007-05-11 14:50

haha fan vad många snackar skit här, endel har ju inte ens haft sex.

2007-05-11 14:53
det är ju internet, klart att alla har haft sex

2007-05-11 14:56
sant haha..
vem pallar egentligen ha sex i 1-2 timmar?
Visst det går, men orkar man! ja tycker bra sex går på 15 minuter.
Sen får det fan vara nog. förspel har stor roll i det hela.

Sexet är ju bara "avslutandet"
Det tycker jag..

2007-05-11 15:01
al3 P18
varför skulle man inte orka om det är bra? det är klart, om man har tråkigt jävla sex så är det kanske inte så upphetsande att guppa upp och ner i en timme men om man har en vettig partner och kan variera det så är det ju hur schysst som helst...tycker jag

2007-05-11 15:08
Tre minuter låter jävligt bra tycker jag. Hårt och intensivt. Palla ligga och jucka i en halvtimme, får man sätta på en film eller något så man inte blir helt uttråkad.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2007-05-11 15:30
Barling: nä jag körde nog på en kvart eller nåt min första.. däremot har jag kommit fort med vissa tjejer efter det..

al3: word.. orka knulla i 2 timmar.. 15 - 20 minuter är bra och tror de flesta tjejer skulle hålla med om det.. åtminstone de tjejer jag vart med.. de gånger jag haft sex uppemot en till två timmar har tjejen oftast bönat mig att komma, blir ju jobbigt för dem.. då snackar jag om att verkligen knulla i över en timme.. sexet får gärna vara i två..

2007-05-11 15:35
skulle vara kul att höra lite tjejer svara btw.. tror de har bättre koll än man får av att läsa igenom här.. ingen här har ju nånsin kommit på under en timme liksom.. hehe!

2007-05-11 15:41
snittet borde ju ligga på runt en kvart, det är väl ungefär också ganska lagom.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2007-05-11 15:44
Barling: var till Hanal angående oskulden.. sorry..

2007-05-11 16:36
Barling: nej jag har aldrig kollat på klockan vad jag kan komma på.. det enda jag har att gå på är känslan och såna gånger när man har haft koll på tiden av andra anledningar.. men lite uppfattning har man ju automatiskt om hur lång tid det tar..

2007-05-11 16:49
förspel e nästan roligare än själva knullandet, å förspel kan man hålla på med lääängee..

petting
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2007-05-11 16:54
Filbunke: "skönast var ju ändå bruden som gissade att den genomsnittliga kuken var på 30 centimeter.. haha wtf!"

Ett lysande tillfälle att få ett migränanfall va..
Lyricist

2007-05-11 17:57
_babyphat F23 : Gumman, jag var inte allvarlig